2011. július 28., csütörtök

Hat bazi unalmas volt a tegnapi day off, keringtem a plazaban mint golyafos a levegoben, lekestem az Amerika Kapitanyt is, pedig a lanyok azt mondtak, hogy Chris Evans meger egy miset... Na mindegy, majd legkozelebb. Megfogadtam, hogy nem megyek a Forever 21 kozelebe, de nem birtam ki... Vettem egy Hershey's polot, allati gizda, a Hershey's egy amerikai csokimarka, kb mint nalunk a Boci, csak sokkal finomabb. Venni akartam Harvardos pulcsit is, de nem nezett ki valami jol, majd inkabb Bostonban, ott ugyis minden sarkon lesz. Felfedeztem egy outlet boltot a plazaban, Marshall's, minden felaron van, pl. Converse csuka $25, a rendes boltban minimun $50. Sajna eleg szar szinekben volt, de majd benezek vasarnap is, hatha frissul a kinalat. Vettem Red Sox polot, bazinagy piros zokni virit rajta, fu de meno leszek otthon... :P Ma eleg rossz napunk van, Katherine Bostonban van 48 oran, Emma mar majdnem egy hete beteg, nem tudjak mi baja van, ugyhogy csak 5en vagyunk, huzos a melo. Van egy kis gubanc Summerrel meg Fancyvel, mert kiderult, hogy nincs Social Security Number-uk, enelkul nem dolgozhatnak, nem kapnak fizetest, nem is tartozkodhatnak az USA-ban. Mindenki masnak van, meg a legelso heten kitoltottuk a papirokat, es utana meg is kaptuk, nem tudom ok hol voltak mikor igenyelni kellett... Most AJ bevitte oket  Hyannisbe a hivatalba, sztem nem lesz gond. Lefoglaltam minden szallasomat tegnap este, San Diegoban meg Los Angelesben, mar csak a New Yorki szallas hianyzik es kesz leszek az utazas szervezesevel, vegre, eleg nehez volt mindent osszeegyeztetni. Jovore szerencsere konnyebb lesz, csak Hawaii-ra megyek... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése