2010. november 26., péntek

Újra itt van, újra itt van...

Ünnepélyesen jelentem, hogy MÉG MINDIG életben vagyok, bár a rendkívül gyakori bejegyzéseim nem ezt sugallják... :) Az utóbbi időben nem történt semmi említésre méltó a nyári mókázással kapcsolatban, a papírok beszerzésével voltam elfoglalva. Tök hamar megjött az erkölcsi bizonyítvány a makulátlan előéletemről, és érdekes módon az iskolalátogatási okozta a legnagyobb gondot. Mint kiderült, az ELTE- ÁJK TO nem bocsát ki angol nyelvűt, ezzel az Idegennyelvi Lektorátus foglalatoskodik. Na gondoltam, sebaj, odamegyek és lezsírozom. Aha, ahogy azt Aleszka elképzelte... :S Első körben nem volt ott egyik angoltanár sem. Másodszor az egyik éppen különórát tartott, aszongya várjam meg a kolléganőjét, 10 perc és jön. Hát a kedves kollegina közel másfél óráig nem jelentkezett, utána meguntam a várakozást és nyomdafestéket nem tűrő szitkok közepette elviharzottam. Harmadszor megcéloztam a félfogadási időt, amikor is mindkét tanárnak órája van. Tök logikus... Ekkor kaptam meg a CL-től az emailt a határidőkről, írták, hogy ha nem állít ki az egyetem angol iskolalátogatásit, akkor töltsük fel a magyart. Több se kellett... :D Másnapra minden dokumentumot elfogadott a rendszer is, már csak a vízuminterjú (vajon meglesz? háháhá :D), na és persze a malacpersely kiürítése van hátra. Meg 2 vizsgaidősuck. F*ck.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése