2013. június 27., csütörtök

Tegnap este ugye a Burgessben voltunk, jo kis seta volt odefele, majdnem elkezdett esni az eso, de aztan nem volt semmi komoly, csak csoporgott. A dining hallban voltunk, megmutattam Dannek a baseball labdat, egybol lecsapott ra, mondtam, hogy a vizert cserebe odaadom. Erre azt mondja, hogy neki inkabb a konyv kellene, es hogy jatszunk egy jatekot, aki nyer, az viszi a konyvet meg a vizet. Az volt a jatek, hogy a tobbiekkel az asztalnal mondtattunk filmeket, nekunk meg meg kellett tippelni, hogy melyik evben jott ki. Sajnos olyan szinten a porig alaztam Dant, hogy a vegen azt mondta, hogy inkabb zenei albumokkal jatszunk filmek helyett, ebbe viszont en lettem lealazva, elmeletileg el is nyerte tolem a konyvet, de gentleman reven nagyvonaluan megengedte, hogy megtartsam, egy feltetellel. A kovetkezo harom alkalommal amikor talalkozunk, az alabbi szoveget kell mondanom neki: "Hey Daniel, remember that game the other night? Your knowlegde of popular culture is so much richer than mine!" Ennyit siman meger a Webster dictionary... :D Ja es kotottunk egy uj fogadast, hivatalosan, kezfogassal meg minden. A kovetkezo sessionben amikor egyutt megyunk Bostonba, elmegyunk egy regisegboltba, veszunk valami allati jo dolgot felesben es ugyanezzel a jatekkal eldontjuk, hogy kie legyen, haha mar alig varom. Kozben ott ult az asztalnal Krumm is, egyszercsak beszol, hogy hallom beszelsz torp nyelven. Mondom nem beszelek, csak irni tudom a betuket (onnan tudja, hogy egy nagy papirra firkaltam allandoan, ami ottmaradt a Burgess dining hallban, tegnapelott Willie Glennon is nagyot nezett, el lettem konyelve geek-nek... :D), erre azt mondja, 'so you can speak dwarvish'. Mondom NEM, a nyelv angol, csak a betuk torp betuk, erre Krumm:"soooo you can speak dwarvish!" Na itt rahagytam a dolgot... :D Ejfelkor jottunk vissza, szerencsere Willie Glennon, a mi kis hosunk megint felvett minket, cserebe ma osszeallitottunk neki egy ajandekcsomagot es Lois-szal elkuldtuk a Burgessbe, remelem orult neki. :) Hala a jo egnek Consuela ma offon van, Lois van velunk. Amugy reggel kicsit pipa volt ra (marmint Lois Consuelara), mert tegnap nem csinal eleg squirty chickent vacsorara, viszont csinalt helyette 5 tonna rizst, tele van vele a huto, meg nem adta le rendesen a rendeleseket se, alig van gyumolcs meg zoldseg. Azt mondja nekem Lois: "i am not sure about Consuela, she had a fight with my best girl" HAHAHAHAHAHAHA! Utana kesobb meg dobott egy olyat, hogy vannak itt olyanok (khmm khmm Consuela...), akik azt hiszik magukrol, hogy fonokok, pedig fonok csak egy van es az o. Ebedre grilled cheese volt, nem jott meg idoben a kenyer szallitmany, ezert kapkodni kellett mint az allat, eppen hogy elkeszultunk delre. Amugy most jut eszembe mit csinaltam ket napja, nagyon vicces volt. Segiteni akartam Erikanak kicserelni a ketchupot, de amikor tettem bele a tartoba, kijott a dugo, es a 20 liter kethup elkezdett sugarban omleni a pultra, mondom Erikanak adjon mar valamit, erre odanyom a kezembe egy felig teli tubust... :DDD Nagy nehezen adtak egy mely tepsit, abba belefolyattam a felet, a masik fele szetfolyt a pulton, le a foldre, abaktisztitoval kapartam ossze... :D Most megyek lazulni es memorizalni a mondokamat Dannek, este el kell szavalnom neki a dance partyn. Ja amugy ok szerveztek, marmint a vikings, es megsugta, hogy elvileg 80-as evek lesz a tema, erre tegnap dobott egy sms-t, hogy megse, a hulye lanyok safarit szavaztak meg helyette, amihez nincs jelmezem... Mindegy, a lenyeg, hogy a zene adja, es tudjam csapatni ezerrel. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése