2012. július 27., péntek

Vasarnap este se internet se Burgess nem volt az opening campfire miatt, megprobalkoztam a korai lefekvessel de nem jott ossze, eldumaltuk az idot es megint ejfel volt, hogy agyba kerultem. A hetfo eleg fostos volt, szar volt a kedvem, minden aprosag felidegesitett, lent rohadtam a dogmeleg pinceben egy orat mert het overnightom volt este, a lengyel lanyok az oruletbe kergettek a toketlensegukkel... Szolgaljuk fel a kajat, all a kilometeres sor, en teljesen mast csinalok, Patricia meg all a tepsi csirke felett, nez ram es kerdezi tolem, hogy meleg-e... mondom honnan tudjam szerinted, ranezesbol??? FOGD MEG! Istenem ha valami fel tud idegesiteni az a toketlenseg, amikor valaki all tatott szajjal es varja a sult galambot... VAAAAAAA! Na mindegy, nagy nehezen tuleltuk a napot, delutan aludtam 2 orat de meg igy is nagyon kimerult vagyok. Ja igen, Alice is eleg bosszant mostanaban, eloszor a labujjat torte el, aztan Lyme kort kapott, napokig hanyt a gyogyszeretol, hetfon meg eltorte a fogszabalyzojat, kb. minden heten korhazba kell mennie, mi meg nem gyozzuk nelkule a munkat... Este Burgessbe mentunk, a fiuk meseltek, hogy vasarnap este elindultak setalni az erdobe zseblampa nelkul, az orrukig se lattak a vaksotetben, termeszetesen jol eltevedtek, hetfon meg azon versenyeztek, hogy ki bir megenni egy kanal fahejat hanyas nelkul, hat egyikuknek se sikerult... :D Amugy imadok a Burgessben lenni, a fiuk egyszeruen sosem zavartatjak magukat, Ciaran pl. rendszeresen bofog es mindenkinek elmondja mekkorat szart, hetfo este meg ulunk a teraszon a lodgeban, dumcsizunk, erre Paul lazan befingik... :D Kedden reggel elkezdett zuhogni az eso, ez meg is alapozta a nap hangulatat, Lois off volt es a leheto legtobb mocsokkal es mosogatnivaloval jaro menut allitotta ossze, es csak negyen voltunk, a lengyelek szabadnapon, Alice fogorvosnal... Raadasul elkezdodott a secret friend, kettot lehet talalni hogy ki huzta a legjobbat... Nana, hogy en, meghozza Jessiet, es persze mindenki azt varja, hogy az igazgato fasza dolgokat kapjon, bele kell huznom rendesen... Az en titkosom allati, minden nap tok jo cuccokat kapok, nagyon kivancsi vagyok ki lehet az. :)) Kedden este negyed 9-kor vegeztunk, ez volt az eddigi legrosszabb nap, viszont legalabb mulattunk egy jot a Burgessben, Ciaran, Aaron es Kody tancolta a Yes-t meg a Belfast Sprinkle-t a lodgeban, a tobbiekkel befostunk a rohogestol... :D A vegan challenge eddig sikeres, egesz jol elvagyok a nyultapon, foleg, hogy vegre kaptunk barackot, mikor kerdeztem Craig azt mondta, hogy nem rendelt, de reggel ott vart a hutoben egy egesz lada, meglepetesnek szanta az a draga ember, be is nyomtam jo fel kilot a nap folyaman. Jaj majd elfelejtettem az overnight versenyt amit hetfon inditottam el, elegem lett belole, hogy mindig tiszta szemet es kajamaradek a lada, reggel  hangyatol a mokuson at a mosomedveig egy egesz allatkert van benne, a labasokbol meg orakig vakarom a sajtos makaronit, ezert elhataroztam, hogy versenyt hirdetek es jutalmat adok annak a csapatnak amelyik masnap a legtisztabban hozza vissza a cuccait. Tegnap ket csapat gyozott, mert mindketto labasa olyan tiszta volt mintha nem is foztek volna benne, nem tudtam valasztani. Vacsora utan hirdettunk eredmenyt, jegkrem volt a jutalom, istenem, azok a boldog Oreo Sandwich-csel, Red Sox-szal meg Choco Taco-val kitomott pofik... :D Basszus a szerda ejszaka nem semmi volt... Nem birtam elaludni mikor visszaertunk Btownbol, ezert vagy 2 orat jatszottam az ipodon. Hajnal 2 fele felalomban hallottam egy furcsa zajt a fejem elett, azt hittem mokus rohangal a teton, de azert benyomtam az ipodom hogya fenyenel megnezzem mi az. Egyszercsak elhuz a fejem mellett valami nagy, azt hittem madar... Meg vagy haromszor korberepult mire felfogtam, hogy nem madar, hanem egy denever, egy kibaszott batman!!! Na mondanom se kell, tarkoig csuszott fel a firka, behuzott nyakkal leugrottam az agyrol es kilencven fokban meghajolva mint egy rozseszedo anyoka alltam a kabin kozepen, fostam hogy ha beleakad a hajamba le kell vagni... :D Felkeltettem a tobbieket, latni kellett volna azokat a WTF fejeket, de amikor meglattak batmant egybol beszartak ok is. En beugrottam Kim agyaba, o meg Alice-szel fogott egy seprut meg ket lapatot es hajnal 3-kor elkezdtek kergetni a denevert, mi meg kiabaltunk, hogy merre van, sztem felebredt az egesz tabor... Kapcsolgattuk a villanyt, ordibaltunk, vegul atjott Joanna es megprobalta kikergetni o is, de nem sikerult, az a dog lecovekelt a mennyezeten hol mashol mint az en agyam felett... Na mondom, akkor viszontlatasra, en nem alszok batmannel a fejem felett, ugyhogy fogtam a halozsakom es atmentem a Wollie Womenbe ejszakara, Alice is jott velem. Meg el nem felejtem, hetfo este zuhanyzas utan a torulkozovel belekaptam a sebembe es a kozepe teljesen felszakadt, ugyhogy jelen pillanatban a harom reszre szakadt Magyarorszagra hajaz, a kozepen a veres friss bor a Torok Hodoltsag, korulotte meg a Kiralyi Magyarorszag es Erdely. Sajnos nem olyan vicces mint amilyennek hangzik, eleg gusztustalan es faj is, alig varom, hogy begyogyuljon. Szerdan off voltam Kimmel, Bennel, Artemmel es Lanaval, eloszor elmentunk a Spilt Milkbe, Kim es Artem bejelentkezett a tetovalasra, utana elmentunk a mallba, aztan delutan 3ra vissza a Main Streetre. Osszesen kb fel oraig tartott az egesz, a tetovalo ficko nagyon jo arc volt, csomot rohogtunk, fogtam Kim kezet, de nagyon jol viselte, jobban mint hittem, a vezeteknevet meg egy rozsat varratott a jobb csipojere. Blair kerte, hogy csinaljak Kimrol kozben egy videot, ugy rohogott mint allat mikor este megnezte a Burgessben, sztem nem hitte, hogy Kim tenyleg megcsinalja. Tegnap este dance party volt, nyomattunk egy kis Belfast Sprinkle-t Ciarannel es Blairrel. :D Az ido fostos, reggel esett ezert toroltek az esti overnightot, most viszont mar het agra sut a nap, Cape Cod, en igy szeretlek! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése