2012. június 26., kedd

Na a tegnapi nap se volt semmi... Reggeli utan a paddlerek ovenight-jat pakoltam, es mikor vegeztem Lois beszolt, hogy toroltek mert este esni fog... Jo, hogy a semmiert rohadtam a dogmeleg pinceben masfel orat, imadom, hogy a unit leaderek nem tudjak idoben csekkolni az idojarast. Vacsorara pulyka volt, Viviana delelott 10kor azt mondta, hogy kezdjem el csinalni hozza a krumplipuret. Kicsit furcsalltam, mert tavaly mindig delutan 5 utan csinaltuk, de mondom o tudja... Lois amogy egesz nap a Burgessben volt, mert a fiuk allati benak. Szoval ugy szoktuk a krumplipuret, hogy a legnagyobb labasban felforraljuk a vizet, aztan egy kisebb labasba atontogetjuk apankent es hozzaadjuk a port meg a vajat. En marha viszont az egeszet a nagy labasban kevertenm ossze, raadasul annyit, hogy nem hogy 300 gyereknek, de egy egesz hadseregnek eleg lett volna... Ezzel ki is erdemeltem a nap luzere megtisztelo cimet. Amikor realizaltam, hogy sikeresen elbaszarintottam, Kimmel gyorsan elkezdtuk attoltogetni a kis labasba es keverni mint az allat, kozben meg allandoan az ablakon lestunk kifele, hogy mikor gordul be Lois kocsija... Vegul 4 tepsi puret csinaltunk, a tobbit kiontottem a mosogatoba, a nagy labast meg ksuroltam mint a villam, nyoma se maradt... :D Kimmel megdumaltuk, hogy akkor ez a koztunk marad, de azert kicsit fostam, hogy Lois megis rajon, aztan hallgathattam volna, hogy "Jesus, what are ya doing??". Igy is lecseszte Vivianat, amiert ilyen koran megcsinaltuk. Kim mar nagyon utalja Vivianat, tegnap olyan merges volt ra, hogy sztem egy kanal vizben meg tudta volna fojtani... :P A lengyel csajok total benak, szinte semmit nem jegyeztek meg a trining week alatt, allandoan rohanni kell utanuk, hogy eppen mit csinalnak rosszul. Egyfolytaban azon gondolkozok, hogy vajon en is ilyen gyoker voltam-e tavaly... Jana, a szlovak lany aranyos, raadasul gluten-free, legalabb van valaki aki nem feledkezik meg a gluten-free gyerekekrol, mi tavaly mindig elfelejtettuk. Alice a legugyesebb az ujak kozul es nagyon jofej, imadom a londoni akcentusat. Kimmel vagyok a legjobban a konyharol, egesz nap hulyulunk, enekelunk meg tancolunk, a tobbiek valoszinuleg mar a falra masznak tolunk. Amugy tok furcs ujra itt lenni, olyan erzesem van, mintha ez az ev nem is lett volna, minden helyet ismerek, sok a regi arc, tisztara mintha otthon lennek, nem akarom, hogy vege legyen! Mar el se tudom kepzelni mashogy a nyaramat, fogalmam sincs mit fogok csinalni jovore. Delutan a volt ket es fel orank, de mivel fostos az ido, mindenki aludt. :D A pulykavacsora katasztrofa volt, rengeteg mosogatnivalo, az egesz konyha egy disznool volt. Lois odaadt maradt a fiukkal, a Burgessben annyit ettek a gyerekek, hogy elfogyott a pulyka, csirket kellett pluszban sutniuk. Este atmentunk a Burgessbe, szerencsere nem aztunk meg, pont akkor kezdett esni amikor beertunk a dining hallba. Logtunk kicsit a sracokkal,az idiota Tom megint azzal jott hozzam, hogy mi van pocsinzon, aztan ejfelkor Ciaran visszahozott minket a vannel. Holnap es vasarnap leszek off, beachre akartam menni, de szar az ido, igy marad a mall, az viszont unalmas, nem tudom mi legyen... :S Holnap Marcival leszek,sztem majd beulunk a Tommy Dyle-ba vagy  Seaside-ba es leisszuk magunkat, vegre adott a lehetoseg. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése