2011. augusztus 7., vasárnap

The Last Changeover

Ez a pillanat is elerkezett, ma elkezdodott a 4. session, az utolso, a specialty weekkel egyutt mar csak 3 het van hatra a taborbol. Az utolso changeover nagyon jo volt, csomot szorakoztunk. Csutortok este kiderultek a titkos baratok, az enyem Lydia volt, angol lany, a training weeken egyutt laktunk a Botting-ban. Egy oraig tartott vacsora utan, ugye addig nem lehetett se mosogatni se pakolni, kicsit idegesito volt nekunk konyhasoknak mivel fel 9 utan vegeztunk... A pentek hamar eltelt, csak fel nap volt, ebed utan elmentek a gyerekek. Miutan csutortokon elszakadt a cerna, nem volt megallas a lejton... 2 Choco Taco, piritos, marshmallow, granola bar, popcorn, icecream sundies, tejszinhabos eper... Viszont baromi faradt voltam, a meetingen ebed elott osszetoltam 2 szeket es lefekudtem aludni... Most kezdem erezni, hogy mennyire kimerultem fizikailag, neha azt se tudom hol vagyok, csak dolgozok, csinalom ami eppen elottem van, olyankor nem szolok senkihez, Lois mindig kerdezi, hogy mi tortent, hogy nem enekelek meg tancolok. Egyszeruen nem birom nyitva tartani a szememet, de ha egy percre is lecsukom elalszok. Durva. Delutan szokas szerint beszabadultunk Hyannisbe, Tomonak szulinapja volt, ugyhogy egy kis partit terveztunk a motelben, erre a fiuk bedobjak, hogy ok megbeszeltek Angeloval, hogy a Red Sox- Yankees meccset nezik a Seaside-ban. Ez ram es Vivianara nezve nem volt valami izgalmas terv, tekintve, hogy 10 ora utan mindenhonnan  kidobnak minket... Lezengtunk a plazaban, aztan nagy sokara kitalaltuk, hogy akkor vegyunk piat es menjunk el a motelbe. Summer es Laura meguntak a varakozast es elmentek a Main Streetre a BBC-be koktelozni. Maradt Andy, Ciaran, Tomo, Zsolt, Damien, Gazza, Ben, Mark, Aaron, Mexico, Viviana meg en, ja mert Katherine, Emma meg Ewa moziba mentek. Tomo, Zsolt meg Ciaran elore mentek piat venni, mi meg felcuccoltunk a motelbe, 2 szobat foglaltak, de nem maradtunk ott mindannyian, Gazza meg en visszajottunk a taborba az ejfeles vanrunnal. Tok zsir volt a buli, piros partypoharbol ittunk mint az Amerikai piteben, Gyuruk Urat meg Red Sox meccset neztuk felvaltva a tv-ben es annyit rohogtunk hogy az nem igaz. Aztan jott vagy 6 autonyi counselor meg JC, 20 karton whiskey-vel meg sorrel, ami nagyon nem jo, tekintve, hogy a JC-k tobbsege 17 eves vagy annyi se... Pont mellettunk levo szobakat kaptak, es 10 perc mulva a fiuk mar felmeztelenul jarkaltal a whiskys uvegekkel, meg 20-an tomorultek be egy szobaba... Nem is telt el sok ido, feljottek a recepciorol es a teljes mellettunk levo szobat kiraktak a motelbol... Ejfelkor visszamentunk Gazzaval a mozihoz, ott felvettek minket es visszavittek a taborba, ugy aludtam mint a bunda, tok jo volt. Masnap delelott a 10 oras vannel visszamentunk, ugy volt, hogy talalkozok Damiennel, Markkal meg Aaronnel es megnezzuk a Transformers 3-at, de sehol nem talaltam oket, fel 1-kor lattam, hogy Damo irt nekem feszbukon, hogy delben talalkozzunk a mozinal... hopsz. Lezengtem egy sort, venni akartam valami fancy ruhat meg magassarkut a staff bankettre utolso estere, 3 orat toltottem a Marshall's-ban, kicsit se voltam ideges... minden ruha ami tetszett L-es vagy XL-es, minden cipo ami tetszett 7-es, 9-es vagy 11-es (8-as a labam...), remelem majd tudok venni valamit, muszaj lesz fakitani valamit az utolso vacsoran. :P A nagy banatomat egy amerikai telefonba fojtottam, az AT&T-ben megvettem a legolcsobb 9 dollaros Samsungot, mindenkinek olyan van a taborban, rakattam ra 25 dolcsit, vegre mar tudok kagylozni a tobbiekkel, irto idegesito mikor lezengunk a plazaban vagy a main streeten es nem tudok elerni senkit, masreszt meg hasznos lesz ha megyek a rokonokhoz, konnyebben meg tudjuk beszelni, hogy vegyenek fel stb. Ja meg jo lesz jovore is. Ezutan talalkoztam Barnaby-val meg Michael-lel, es elkertem Mark szamat. Felhivtam es kiderult, hogy meg mindig a moziban vannak mert a film majdnem 3 oras... Viszont lattak Adam Sandlert a gyerekeivel a moziban, epp itt forgat filmet Harwichben, nincs messze Hyannistol. Mekkora allat! Es en nem voltam ott, francba, pedig tok kivancsi vagyok ra eloben. Whatever, majd Hollywoodban. :P Mikor vegre talakoztam Damiennel, mondta, hogy este nem a szokasos Open Mic lesz a Burgessben, hanem Pyjama Prom, pizsamaparty, vett is maganak SpongyaBobos pizso gatyat a Kmartban... :D En is beneztem, de nem volt SpongeBob a meretemben, milyen meglepo... Vegul a Searsben vettem egyet, tok jol nez ki. Este mikor visszaertunk vegigultuk a hulye 3 oras meetinget, ami egyaltalan nem tartozik a kitchen staffra, de ez senkit nem erdekel... utana gyors zuhany es tuztunk is a Burgessbe, alig vartuk a bulit. A dining hallban volt, fel volt diszitve, a kandalloban egett a tuz, AJ volt a DJ, Ciaran meg Andy fozott vacsorat (rejtely hogy hogy, mert total reszegek voltak mar 2 napja), volt puncs es mindenki idiotabbnal idiotabb pizsamakban orjongott, eszmeletlen jooooooooooooooooo volt, nem is ertem, hogy miert nem ez van mindig az Open Mic helyett. Annyit tancoltunk, hogy az nem igaz, a reszeg Andy meg Ciaran korul 5 meteres sugarban nem volt egy lelek se olyan durvan roptak... :D:D:D Ejfelkor jottunk haza a Haywardbe, szerencsere ma reggel csak 9-re kellett menni dolgozni. Lois tok aranyos volt, mondta, hogy elvezzuk ki ezt a maradek idot, mert valoszinuleg mar soha tobbe nem leszunk igy egyutt ezekkel az emberekkel, konnybe labadt a szeme, majdnem elsirta magat... Nagyon meghato volt, ahogy ismerem magam, nagy sirasok lesznek 2 het mulva... :(((( Elkezdtem mindenhova fenykepezot hordani magammal, minden hulyeseget meg akarok orokiteni, az utolso kavicsot es kajamaradekot is. :D Ebben a sessionben lesz a Mariners & Pioneers vetelkedo a staff kozott, sajna nekunk dolgozni kell igy kimaradunk belole, mindig csak a counselorok szorakoznak... :S A marinerek a kek csapat, a pioneerek a piros csapat, 2 napig tart a nagy haboru, veresen komoly, az egesz tabor pirosba es kekbe van oltoztetve, allitolag very exciting, de nekem mar lelohadt a lelkesedesem mikor kiderult, hogy mi nem vehetunk reszt benne... :( Ettol fuggetlenul mindenki azt mondja, hogy ez lesz a legeslegjobb session, remelem is, ki kell elveznunk ezt az utolso par hetet! Lesz majd egy staffos verseny nalunk a Haywardben, a fiuknal mar megvolt a 3. sessionben. Futas, uszas es kenuzas, 2 fos csapatokban, Summerrel indulunk, jo moka lesz, bar mar rogton az elejen "osszevesztunk" azon hogy melyikunk fog futni... :P Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj a legdurvabbat meg le se irtam... tengap este fel 9 utan a tok sotetben megyek zuhanyozni keresztul az erdon egy szal zseblampaval, erre lenezek es egy rohadt STANLEY, egy KIGYO van elottem az osvenyen!!!!!!!!!!!!!!!!!! volt vagy fel meter hosszu, szarra fostam magam, ugy megijedtem, atugrottam es furdoig futottam, ott meg egy oklomnyi beka ult az ajtoban... ez az a 2 allat amit ki nem allhatok, annyira felek toluk, hogy az nem igaz, mikor meglattam Stanleyt azt hittem megall a szivveresem, utana percekig csak alltam a furdoben es remegtem, komolyan halalfelelmem volt. Nem is mertem egyedul visszamenni, inkabb vartam meg fel orat amig Ewa is lezuhanyozott es vele egyutt mentem vissza a kabinba, fu de feltem, lefekves elott ki is raztam a halozsakomat, hatha nem kivanatos Stanleyk vannak benne... Ezen a hetvegen van a Red Sox-Yankees haboru, penteken a Yankees nyert 3-2-re, tegnap viszont a Red Sox 10-4-re, minden a ma esten mulik, szegeny Craig biztos se elo, se holt a nagy izgalomtol. :P Amugy tenyleg baromi nagy ellensegek, ugy hivjak a Yankeest, hogy Evil Empire. Ha ma este nyer a Red Sox, holnap reggelre feldiszitem a konyhat Craignek, o lesz velunk a reggelinel. :D GOOOOOOOOO RED SOOOOOOOOOOOOOX!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése