2012. augusztus 20., hétfő

Tehat miutan mindenki sikeresen elkeszult, elindultak a van runok a Burgessbe. Fel nyolc utan ertunk oda, mindenki nagyon csini volt, ment is a fenykepezkedes rendesen. :D Eloszor eloetel volt a dining hall bejaratanal, rak, sajtok, gyumolcsok, kozben odabent Jesse es Angelo kotenyben surgott-forgott, tok vicces volt igy latni oket. 8 ora utan vegre bemehettunk a dining hallba, a kitchen es a maintenance egyutt ult, osszetoltunk 2 asztalt. Nagyon finom volt a vacsora, volt steak, hal, teszta, rizs, salata, mozarellas paradicsom, tisztara mint egy etteremben, annyit ettem mint allat... Vacsora utan jott kb 2 ora tomeny unalom, mindenki beszedet tartott, kulon a Hayward, kulon a Burgess staff, Sok beszelt a kitchen a staffrol, utana mindenki felallva tapsolt meg minket, meg altalaban mindenkit felallva tapsoltunk meg, ketpercenkent ugraltunk fel a szekbol. A beszedek utan jott a desszert, Lois csinalt Death by Chocolate-ot, ra is vetettem magam, annyira tele voltam, hogy alig birtam, de azert megis lecsuszott valahogy... :D Desszert utan rendet tettunk, aki 21 ev feletti az elmehetett partizni hajnal egyig, de fel 12 volt, ezert ugy dontottunk, hogy visszamegyunk a Haywardbe aludni, nekem masnap raadasul kelnem kellett, Kimmel mi csinaltuk a kontinentalis reggelit a staffnak. Beallitottam a telomat, de reggel megse csorgott, fel 8ra kellett a konyhaban lennem, 7:20kor ebredtem fel, azt se tudtam hirtelen hol vagyok, nezem az oramat, na mondom zsir, van 10 percem odaerni a konyhaba, a kabinunk meg tul van az operencian is... Propeller gyorsasaggal feloltoztem, es alig negyed oras konnyed erdei seta utan mar a konyhaban is voltam. Kimmel arra szamitottunk, hogy senki nem jon 8kor reggelizni, ha 8tol 9ig van kontinentalis, akkor altalaban 8:45kor esik be mindenki, de ugy tunik ehesek voltak a fiuk, mert 8 ora utan par perccel mar sorban alltak az ajtoban. Fel 10kor indultak a buszok a repterre, pont vegeztunk a reggeli eltakaritasaval, aztan lementunk bucsuzkodni, elment tobbek kozott Ben, Onur, Steve, Peter, Artem, Dean, Justin, Jamie, Blair. Tavaly nagyon bogtem, de iden valamiert nem, pedig egy-ket ember tenyleg nagyon fog hianyozni. 10-kor indultak a vanrunok Hyannisbe az itt maradt staffnak. Tomasszal es Marcival lementunk a Main Streetre, a tobbiek maradtak a plazaban. Igazabol fogalmam sincs mi a francert mentunk oda, csak kovalyogtunk, raadasul elkezdett esni az eso, jol megaztunk mire elgyalogoltunk a plazaba... Meg a Main Streeten bementunk a Dunkin Donutsba, Tomasz vett kavet meg muffint. A kavet nem birta fogni mert tul forro volt, raadasul nem tudta hogy kell kinyitni a fedelet, azt mondja nekem "Hey Alex, please can you help me, I'm retarded", azt hittem befosok a rohogestol. :D Aztan a plazaban segitettem neki cipot valasztani, es utana egesz nap azzal zaklatott, hogy "Hey Alex, I bought new shoes, did you see them?" Amugy bazi uncsi nap volt, mar rohadtul utalom Hyannist, alig varom, hogy utazzunk tabor utan. Fel 6kor visszamentunk a taborba, es megint meeting volt, lenyegesen jobb mint szokott lenni, de meg igy is halalra untuk magunkat, egyetlen szo nem esett se a kitchen, se a maintenance staffrol. Este 9 utan movie nightot tartottunk a lodgeban, mindenki halozsakkal, parnakkal, vagy fotelben, szekben, Dan Walshek pl atvittek a kanapet az irodabol, hegyekben allt a popcorn, chips, es persze a Domino's pizza. Az Ehezok viadalat neztunk, de olyan faradt voltam, hogy alig birtam nyitva tartani a szemem, es megint csak a feleig sikerult latnom, legkozelebb onnan fogom elkezdeni, hatha ugy nem alszok el a vegen. Ma elkezdodott a specialty week, Kim es Jana vannak a Burgessben, en meg itt maradtam 5 lengyellel osszezarva, Patricia, Agata, Matt, Vito es Samek... Igazabol a legrosszabbra szamitottam, de megse volt olyan szornyu az elso nap, olyan hamar vegeztunk ebed utan, hogy 4 ora szunetunk volt vacsoraig.Vacsora utan a fiuk Burgess szokas szerint leultek es szepen nyugodtan megkajaltak, mi ilyet sose szoktunk a Haywardben, sietunk a takaritassal, hogy minel hamarabb kikeruljunk a konyhabol. Vito talalt egy doboz jegkremet a fagyasztoban, ugy ettuk, hogy mindenki vett egy kanallal aztan tovabbadta, igy ment korbe vagy 5szor, aztan Ashley is beszallt, tok vicces volt. Mivel ezen a heten en vagyok a fonok a Hayward konyhaban, megmondtam a fiuknak, hogy felolem aztan leulhetnek enni egy oraig, de en reszemrol megcsinalom a sajat munkamat es lepek, ok meg addig ucsorognek az ebedloben ameddig akarnak. Ezen a heten nincs day off csak night off, ez normal esetben flagpole-tol ejfelig tart, de mivel nekunk ebed utan van vagy 3 ora szunetunk, nekunk mar akkor elkezdodik, nem kell vacsoranal dolgoznunk, hanem azt csinalunk a nap hatralevo reszeben amit akarunk. Mattel vagyok egyutt off szerda este, Kim is akkor off, szoltam Tomasznak is, sztem elmegyunk egy utolso sorre a Tommy Doyle's-ba, majd meglatjuk. Amugy tok furcsa, hogy ilyen gyorsan eltelt a nyar, mar csak 5 nap es jon VEGAS! Csak most realizaltam, hogy alig beszeltem magyarul egesz nyaron, rajtam kivul nincs mas magyar a Haywardben, es olyan szintre jutottam, hogy mar angolul szoktam gondolkozni, pl. day off elott "So, tomorrow i have to go to CVS to buy some washing detergent, i need to do laundry cause i dont have any t-shirts", es neha angolul almodok. De ugyanigy csak most tunt fel, hogy le se ultem egesz nyaron, ha nem allunk 8-10 orat a konyhaban akkor egy percet se, egy kezemen meg tudom szamolni hanyszor ettem az utobbi 2 honapban nyugodtan, ulve, nem kapkodva... Jaj most jut eszembe, ez meg Steve-vel kapcsolatos. A fiuk meseltek, hogy iget csinaltak a nevebol, "steveing", peldamondat: "Onur didn't do anything before lunch yesterday, he was just steveing around." Steveingelni annyit tesz, hogy az ember nem csinal semmit, csak tengleng, nezi ahogy a tobbiek dolgoznak, vagy az iphonejat buzergalja. Ez az amit Steve csinalt egesz nyaron, kiveve amikor epp borzalmas levest fozott lilakaposztabol, lilahagymabol es sargadinnyebol, vagy a grilled cheeset egette oda. A beceneve amugy Cougar Hunter, mert a masodik changeoveren amikor felelsz vagy merszet jatszottunk, kiderult, hogy volt egy 53 eves noje... Na ennyit rola, nem fog hianyozni. Most megyek alukalni, mar fel 12 van es holnap hosszu lesz a nap, pizza es turkey dinner, jaaaaaaaj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése