2010. október 22., péntek

Na ki az első "placeable" az országban? :P

Ma délután hívott Nóri, hogy tök jó lett a profilom, csak még... :D 3 dolgot kellene kijavítanom: 1) világosítani a fényképen 2) beírni, hogy van nyelvvizsgám 3) a food preparation-nél az elejére írni a previous professional experience-t és csak utána az otthonit. Ja meg a motivációs levél elejére írjam be a nevemet meg az életkoromat. Azt mondta, ha ezeket megcsinálom, azonnal elérhetővé teszi a profilomat és én leszek a legeslegelső!!!! :D:D:D Mivel még volt egy fél órám a szakdogás faktig (amit aztán jó igényesen skippeltem...), leszaladtam a büfé mellé a számítógépekhez, és megcsináltam a végső simításokat is. Aztán visszahívtam Nórit, hogy kész vagyok, ő meg jól megdicsért, hogy milyen hiperatomzsírkirály lett a profil, és azonmód megkaptam a "placeable" státust hahahaha :D:D:D Még annyit változtattunk, hogy egy kicsit előbbre hoztuk az indulás időpontját, jún. 10-re... :S Ez nagyon durva, tekintve, hogy a nyári vizsgaidőSUCK május 23-án kezdődik, tehát 3 hetem lesz kb. 8 vizsgára... :S:S:S Egyelőre fogalmam sincs, hogy fogom abszolválni, de valahogy muszáj lesz megoldani. Szerintem végigtanulom az egész szemesztert mint állat és akkor talán nem lesz nagy szívás... Most már nagyon izgulok, baromi kíváncsi vagyok, hogy melyik tábor fog felvenni!!! :D Remélem valami gizda helyre kerülök csupa jófej emberkével a világ minden tájáról... milyen szép is az álmodozás... :P
Azt hiszem az őszi szünetben szépen elkezdhetem összeszedegetni a szükséges papírokat. A medical form-hoz már csak a tuberculin teszt hiányzik, hétfőn megyek a tüdőszűrőbe, a hét végére kész lesz. A többit meg lassan de biztosan. :) Most megyek és megvizsgálom a szemhéjamat belülről... Üdv az egyelőre nemlétező olvasóimnak! ;)

1 megjegyzés:

  1. Hát te aztán gyors vagy:) Nekem csütörtökig kell készre megcsinálni a profilomat, remélem én is olyan szerencsés leszek mint te, és nekem is ilyen hamar lesz táborom... két ismerősöm volt kint idén, mindketten szinte az utolsó pillanatban kaptak melót:) Mindenesetre én is nagyon izgatott vagyok, hogy alakul a dolog, olvasni fogom a blogodat!

    Barni

    VálaszTörlés