2012. június 19., kedd

Tul vagyunk az elso 3 napon, nem semmi hajtas van... Az ujak eleg jofejek, foleg a lengyelek, csomot hulyulunk, de kozel sem annyit mint tavaly, erosen erezheto Andy es Ciaran hianya. Megprobalok felsorolni mindenkit nev szerint, lanyok: Alice, Agata, Patricyja, Kim, Viviana, Jana, es persze en, fiuk: Ben, Peter, Steve, Wito, Samek, Matt, Onur. Tegnap azzal szorakoztunk, hogy nehez szavakat tanitottunk egymasnak a sajat nyelvunkon,aztan ugy beszelgettunk, hogy osszekevertuk a szavakat az angollal, szetrohogtuk magunkat. Tegnap este volt a staff overnight, 13 csoport, ebed utan megtanitottam az ujaknak, hogy kell osszerakni. Tok jo csoportba kerultam, sokkal jobb volt mint tavaly. A Horseback 3-ra mentunk volna, de a fak agai letortek es beteritettek az egesz tabortuz koruli teruletet, ugyhogy lementunk a topartra a Point melle, az volt a mazlink, hogy a Pointban van 2 wc is, nem kellett a sotetben az erdobe menni... Pedig delutan az eligazitason kaptunk par fasza tippet szabadteri szarashoz. :D A forgatokonyv a szokasos volt, eloszor fat gyujtottunk (rogton el is vagtan az ujjam), aztan tuzrakas, sajtos makaroni fozes, hotdog, chips, alma, es persze smores. Aztan jatszottunk egy csomo jatekot, velem volt Artem, az orosz maintenance srac, mi mindig 5 perccel kesobb kapcsoltunk mint  az angolok, de a vegere belejottunk. Atordibaltunk az amfiteatrumnak meg a szigetnek is, eleg jo moka volt, de faradtak voltunk, ugyhogy 11 ora fele bebujtunk a halozsakba, korbe fekudtunk, a fejunk volt egymas mellett, a labunk kifele es csak bamultuk a csillagokat. Nem sokat aludtam, egyreszt hideg volt, masreszt Artem horkolt mellettem... :D Reggel hatkor visszamentunk a taborba, fel orat alltam sorba a zuhanynal, ami mellesleg jeghideg volt, majd fel 8kor irany a konyha, 9-re eltakaritottam az egesz overnightos szemetet, Petert meg Stevet befogtam labast surolni. :P Ime egy szemlelteto foto:

Este koltozunk a Burgessbe es jon a DANCE PARTY!!! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése