2010. október 23., szombat

Hohóóóóó :D

Nahát, az utóbbi 2 napban meglehetősen felgyorsultak az események... Ugyebár az utolsó simítások elvégzése után csütörtökön lett elérhető a profilom. Az egyik fórumon hangot is adtam afeletti lelkesedésemnek, hogy nemsokára kiválaszt egy tábor, erre jól összeugrasztottam ott a jónépet, mert mindenki más időpontot mondott arra vonatkozólag, hogy mikor kezdenek el válogatni a táborigazgatók. Hát ami azt illeti, az én esetemben nem sokat tököltek... :P Másnap, vagyis pénteken felléptem a netre lecsekkolni a profilomat, erre látom, hogy bizonyos YMCA Camp Burgess & Hayward szépen lefoglalózott... Még aznap este helyi idő szerint (igen, ezt nem árt tisztázni a 6 óra időeltolódás miatt...) este fél 11 körül kaptam egy emailt a camp igazgatójától, Rachel-től, hogy szeretnének kitchen assistant-ként alkalmazni, és legyek szíves adjam meg a számomat, hogy fel tudjanak hívni. Huh... egy kicsit letaglóztam... :D Igazából telefonáltam már angolul, de nem native English-sel, szóval nem árt ha majd kinyitom a fülemet és nagyon odafigyelek, hogy mindent megértsek. :) Visszaírtam neki, hogy kössz a levelet, nagyon zsír a tábor, vasárnap szabad vagyok, dumálhatunk. (persze egy fokkal szofisztikáltabban fogalmaztam :D) Ma délután válaszolt, hogy nem lehetne-e inkább hétfőn... Szerencséje, hogy őszi szünet lesz és itthon vagyok. Írtam, hogy sure, i am also free on Monday. Érdekes lesz ez a hétfő... :D
Egyébként a táborról annyit, hogy Bostontól egy órára található a Cape Cod nevezetű kis félszigetszerűségen, Sandwich (halál komolyan így hívják) városkája mellett egy tó partján. A Burgess a fiúk, a Hayward a lányok tábora, de mivel testvértáborok, gyakran vannak közös banzájok. Tök közel vannak egymáshoz, az tó 2 oldalán hatalmas területen. Ahogy nézegettem a honlapot, elég sok activity lehetőség van: úszás, kajakozás, kenuzás, falmászás, íjászat, foci, kosár, lovaglás, tenisz stb. A gyerekek nem egész nyáron lebzselnek itt, hanem 2 hetes turnusokban jönnek. Egyelőre nem tudom, hogy ez jó-e vagy rossz, majd kiderül. Arra lennék a leginkább kíváncsi, hogy itt milyen az időjárás, remélem nem esik sokat az eső... :S Ja azt elfelejtettem, hogy Rachel Camp Hayward igazgatója, még véletlenül se fiútáborba kerülök... :P
Annyira belendültem a dologba, hogy már rügtün elkezdtem tervezgetni a tábor utáni utazás útvonalát.
1. Boston-> Los Angeles
2. Los Angeles-> San Fransisco (és vissza)
3. LA-> Las Vegas (innen kiruccanás a Grand Canyon-hoz)
4. Las Vegas-> Miami
5. Miami-> Philadelphia
6. Philadelphia-> Washington D.C.
7. Washington-> New York
8. New York-> Budapest
Ami kimaradt, az a Niagara, de azt jó lenne az egyik szabad hétvégén beiktatni, aránylag nincs messze Bostontól... aránylag...
Na de ez majd még alakul, $ és idő függvénye ugyebár. :D Egyelőre a hétfőre koncentrálok! ;)

1 megjegyzés:

  1. Szia, ha gondolod vegyél fel Skype-ra, mert Én is idén tervezek kimenni, és akkor legalább lenne egy szintén kezdő ismerősöm. :)

    Bart

    SKYPE: bartholomewhun
    BLOG: http://bartholomew.blogol.hu/

    VálaszTörlés