2011. augusztus 1., hétfő

Szombaton volt Coed Day, minden gyerek a Haywardben volt, fiuk is a Burgessbol. Ez volt a legjobb delutan miota itt vagyunk! A tema valami falusi vasarhoz hasonlo volt, mindenki kockas ingben, huzentrogerrel meg szalmaszallal a szajaban jarkalt, volt zsakban futas, vattacukor, country zene, hazassagkotes, Hayride ez szenaval megrakott utanfuton... :D Andy, Ciaran meg Zsolti is atjottek, ennyit meg nem rohogtunk mint akkor. :D A teniszpalya mellett felallitottak egy nagy felfujhato gumicsuszdat amire spricceltek a vizet, hat tobb se kellett nekunk, ugy ahogy voltunk ruhastol betamadtuk, neha meg a gyerekeket is kiturtuk a sorbol, meg befurakodtunk elejuk... Utana mezitlab ugraltunk a vizes fuben, frocskoltuk egymasra a sarat, tisztara mint az oviban... :P Mindannyian osszehazasodtunk valakivel, Emma Vivianaval, Katherine Mexikoval, Andy Zsoltival, en meg Ciarannel, o az en gyonyoru ir ferjem... :D:D:D Felultunk a Hayride-ra is, meg csinaltattunk fenykepet a Redneck csaladdal, annyira jol ereztuk magunkat... egeszen delutan 5-ig, akkor mehettunk vissza szaunazni a konyhaba. Este atmentunk a Burgessbe, csomot rohogtunk a fiukkal, tok jo volt, fel 1-re ertunk vissza a Haywardbe. Szerencsere vasarnap offon voltam, nem kellett koran kelnem. Delelott lementem a beachre, sajna mar megint csak lanyok voltak lifeguardok... Miert vannak egyaltalan lany lifeguardok? Az elet nagy kerdesei... Na mindegy, aludtam meg olvastam, delutan meg elsetaltam a plazaba, hogy talalkozzak Gazzaval. Feluton ramakadt egy csavo es a plazaig kisert, allandoan kerdezgetett, hogy mi a nevem, honnan jottem, mit csinalok itt, szeretem-e az amerikaiakat, hiszek-e Istenben... A plazaban mondtam, hogy bocsika de nekem surgosen talalkoznom kell a BARATOMMAL, mert var ram, es berohantam a Hollisterbe. Mikor elhuzott a csavo, megkerestem Gazzat, szokas szerint allt a probafulkeben a tukor elott... :D Szetneztunk a plazaban, ami mellesleg este 6-kor bezart... vasarnap... otthon azert 9-ig nyitva vannak. Este mikor visszaertem lefoglaltam a new yorki szallasomat, mar alig volt hely, minden hostel be van telve. Tok jo helyen van, Manhattanban, a Broadway mellett, nem messze a Central Parktol. Olyan lassu volt a net, hogy 11-re vegeztem, utana csak bedoltem az agyba. Ma enyhen szolva is nehezen indult nap, megint kezdodik az 50 fokos meleg, Katherine elaludt es fel oraval kesobb tamolygott be a konyhaba, Lois tiszta ideg volt, elfelejtettuk tegnap kivenni a fagyasztobol az almaszoszt meg az eperszoszt a waffelhez, mindennel elkestunk, nem kapcsoltuk be a sutot es a waffel hideg maradt, de a java csak ebed utan jott, amikor kiderult, hogy elfelejtettunk cookie-t sutni desszertre... Allunk ebed utan mint a faszent, valaki beszol, hogy akkor mi is a desszert? Lois mondja, hogy cookie, mi meg nezunk egymasra, hogy hopp, senki se csinalta meg... Mar csak rohogni tudtunk a dolgon, ennyire nem lehetunk faradtak, ez a 3. session es elfelejtjuk a desszertet... szanalom.com. Lois leultettt minket mikor vegeztunk, es kicsit elbeszelgettunk, hogy mi is van velunk mostanaban, mert szepen szolva se vagyunk a topon. Holnap lesz megtartva a pathfinderek overnightja, amit a mult heten toroltek a vihar miatt, fasza, most semmi kedvem nincs a hosegben foni downstairs a raktarban... Whatever, just 4 days and changeover! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése