2011. augusztus 13., szombat

48 ora

Hat ez a 2 nap volt olyan izgalmas mint Eddie Murphy es Nick Nolte kalandjai... Kivettuk a szabadsagot Summerrel es Lauraval, most vagy soha! :D Eloszor Chatham-be akartunk menni, mert ejjel-nappal azt halljuk a radioban, hogy a strandok tele vannak feher capakkal es betiltottak az uszast, de aztan nem talaltunk buszt, megint Hyannis-ben rohadtunk szokas szerint... Delelott lementunk a beachre, de eleg hosszu volt az ut, mert keresztul mentunk a kikoton es minden bokornal meg molonal megalltunk fenykepeket csinalni. Aszalodtunk par orat a napon, megint nem volt egy darab fiu lifeguard se, ugyhogy inkabb aludtunk... :/ Aztan kitalaltunk, hogy elmegyunk a nagy sziklakhoz, amik benyulnak egeszen a oceanba a kikoto bejaratanal, na ott aztan Summer olyan kepeket csinalt, hogy beszaras, nagyon ugyesen fotoz! Anya, o csinalta rolam a kepet, ami tetszik neked! :) Delutan elsetaltunk a plazaba, volt vagy egy ora a dog melegben... Persze, hogy nem talaltam magassarkut a staff bankettre, miert is talaltam volna, majd mehetek flip-flopban... Este mikor visszaertunk pont dance party volt, a legutolso, tobb se kellett, gyors zuhany, pizso fel, es irany a teniszpalya! Senki nem volt ott a kitchen staffbol, ezert csak uldogeltem magamban, aztan hirtelen megjelent Aaron es Mark, onnantol beindult a buli. :P Aaron megtanitotta a tancot a Cotton Eyed Joe-ra, utana eltunt valahova, ekkor jott Michael es kerdezte, hogy miert uldogelek egyedul, mondom nincs senki a konyharol. Azt mondja, dehat itt van o meg egy csomo counselor, azonnal menjek a parkettre tancolni. :D Bementunk a kozepere, Kody pont breakelt, nagy korben allt korulotte mindenki, eszmeletlen hogy milyen figurakat tud! Megtanitottam Micheal-nek a Cupid Shuffle tancot, Kody megtanitotta a YMCA tancot, ugy nyomtuk, hogy az nem igaz. Aztan jott Jason, Brian, Andy, Julia, Laura, Ben, Finn meg a tobbiek es nem volt megallas, egy oraig roptuk, nagyon allat volt! A party utan az office-ban kitalaltuk, hogy akkor masnap Sandwichbe megyunk, itt lakunk mar 2 honapja, de meg semmit nem lattunk belole. Reggel volt egy kis problemank, mert senki nem tudott elvinni minket kocsival, gyalog meg baromi messze van a kozpont, de aztan kiderult, hogy Euannek csak Donatat kell bevinnie Hyannisbe, es meg siman beferunk 3-an a kocsiba, igy aztan szepen elvitt minket Sandwichbe a foutcara. Ugy terveztuk, hogy gyalog megyunk vissza a taborba, laza 7 merfold... :P Kicsit lezengtunk a foutcan, beneztunk az ajandekboltokba, aztan elindultunk megkeresni az oceanpartot. Olyan gyonyoru ez a varos, elkepesztoen szep hazak vannak!!! Az oceanpart elott volt egy nagy mocsaras terulet meg egy kis domb, es egy fahid, a "Boardwalk" vitt keresztul a mocsaron. Igazabol nem is mocsar volt, hanem valami olyan terulet, amit szerintem ha dagaly van akkor elont a viz, vagy ilyesmi. Mindegy, kepek feszbukon, dontsetek el mi az. :D Szoval lenyeg a lenyeg, a hidnak volt egy magasitott resze, kb 3-4 meterrel a viz felett, alatta pedig egy vizfolyas, ami az oceanbol jott ki, tok sos volt a vize es eleg eros sodrasa volt. Teljesen tiszta volt, az utolso kavicsig lehetett latni benne mindent, a kis halakat meg a meduzakat is. Es ami a legjobb: az emberek a hidrol ugraltak be a vizbe, nem hittem a szememnek, allati jooooo volt!!! Ugy bezsongtam mint egy kisgyerek, mindenkeppen ugrani akartam, egyszer elunk, egesz eletemben bannam ha nem probaltam volna ki. A problema az, hogy nem volt rajtam csak egy furdoruha also meg a nyari ruham, de Laura felajanlotta, hogy odaadja a furdoruha felsojet, ezuton is GYAKUJEM! :D Bar mar olyan szinten fel voltam spanolva, hogy ruhaban is beugrottam volna, nem erdekelt semmi. Eloszor vegigmentunk a hidon, le a partra, hat ilyen gyonyorut nem latni Hyannis-ben! Gyonyoru homokos-kavicsos part, zold es kek szinu kristalytiszta viz, elotted semmi, csak a vegtelen ocean, hatalmas sziklak a vizben, mint egy tropusi szigeten, aaaaaa imadom!!!! Csinaltunk egy rahedli kepet, en marha bementem ruhastol a vizbe es megmasztam a sziklakat, egyszer-ketszer majdnem nyakamat tortem mert elegge csuszott, de hat na, most vagy soha... :D Utana visszamentunk a hidra es ugrottunk, Summer csak egyszer mert velem jonni, mert fel a meduzaktol, pedig nem csiptek egyaltalan. En ugrottam vagy negyszer, Laura csinalt videot meg kepeket, annyira elveztem, tiszta gyereknek ereztem magam! Nagyon magasan volt a hid, a viz pedig nagyon mely volt, azt hittem kb 2-3 meter, de egyszer se erintettem meg az aljat mikor ugrottam, ugyhogy szerintem van vagy 5-6 meter mely, tok felelmetes, de olyan elmeny volt, amit sose fogok elfelejteni!!! Es megcsinaltam, beugrottam, pedig be voltam szarva rendesen!!! :D:D:D Utana csuromvizesen feloltoztem es visszamentunk a varosba, egy oraig kovalyogtunk mire talaltunk egy kavezot, Marylou kavezojat, nagyon kis cuki, minden rozsaszin, Lauraval olyan habos-babos csokiontetes jegeskavet ittunk, hogy csak na. :) Aztan elgondolkoztunk, hogy hogy fogunk a vilag masik felere visszagyalogolni... Summer kitalalta, hogy majd stoppolunk, elkezdtek Lauraval megkornyekezni egy par autot, de senki se akart felvenni minket. Elindultunk lassan, mar tulmentunk a foutcan, de senki nem allt meg nekunk. Alltunk tanacstalanul az ut szelen, erre odajon hozzank egy idos hazaspar, hogy hova szeretnenk menni, tudnak-e segiteni. Mondjuk, hogy itt dolgozunk a Camp Haywardben es nem tudjuk hogy menjunk vissza mert gyalog baromi messze van. Erre ok: varjunk itt egy fel orat, mindjart jonnek vissza, elkiserjuk oket a hazukig es majd hazavisznek minket!!! Nem akartuk elhinni, ekkora szerencset!!! Hat kicsit tobb mint fel orat vartunk, mar kezdtuk azt hinni, hogy atvertek, addig csinaltunk idiota kepeket, ahogy fekszunk az ut szelen a fuben. Na aztan jottek vissza, a ficko elore ment a kocsiert, addig mi a felesegevel beszelgettunk, nagyon-nagyon kedves volt, majd megjelent a ferje egy hatalmas fekete boruleses Mercedesszel... Kicsit leesett az allunk... :D Gyunyoruseges visszafuvaroztak minket a taborba, pont 6 orara, vacsorara ertunk vissza, nem gyoztunk nekik halalkodni, ok meg mondtak, hogy jaj semmiseg, ez csak termeszetes, imadnivalok voltak! :) Egy biztos, ezt a napot soha-soha nem fogom elfelejteni, a legjobb szabadnap volt egesz nyaron!!!! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése