2012. június 17., vasárnap

Jelentem sikeresen es legfokepp egy darabban megerkeztem!!! :) Az utazas nem volt felhotlen, a Heathrow-n ejszakaztam csutortokon, a 3as terminalrol atkuldtek az 1re, mert csak az van nyitva ejszaka. 20 perc volt busszal az ut, akkora a repter mint egy varos. Az 1es terminalban eltevedtem es 1 orat gyalogoltam, majd este 11kor az osszes ott maradt embert attereltek a 2es kapuhoz aludni, de mivel ezerrel nyomattak a legkondit, en meg okosan a borondombe csomagoltam a halozsakomat, majd szetfagytam, magamra vettem minden ruhat ami a hatizsakomban volt, plusz betakaroztam a torolkozommel...Hajnal 4kor visszaengedtek minket a varoba, aztan 5kor visszabuszoztam a 3as terminalra es vartam meg 7 es fel orat... A gepem 1 ora kesessel szallt fel, delutan 3ra ertunk Bostonba, ahol is tovabbi 8 orat dekkoltunk mire jottek ertunk a taborbol, volt idonk szemelyesen is megismerkedni a padawanommal. Igaz Marci? :D Ezen a heten szokas szerint a counselorokkel vagyunk egy kabinban, utalom ezt a hetet, alig varom, hogy a kitchen es a maintenance egyutt lakjon. A konyhan eleg vegyes tarsasag gyult ossze, van 5 lengyel, 2 angol, 1 skot, 1 ir, 1 eszak-ir, 1 szlovak, 1 kolumbiai, 1 torok meg en. Ciaran is itt van, de iden nem konyhas hanem van driver, ettol fuggetlenul allandoan egyutt log velunk, es ugyanolyan idiota mint tavaly hala istennek. :DDD  Na lepek, 3ra vissza kell menni vacsit csinalni. Csovaz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése