2010. október 20., szerda

interjú No.2.

Ma voltam a második interjún. :) Még előtte feladtam Andy-nek a levelet, méghozzá elsőbbségivel, remélem hamar válaszolni fog. Ez a beszélgetés még rövidebb volt mint az előző, kb 5 perc alatt lezavartuk. Beült egy harmadik csaj is megnézni, kérdezte, hogy nem zavarna-e, mondom miért zavarna? :D Löktem a sódert, meg is dicsértek, hogy ilyen egy tökéletes interjú! ;) Utána még volt egy kis idő, úgyhogy egy füst alatt átnézettem a profilomat is. A képemet le kellett cserélni egy 32 foggal vigyorgósra, hogy lássák mennyire optimistic, friendly és funny vagyok, a work experienceket meg ki kellett egészítenem pár sorral. Ezeket el is intézetem az este folyamán, bízom benne, hogy elég lesz, mert most már tényleg minden igaz és kamu tapasztalatot kifacsartam magamból... :P Délelőtt megnéztem az új 2010-es videót, vááááá de király volt, nem bírom ki jövő nyárig... :D:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése