2013. július 21., vasárnap

Session 2 (part 1)

Julius 7. (Sunday): Session 2! Checki-in day volt, delutan 4 ora szunet... :) Este az opening campfire miatt nem mehettunk a Burgessbe, ezert horror movie nightot tartottunk a kabinban, Grave Encounters. Feltankoltunk 2 rekesz kajat a konyhabol, aztan atjottek a lanyok a Wollie Womenbol, leraktuk a matracokat a foldre, alig fertunk el. A tobbieket nem nagyon hatotta meg a film, en viszont megint osszecsinaltam magam, foleg mikor Dan sms-t kuldott, majdnem szivrohamot kaptam a telefon csorgesetol...
Julius 8. (Monday): Reggeli waffles, ebed hamburger. Volt kozte 45 perc szunet, aludtam egyet a kabinban. Delutan napoztunk a waterfrontot Erikaval es Zsanival. Vacsora fajitas, trailblazers on overnight. Este Burgess.
Julius 9. (Tuesday): Reggeli scrambled eggs, bacon, home fries. Consi nem engedte, hogy az overnightot takaritsam, Lois viszont kihivott magahoz, hogy segitsek, hahaha. Ebedre pizza, Halinaval mosogattam. Ja meg reggel flagpole kozben tortent egy kis incidens. Nagy lazan vittem az overnightos szemetet a kukakhoz, erre hirtelen megjelent egy rakas fiu, Andy-vel es Kody-val az elen, mindenki kifestve, teljes harci diszben, Kody-n viking sisak, a kezeben kurt, es teljes csondben vonultak mellettem, en csak neztem, hogy WTF, Kody mutatta nekem, hogy meg se szolaljak, mondom ok... Aztan egyszercsak elkezdtek rohanni a flagpole fele uvoltve, a voyagers a parkolo felol tamadt, a navigators az office felol, es az osszes lanyt megdobaltak vizibombakkal, majd nagy orditva elviharzottak, majd megszakadtam a rohogestol. Kesobb kiderult, hogy allitolag a navigators tavcsove eltunt a Burgess dining hallbol es a fiuk a lanyokat gyanusitjak, ezert tamadtak meg oket. A haboru elkezdodott. :D Meg elozo este a Burgessben hagytam Lois ajtajan egy uzenetet, hogy legyszike rendeljen nekem barackot, erre mikor bementem a hutobe, ott vart egy egesz lada, love you Lois! Delutan a szunetben 2 es fel orat aludtam a valtozatossag kedveert. Vacsora elott Halina panaszkodott, hogy tele van pokkal a kabinjuk es utalja oket, erre Zsaniek mondtak, hogy nalunk en vagyok a szallito, mindig engem kernek meg, hogy vigyem ki a pokokat meg bogarakat, mert senki mas nem meri megfogni oket. Erre Halina, azt mondta, hogy meg fizetni is hajlando nekem, csak tuntessem el oket a Wollie Womenbol. :D Este itthon maradtunk es jatszottunk a kabinban, ismert szemelyeket irtunk ossze, betettuk egy kalapba, mindenki huzott egyet, a homlokara nyalta, es ki kellett talalni, hogy ki az, nagyon rohogtunk, en ketszer huztam Willie-t, Kati meg kihuzta amit en irtam, Clifford a nagy piros kutya, jaaaj majdnem megfulladtunk a nevetestol.
Julius 10. (Wednesday): Este atmentunk a Burgessbe, a fiukkal is akartunk ilyet jatszani, de nem nagyon aktivizaltak magukat... Kaptam levelet mamatol, amugy O-t szidtuk egesz nap, allandoan elkesik, van, hogy 20 percet is, mar rohadtul idegesit mindenkit...
Julius 11. (Thursday): Consi offon, Craig volt velunk. O kikeszitett mindenkit, semmit nem csinalt, megint en mostam fel este Erikaval, mar harmadszor a heten... Este Burgess, jatszottunk, most mar beszalltak a fiuk is. A kezszarito mindig magatol beindult a fiu wc-be, Sean ugy jott vissza, hogy majdnem osszepisilte magat, azt mondta szellem van a klotyoban, aki 5 percenkent a kezet szaritja, no comment... :D
Julius 12. (Friday): A csajok offon voltak, szetuntam magam... Sikeresen kimostam a ruhainkat abban a mosogepben, amiben a nover a poison ivy-s betegek cuccait mosta, ugyhogy meg egyszer at kellett mosni az egeszet. Este a Burgessben voltunk, mikor mentunk kicsekkolni az officeba, osszfutottunk Kody-val, ugy megolelt, hogy csak neztem, aztan hazahozott minket kocsival. Utkozben bedobta, hogy "szoval Alex, hallom, szereted a Gyuruk Urat", ugy terjed a pletyka a taborban, mint a futotuz... :D Aztan arrol beszeltunk, hogy 5 ev utan lehet megkapni a taboros karorat, mondtam, hogy jo lenne megszerezni, erre Kody: "Yeah Alex, do it, go for the watch!" :D
Julius 13. (Saturday): Reggeli french toast, csak 4 es felet ettem meg... Ebed beef chili, fuj. Tiszta ideg voltam egesz nap (Craig szolt is Loisnak, hogy beszeljen velem, mert szomorunak tuntem), mert nem mukodott a bankkartya amit a tabortol kaptam, se foglalashoz, se ATM-bol nem tudtam penzt felvenni es masnap Boston, kb 10 dollar cash volt nalam... Jessie azt mondta ad nekem keszpenzt Bostonra, es ha megoldottuk a problemat visszafizetem neki, hala az egnek... Delutan veletlenul elkoptem Willie-nek, hogy Dannel kettesben megyunk Bostonban, na ezutan egy percre se hagyott beken. Amugy esett az eso, alig tudtunk elkezdeni grillezni, kb egy oraig semmit nem csinaltunk csak alltunk mint faszent... Amikor talalkoztam Kody-val es kerdeztem, hogy van, dobott egy olyat, hogy "I'm wonderful, you made my day Alex!" A taborozo fiuk meg egyfolytaban dicsertek, az egyik a karkotoimet, a masik a hajamat, nem gyoztem elpirulni... :)) Este a kislanyokkal is beszelgettunk amig vartunk a zuhanyra, nagyon edesek voltak, csomo kerdest feltettek egymas szavaba vagva. Aztan a dining hallban lazultunk a fiukkal, kesobb meg a kabinban dumcsiztunk a lanyokkal. Hajnalban nem tudtunk aludni Zsanival es kimentunk pisilni. Megyunk megyunk, erre Zsani beszol, hogy vilagitsak mar oda a zseblampaval, mert ELSULLYEDT. Mondom mi van? Odanezek, es Zsani jobb laba majdnem terdig elsullyedt egy lyukban, tiszta sar lett, fuu nagyon rohogtunk, majdnem bepisiltunk, alig ertunk el a furdoszobaba. :DD To be continued...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése