2012. augusztus 10., péntek

Mar a 4. session felenel tartunk, el se hiszem, hogy ilyen gyorsan telik az ido. A 3. sessionben ugye lement a secret friend, Callie volt a titkosom, tok jo cuccokat kaptam. En is igyekeztem kitenni magamert, egyik nap pl. csinaltam Jessie ajtajara az irodaba egy tablat "NOTICE: Problems Next Office" felirattal, lattam a konyhabol, hogy megszakadt a rohogestol mikor megkapta, ki is tette az ajtora. Viviana hazament a session vegen, valami gubanc volt a vizumaval, nem tudom pontosan. Csutortok este Loisnal tartottunk egy bucsu BBQ partyt, Ciaran vitt minket a busszal. Wayne mar javaban sutogette a steaket, a csirket es kolun az en tiszteletemre vegaburgert, volt meg rizs, kukorica, gyumolcssalata, sutemeny, Loise volt a legjobb, sokat sejteto neve volt, Death by Chocolate... :D Sajna nem volt olyan jo a hangulat mint tavaly, emlekszem egy csomot rohogtunk, sztorizgattunk meg jatszottunk, iden viszont mindenki csak ult es bamultunk egymasra... Penteken changeover nagytakaritas volt, olyan faradt voltam, hogy elni se volt kedvem, de azert nagy kegyesen kitakaritottam a pincet meg letoroltem a polcokat a konyhaban. Pincerol jut eszembe, Alice szerencseszeriaja folytatodik, a pinceben megbotlott a nagy lyuk szelen es elesett, lehorzsolta a terdet es bedagadt a bokaja, aztan szombaton a SZEL az arcaba FUJT egy TV-t, egyszeruen csak ledolt a tv a polcrol egyenesen Alice-re... Lucky a kozepso neve... :D Pentek delutan elbucsuztunk Vivianatol, nem volt konnyes, mert mar mindekit baromira idegesitett az allando parancsolgatasa, raadasul igy vegre lekoltozhettem az emeletrol az o agyara, ha faradt vagyok csak bedolok a halozsakba, nem kell nagy kinszenvedve felmaszni. :D Este a szokasos van run kaosz utan megerkeztunk Hyannisbe, en nem maradtam ejszakara, mert kell a love (penz, nem szeretet) az utazasra, Mariana es Marci meg dolgoztak masnap azert nem maradtak, de a tobbiek igen, igy elindultunk szobara vadaszni. Kb. 3 orat keringtunk a Main Streeten mint golyafos a levegoben, vegul meguntuk a dolgot es Tomasszal, Marcival, es Mattel beultunk a Tommy Doyle's-ba, 5 perccel kesobb besett Dean is. Tok jo volt a hangulat, de meg jobb lett amikor ket csaj odajott az asztalhoz, hogy az Amstelt promotaljak, nem kerunk-e ingyen sort. Marci es Tomasz kint cigiztek, Matt es Dean meg csak huzta a szajat, hogy koszonik szepen neki van piajuk... En meg mondom hulyek vagytok?? Erre a csajok odafordulnak hozzam, hogy en kerek-e. hat hogy a fenebe ne kertem volna... :D Dean azzal heccelt, hogy ugyse tudom huzora meginni, erre lehuztam egyszerre az egesz pohar sort, ezutan Dean toltogetett mindig valamit a poharamban, nem emlekszem mi volt de izlett. 10 ora utan beindult a zene is, Dean mondta, hogy menjunk tancolni, eloszor nem akartam, de addig mondta, hogy YOLO, amig raszantam magam, erre mit ad Isten, leadtak a Cupid Shuffle-t, a TOMMY DOYLE'S-ban!!! Tobb se kellett nekunk, ugy elnyomtuk a tancot mint a szel, tisztara mintha egy taboros dance partyn lettunk volna, mindenki minket bamult. :D Fel 12-kor szedtuk a satrofat, es visszaindultunk a CVS-hez, utkozben talakoztunk a tobbiekkel, utolag meseltek, hogy NAGYON jo hangulatban voltam, es az utca masik oldalarol azt kiabaltam neki, hogy "I drunk the Cupid Shuffle", no comment... :D A CVSnel kiderult, hogy a fiuk kozul egy paran meggondoltak magukat es inkabb megis visszamennenek a taborba, tobbek kozott Tomasz, Artem, Dean, Matt, Onur es Samek, de mivel nem iratkoztak fel, nem volt eleg hely a vanben. Josh kicsit pipa volt, hogy ketszer kellett fordulnia, raadasul negyed orat vartunk a nagy semmire a parkoloban... Ulunk a kocsiban, mindenki kussban, foglalmunk sincs mire varunk, erre beszolt Josh, hogy valaki kuldjon mar egy smst Tommynak, hogy siessen mert varunk ra. Nezunk egymasra a tobbiekkel, hogy milyen Tommy, azt hittunk valaki masrol van szo nem Tomaszrol. Josh megint hatraszolt, erre Mariana kozolte, hogy Tommy itt ul a kocsiban... Ugy elkezdtunk rohogni mint az allat, Josh viszont leharapta a fejunket, hogy ez egyaltalan nem vicces, ezert kene feliratkozni a van runokra idoben, tobbet ilyen nem lesz blablabla, mi meg Artemmel razkodtunk a rohogestol a hatso ulesen... :D Masnap 10-kor visszamentem Hyannisbe, Matt waterfront volt a van driver, 5 perccel indulas elott kerdezte meg Soktol, hogy hogy lehet eljutni a malltol a cvsig... Utkozben meg egyfolyataban meleg Deant kerdezgette, hogy jo fele megyunk-e. Lezengtem a plazaban a sracokkal, atmentem a Christmas Tree Shopba meg a Kmartba is. Este vegigultuk az utolso (HALLLELLLLUUUUJJJJAAAAAAA) changeover meetinget, volt vagy 3 ora, utana meg 2 orat vartunk arra, hogy valaki atvigyen minket a Burgessbe, este pyjama prom volt az open mic helyett. Mi eloszor a dining hallba mentunk, hogy felkoszontsuk Vitot, aztan visszamentunk a kosarpalyara, de nagyon fos volt a buli, kb 2 szam utan vissza is mentunk a Haywardbe. Ejfel utan arra ebredtem, hogy Mariana es Lana all zseblampaval az ajtoban, es Merry kiabal, hogy megint denever van a kabinban, es ez sokkal nagyobb mint az elozo. Tenyleg ott ropkodott, de mivel lent aludtam az also agyon mar nem izgatott annyira, a fejemre huztam a halozsakot es visszalaudtam, Alice viszont befosott es atmenekult a Wollie Womenbe. Hetfon hallottuk Loistol, hogy a fiuknak nelkulozni kell Petert 2 napig, korhazban volt a szerencsetlen, mert par hete viccbol fejjel elore nekiszaladt a bokszzsaknak vagy minek a dining hallban es most faj a feje, a marha... :DD Mi egesz jol birjuk Viviana hianyat, nem nagyon volt eddig gond. Az overnightjaimat sorban torlik az idojaras miatt, eleg viharos lesz az elkovetkezo ket napban. Tegnap voltam off, csak a mallban voltam, vettem egy mackofelsot a Hollisterben, fujt a sale, csak $20 volt $50 helyett, a hulyenek is megerte, hat meg nekem. Ejjel olyan meleg volt a kabinban, hogy kb mindannyian bugyiban aludtunk, ezerrel ment a ventillator es meg igy is csak fetrengtunk, feloranket felebredtem, ejfel korul pl arra hogy egy rakas ember all a sotet kabin kozepen matraccal, meg parnakkal... Kiderult, hogy a Wollie Womenben valami gond van az elektromosaggal es elkezdett szikrazni a konnektor, a resource meg azt mondta neki, hogy ha van szabad agy nalunk, akkor aludjanak ott. Agata allitolag teljesen bepanikolt, hogy almukban leeg a kabin, ami igy poenos, de ha tenyleg kigyulladna, a mienk lenne a kovetkezo, itt minden fabol van, fel perc alatt leegne az egesz tabor. Szoval 10-en aludtunk a kabinban, Joannanak nem jutott agy, a foldon aludt egy matracon, raadasul Mariana meg van fazva, ezert kikapcsolta hajnalban a ventillatort, lehet hogy neki jo volt igy, de mi szinte megfulladtunk olyan hoseg volt, szo szerint nehez volt levegot venni. Most mar rendesen beborult, a radioban mondtak, hogy szep kis vihar fog jonni ejszaka. A nyaralas mar szepen alakulgat, vegre nagy nehezen dulore jutottunk a fiukkal es lefoglaltam a Grand Canyon turat, a South Rimhez megyunk busszal a Hoower gaton es a nevadai sivatagon keresztul, egesz napos moka lesz. Tommy kicsit bekavart mert kitalalta, hogy o a West Rimhez akar menni, mert ott a Skywalk, de az 40 dollarral dragabb es mivel Marci, Blair es en az olcsobbra szavaztunk, igy o is a South Rim mellett dontott, azt a 40 dollart majd elkaszinozzuk meg elisszuk. :D Blair tutira jon velunk a Rivieraba, igy csak 42 dollar lesz a 3 ejszaka per fo, kiralysag van! Beszeltem Timivel is a Hawaii nyaralasrol, capakkal merules es Jurassic Park tura is szerepel a listan, szerintem holnap le is foglalom a capas mulatsagot mielott tulsagosan beparazok es meggondolom magam! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése