2010. november 5., péntek

Hired :)

Ezt is megértük. Rachel sikeresen felhívott a megbeszélt időpontban és nem hagyott ki egy nullát se a telefonszámomból... :P 38 percig dumcsiztunk, kérdezett egy csomó mindent (mellesleg majdnem mindenre megtalálhatta volna a választ a profilomban...), de sztem főleg arra volt kíváncsi, hogy mennyire beszélek angolul. Hatan fogunk dolgozni a konyhán, plusz a konyhafőnök, Lois. A többiek valószínűleg angolok és írek lesznek, lehet, hogy rajtam kívül nem is lesz több magyar. Nem bánom, legalább gyakorlom az angolt. Átadta a telót Lois-nak is, ő is kérdezett néhányat, aztán elmondta a munkáról ugyanazt amit Rachel már elregélt. A végén Rachel visszavette a telót, és kérdezte, hogy akkor szeretnék-e nálunk dolgozni, mondtam, hogy ja még szép, a fene sok tovább várni, úgyhogy azon melegében, sűrű congratulations közepett fel is vett. Én vagyok a Camp Burgess & Hayward első dolgozója! ;)   Massachusetts, I'm comin'! :D

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok Én is. Le a kalappal :D Mikor nekem még csak orientációs napom volt, te már szinte akkor fel voltál véve. Nem semmi :)

    http://bartholomew.blogol.hu/

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Köszi szépen! :)
    @Cinkapanka:köszönöm, és külön köszönet a hasznos utazási tippekért!!! :)
    @Bartholomew: Bocsi, hogy ilyen későn válaszolok, de nem is vettem észre, hogy kaptam kommenteket... :P Mindenképpen felveszlek skype-ra meg msn-re, a blogodat is olvasni fogom. Sok sikert neked is! :)

    VálaszTörlés