2012. június 29., péntek

Day-off

Szerdan voltam off, elotte kedden kicsit paraztam, mert nagyon szar ido volt, egesz nap zuhogott, beazott a pince a konyha alatt, Jesse jott be este megcsinalni az ablakot. Este mar megint a Burgessben viziteltunk, sztem a fiuk lassan megunnak minket. :D Csodak csodajara szerda reggelre kisutott a nap, baromi meleg lett, megse vittem furdoruhat mert Lois azt mondta delutan esni fog. Reggel bementem tankolni a konyhaba, 5 szendo, csipsz, csoki, alma Marcinak (mert csak ENNYIRE vagyok jofej...), johogy egy fel disznot nem pakoltam be. :D 10-kor Ciaran felvett minket a Haywardben, aztan a fiukat a Burgessben es irany Hyannis. A CVS-nel rakattuk ki magunkat, onnan lementunk a JFK beachre, onnan meg a Kalmusra, de mivel senki nem hozott furdoruhat, csak ultunk a parton, Ben meg en homokvarat epitettunk, az az idiota Joanna, a lengyel maintenance csaj viszont bement a vizbe melltartoban es bugyiban, mi meg csak lestunk egymasra a tobbiekkel, hogy WTF... :D A beach utan elmentunk kajalni a Mekibe, aztan elvaltak utjaink, Viviana, Joanna, Ben es Matt elmentek a mallba, mi meg Marcival kovalyogtunk a main streeten. Kozben elegge "megszomjaztunk" es nagy dilemma utan a Tommy Doyle's--ra esett a valasztasunk, epp a spanyol-portugal elodontot adtak. Mondtuk, hogy sorozni akarunk, a pincerno felsorolt vagy 10 felet, mi neztunk egymasra, erre beszol a pincerno, akarunk-e kostolot mielott valasztunk, mondtuk, hogy nana hogy a fenebe ne akarnank... :D Az erzes amikor elkerte az utlevelet, hogy csekkolja a szuletesi datumot, hat az valami leirhatatlan volt. :DD Kostoltunk vagy 3 fele sort, aztan valami vilagos mellett dontottunk, vegul 9 dollart fizettunk 3 poharert, amivel lenyegesen jobban jartunk mint Tomasz, aki elozo nap 25 dollart perkalt 5 sorert.Mondanom se kell, igen jo hangulatban indultunk vissza a CVS-hez. A taborba erve realizaltam, hogy nem kicsit egett le a vallam a tengerparton, meg jo, hogy a konyhaban talaltam valami after sun sprayt, azzal jo igenyesen befujtam magam zuhanyzas utan, mar jelentosen javult a helyzet. Amugy amultkor elfelejtettem irni a kabinunkkal kapcsolatban, hogy csak annyira volt mocskos, hogy bekoltozeskor Kim talalt valami feszeknek latszo dolgot a matraca alatt, azt hittuk mokusok csinaltak, de Angelo benezett es megallapitotta, hogy egertanya, el is takaritotta. Alice agya mellett a mokusok kiragtak aszunyoghalot, szegeny annyira fel toluk, hogy beragasztotta 5 reteg kartonnal es rahuzta az ablakot. A konyha ablakan is kiragtak a halot es megettek Lois asztalarol a tablacsokit. :D Tegnap ritka szar nap volt, a lengyel csajok olyan lassan dolgoztak, hogy azt hittem sose megyunk delutan szunetre, masreszt meg sose nevetnek, sose szolnak egy szot se, nem tudom, hogy lehet valaki igy besavanyodva... :S Este dance party volt a Haywardben, atjottek a sracok is a Burgessbol, veszettul nyomtam szokas szerint, foleg a Cotton Eyed Joe-t es a Cupid Shuffle-t. :D Ma nincsenek a lengyel csajok, day offon vannak, tok jo a hangulat a konyhaban, mindenki tancol meg enekel. :) Holnap nem lesz Kim es Viviana, erdekes napnak nezunk elebe...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése