2011. augusztus 4., csütörtök

Az ALA utan beultunk az office-ba, Suzy-val meg Lauraval dumaltunk es olyanokat rohogtunk kozben, hogy mindenki minket bamult, ugy senki nem ertette mert magyarul beszelgettunk. Suzy nagyon hulye, olyanokat mondott, de inkabb nem irom le, mert nem camp appropriate... :P Este viszonylag koran, fel 11-kor fekudtunk le, ma reggel megis azt hittem, hogy nem birok felkelni. Nagyon rossz volt, semmire nem volt idom reggel, 7 elott 10 perccel ultem fel az agyban, azt se tudtam hol vagyok, a konyhaban mostam fogat. Meg Lois is eszrevette, hogy nem vagyok a topon, a Traintol ment a Save me San Francisco a radioban, en meg csak vagtam a dinnyet unottan, meg is kerdezte, hogy mi tortent, miert nem tancolok... Reggeli utan brainstormingot tartottunk, ki kellett talani a beceneveket a kitchen staffos polonkra, tok vicces volt. Tehat: Katherine-Epic-Wilkinson, Emma-Pink Panther-Johnston, Vivi-Danish-Malagon, Karla-Shakira-Doig, Merry-Mouse-Petruchova, Kamila-Fancy-Kwarciana, Alex-Overnight Queen-Denes, Lois-You're killin' me-Adams, Craig-Go Red Sox-Potter. A fiuket nem tudom, meg meg kell beszelnunk. Ja meg lesz rajta egy felirat, Peace Love Kitchen. A szinekben nem tudunk megegyezni, remelem nem valami fost fogunk megszavazni. Ebedre pizza volt, a pathfinderek most akartak kimenni az erdobe az overnigth helyett, hat fel ora mulva jottek is vissza mert megint esore allt, ugyhogy csinalhattunk pluszba 6 tepsi pizzat... :S Utalom ezt, ebben a sessionben mar harmadszorra fordul elo, visszajottek a paddlerek meg a CIT-k is... :S Holnap mar csak egy fel napot kell kibirni es vegre CHANGEOVER! Alig varom, szombaton 9-ig fogok aludni! Vasarnap meg sleep-in van, alhatunk 8-ig. Hihetetlen, hogy milyen gyorsan megy az ido, mar csak egy session plusz a specialty es kesz... durva. :((( Nagyon fog hianyozni, akarmilyen faraszto es idegesito neha. Hogy fogom kibirni azt a 10 honapot meg johetek vissza... Ja amugy el is felejtettem, mar szoktam telefonalni is, eloszor sose mertem felvenni ha csorgott a konyhaban, feltem, hogy nem ertem meg, de mostmar no problemo, sot a multkor mikor az arts n craftsban csinaltuk Ewaval a karkotot a titkosunknak, a waterfrontos Sophie megkerdezte, hogy honnan jottem, mondom Magyarorszagrol, azt mondta sose mondana meg, hogy nem native english vagyok olyan tokeletes akcentussal beszelek. Mar en is eszrevettem magamon, hogy teljesen mashogy beszelek, mint azelott, es mindig idomulok ahhoz akivel beszelek. Mas az akcentusom ha amerikaiakkal, mas ha angolokkal, mas ha irekkel dumalok. Furcsa de igy van. :) Tegnap sajna megtortem es feladtam az "Ebben a sessionben nem eszek semmi edesseget" dietamat, olyan csokiehseg tort ram, hogy a cook-out utan becsuszott egy Good Humour Chocolate Cookie jegkrem, ma reggel 4 palko vajjal, egy Hershey's tablacsoki, 2 m&m's cookie, 2 szelet veggie es 3 szelet cheese pizza, ebed utan meg egy Red Sox jegkrem... es akkor holnap ugyebar Icecream Sundies on Friday, Jesus Christ... vegulis 12 napig kitartottam es csak salatan meg muzlin eltem, ennyi mar igazan jart nekem. :D Majd szombattol ujrakezdem, a tabor utan meg ugyis smucig leszek es inkabb a latnivalokra koltok mint kajara. Ja meg Converse csukara... :D Holnap este valoszinuleg megyunk moziba a lanyokkal, Crazy Stupid Love cimu filmre, bar ok mar lattak egyszer, arulok... Utana masrol se beszeltek csak Ryan Goslingrol, mar alig varom, the hottest guy EVER! :D na lepek, a valtozatossag kedveert meghalok ehen, vacsi utan Klondike Choco Taco lesz, juj! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése