2013. október 1., kedd

2013. július 14. (Sunday): Sleep-in, reggeli @ 9 am. Délután szünet helyett dolgoznom kellett, hogy elmehessek a vacsoráról. 18:30-kor vittek minket Hyannisbe, zuhogott az eső, bőrig áztunk Dannel mire elértünk az állomásra. Volt még másfél óránk a busz indulásáig, és olyan jól elvoltunk, hogy nem is figyeltük az órát. Egyszercsak szól agy takarítónő, hogy mit keresünk itt, mondjuk, hogy várjuk a bostoni buszt, azt mondja az most indul... Spuriztunk, mint állat, épp hogy elértük. 22:30-ra értünk a Logan Airport-ra, onnan taxival mentünk a hostelbe, de a sofőrnek fogalma se volt, hogy merre kell menni, így végül 30 dollárunkba fájt a fuvar. Becsekkolás után gondoltunk keresünk egy likőr store-t, természetesen az összes zárva volt... Bepróbálkoztunk két bárban, de mivel Dan még nincs 21, engem meg mindenki 18 évesnek nézett, a vereségtől lesújtva visszamentünk a hostelbe és fél 2-kor nyugovóra tértünk.
2013. július 15. (Monday): BOSTON, baby! 7-kor keltem, Dan 8-kor full kómásan. Egész nap a városban kóvályogtunk, reggeliztünk a Quincy Market-ben, megnéztünk Paul Revere házát, fish 'n' chips-et ebédeltünk, délután elmentünk a Fenway Parkba (magunkhoz híven majdnem lekéstük a túrát...), este meg Cambrigde-ben voltunk a Harvardon, és egy cuki mexikói étteremben vacsiztunk. Végre tudtunk szerezni itókát, nyitva volt a bolt. Dant magára hagytam 3 utcával lejjebb, nehogy megbukjon rajta a küldetés, és vettem négy Sam Adams-et, az eladó még útlevéllel is alig akart kiszolgálni, 17 évesnek nézett... Viszont a hostelben újabb probléma jelentkezett, még pedig a sörnyitó hiánya. A hátizsákunk teljes tartalmát kipróbáltunk mire sikerült lefeszíteni a kupakot, de mivel amúgy is fáradtak voltunk, csak még jobban elálmosodtunk tőle és valamikor hajnalban bealudtunk.
2013. július 16. (Tuesday): Délelőtt megnéztük a USS Constitution-t, aztán elsétáltunk Cambridge-be, útközben hozzánk csapódott egy buddhista hippi, nagy poén volt. Dannek vízhólyag lett a sarkán a sok gyaloglástól, és annyira fájt, hogy nem bírt cipőt venni, mezítláb járta végig a várost. :D 14:15-kor indult vissza a buszunk, 4-re értünk Hyannisbe, 5-re a táborba. Jessie sikeresen megoldotta a bankkártya problémát, végre hozzájutottam a lóvémhoz :D
2013. július 18. (Thursday): BURGESS! :)) Reggel Consi átvitt minket a Burgessbe, Lois meg a fiúkat fuvarozta a Haywardbe. Alig kellett dolgoznunk, délelőtt volt egy óra szünet, ebédre grilled cheese volt, de már 1 órakor végeztünk. Délután lementünk a beach party-ra, Bestie ledöglött mellém a fűbe és közölte, hogy "Laurence likes you", mondom hú de király, thanks for the tip... Az egyik kis fekete fiúcska, aki a derekamig se ért fel, azt mondja nekem: -"I really like your bathing suit!" -"Thanks, you are so cute!" -"Thank you, I try to do my best!" Jaj, azt hittem megeszem! :D Később Kody is dobott egy olyat, hogy "It's a wonderful day, cause you are here Alex!", nem győztem elpirulni... :$ Vacsora előtt írtam egy üzenetet az OD papírra, hogy köszönjük ezt a szép napot a Burgessnek, Cassie felolvasta vacsi után, mire kitört az üdvrivalgás és a tapsvihar, háromszoros hurrá és kitchen parade, majd meghívtak minket a closing campfire-re. :)
2013. július 27. (Saturday): Session 3 felénél tartunk. Elkezdődött a secret friend, az első 2 napon nem kaptam semmi, a harmadikon jött az ajándék egy sűrű bocsánatkérésekkel teli levél kíséretében... :D Rachel, a Jessie előtti igazgató eljött látogatóba, annyira kedves volt, pontosan emlékezett rá, hogyan vett fel annak idején, nem győztem hálálkodni neki. :) Délután cook-out volt, Kody megint hozta a formáját... :D Mikor jöttek sorban a tányérért, Erin azt mondta nekem, hogy "Alex, you look very nice with your braids", erre Kody: "She always looks very nice!" Fülig elpirultam, Asa csak nevetett... :D
2013. július 31. (Wednesday): ALA! Felléptünk a lányokkal, Hayward Hungarians néven futottunk és Máté Pétertől az Azért vannak a jóbarátokat énekeltük, óriási sikerrel, mindenki tátott szájjal hallgatta.
2013. augusztus 5. (Monday): Session 4! Lois off, engem jelölt ki főnöknek. Négy CIT segített nekünk egész nap, alig kellett valamit csinálnunk, 3 és fél óra szünetünk volt délután. Átvettem a szállítmányokat (Sysco, US Food, Ring Bros, Carlise), like a boss! :D Este a Burgessben megünnepeltünk Bálint szülinapját, jól bepalacsintáztunk.
2013. augusztus 13-14-15. (Tuesday, Wednesday, Thursday): M&P! Zsani kígyót talált a konyhai wc-ben, ez már a második volt a nyár folyamán, Orla beszólt, hogy "It's a family!", ki is vert a víz a gondolattól... Este kihirdették a a leadereket és kezdetét vette az örület, GO MARINERS! Szerdán megint kígyót láttunk a konyhában, percekig mozdulni se tudtam, csak azt lestem honnan jön elő a következő... :S Csütörtökön a senior fiúk ebédeltek a Haywardben, a mosogatóban voltunk Zsanival, ebéd után Willie odajött és elfurulyázta a Gyűrűk Ura főcímdalát. :D A cook-out után kiderült ki nyert, what a surprise: MIGHTY MARINERS! WE ARE WHAT? ICE COLD! :DD
2013. augusztus 16. (Friday): Előre hozták a check-outot 11 órára, így már kora délután végeztünk, kinyaltuk az egész konyhát pincétől padlásig. A többiek átköltöztek a Pointba, mi Zsanival maradtunk az Animal House-ban, másnap úgyis hurcolkodtunk a Burgessbe. Este 7-kor kezdődött a staff banquet a Burgessben, igazság szerint nem volt annyira jó mint tavaly, a lányokkal egyfolytában az egyik srác fején röhögtünk de sírva, egész este tátott szájjal ült... A bankett után mindenkit visszavittek a Haywardbe. A tóparton raktunk egy utolsó kis tábortüzet és beszélgettünk meg forró csokiztunk, már mindenkin rajta volt a világvége hangulat.
2013. augusztus 17. (Saturday): It's time to say goodbye... :'( Zsanival ketten megcsináltuk a kontinentális reggelit, tiszta depresszió voltam, majdnem elbőgtem magam mosogatás közben. A parkolóban végképp eltörött a mécses, úgy zokogtam, hogy levegőt is alig kaptam, mindenki jött vigasztalni. Délután nekünk, akik maradtunk a specialty week-re, day off volt, elmentünk a moziba a lányokkal, megnéztük a We're the Millers-t, szakadtunk a nevetéstől, aztán elköltöttünk egy kisebb (nagyobb...) pénzösszeget az Old Navy-ben. Este Zsanival átköltöztünk a Burgessbe, Lois ránk bízta a Burgess konyhát a specialty-re, és még azt is elintézte, hogy a leges-legjobb kabinban lakjunk, éljen a nappalis, 2 fürdős, négy hálószobás, légkondis, xbox-os OTIS! :D Erin is ott lakott velünk, de nem sok vizet zavart, alig jött ki a szobájából. Pakolás helyett persze az xbox-ot szereltük össze, találtam egy Gyűrűk Urás játékot, na onnantól kezdve ki se lehetett robbantani a kanapéról. :D
2013. augusztus 18-23. (Sunday-Friday): Specialty week! Reggel 7-kor kezdtünk, hullafáradtan, talán nem kellett volna előző este olyan sokáig barangolni Középföldén... Szerencsére az OE staff sokat segített, mindig megterítettek és elmosogattak. Főiskolás csoportok jöttek, kb. két naponta váltották egymást. Délután felfedeztünk, hogy az xbox lejátssza a dvd-t is (micsoda műszaki zsenik, hahahaha), el is kezdtünk szemezgetni a doboznyi filmből, amit a nappaliban találtunk. Este beköltözött Bálint és Petr, kibulizták, hogy ne kelljen a fostos ebédlő mögötti kabinban lakniuk, kényeskedők... :D Este bevittünk egy csomó kaját a konyhából és xbox-oztunk, de nem tudtunk továbblépni a következő szintre, mert Aragorn külön utakon járt és esze ágában se volt azt csinálni amit én akartam, így miután a Holtak királya ötödszörre is lekaszabolta, hagytuk a francba és inkább megnéztünk a Nemo nyomában-t. Hétfőn megsütöttem 180 darab hamburgert a grillen, egy élmény volt, délután meg alvás helyett valami irtózatosan rossz horrort néztünk a kanapén dögölve. Kedden viszont végre sikerült aludni is délután, Erin közben pakolászott a nappaliban, de én mint akit fejbe vertek. Szerdán, mikor a délutáni szünetben visszamentem az Otisba a kontaktlencsémért, találkoztam egy pár fiúval, épp a sátrakat bontották le, és odahívtak beszélgetni. Azt mondták, jövőre menjek vissza a Burgess resource-ba dolgozni, kérdezték, hogy mihez értek, mondtam, hogy a konyhán kívül nagyon semmihez... Erre Asa: No problem, majd akkor kitalálnak nekem valami új pozíciót, taníthatnék pl. törp nyelvet! :D Este Zsanival és Bálinttal csináltunk melegszendvicset meg fagylaltkelyhet, bevackoltuk magunkat a kanapéra és megnéztük a disney-s Herkulest. Csütörtökön nem volt csoport a Burgessben, ezért Lois átvitt minket a Haywardbe, hogy segítsünk a többieknek. Ebéd közben a kívánságunkra elénekelték a Pizzaman songot, üvöltve táncoltunk rá a mosogatóban. :D Este ott maradtunk az utolsó dance partin, ez volt messze a legjobb egész nyáron. Nem hazudtoltam meg önmagamat, legelöl csapattam a koreográfiát az első sorban, mindenki engem követett a Cotton Eyed Joe meg a Cupid Shuffle alatt, nagyon vicces volt. :D Közben elbúcsúztunk mindenkitől, volt nagy sírás-rívás, főleg amikor megszólalt Avicii-tól a Wake me up, na akkor összeborulva zokogtunk. :D Este átjött hozzánk Kati és Erika, megnéztük a Viasztesteket, de a végét elaludtam.
2013. augusztus 23. (Friday): Last day at camp! :((( Csak 8-ra kellett mennünk dolgozni, Lois a Haywardben volt, telefonon elmondta a teendőket. Megfőztem 20 font spagettit, süteményt sütöttem, átvettem a szállítmányt, Zsani újjávarázsolta a salátabárt. Dél körül tudtunk csak reggelizni, addig egy szabad percünk se volt. Délután összepakoltunk, befért minden a bőröndömbe, de azért kicsit rá kellett térdelni... Elköszöntünk Loistól és Craigtől, megint sírtunk. :D Fél 6-kor jött értünk Asa a busszal, hogy kivigyen a reptérre. 8-ra értünk Bostonba, és ismét egy felejthetetlen éjszakát töltöttünk a reptéren (hányszor megfogadtam, hogy soha többet...). A kínlódás nem kifejezés arra amit műveltünk, takarók, hálózsákok, bőröndhegyek és magzatpózban alvás a padlón... Nagy nehezen eltelt az idő, 6:40-kor szálltunk fel Miami felé, és kezdetét vette a jól megérdemelt két hetes vakáció (amit persze a keleti kényelemben töltött éjszaka után 3 és fél órás nyálcsorgató alvással indítottunk a gépen...).

Hamarosan folyt. köv. a nyaralás részleteivel! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése