2012. július 5., csütörtök

Independence Day :)

Szombaton Kim es Viviana off volt, de meglepo modon a nap elso fele egesz jol alakult, tok hamar vegeztunk mindennel. Ebed kozben megfoztem a vegetarianus chilit vacsorara jobaratom, a nagy labas segitsegevel, ezuttal sikerult rendeltetesszeruen hasznalnom. :D A vacsora katasztrofa volt, elfogyott a fajitas meg a taco, volt olyan gyerek akinek egyaltalan nem jutott, gyorsan kikotortunk a hutobol valami maradek pulykat, de meg igy se volt eleg mindenkinek. Alig vartam, hogy vege legyen... :S Este Burgessben voltunk, Tomasz masrol se beszelt, csak arrol, hogy milyen jo lesz a tabor utan bevenni Vegast, mar en is alig varom. :D Vasarnap voltam off gyepes Steve-vel, de meglepo modon nem volt annyira gyik mint szokott lenni, meg a remes akcentusat is megertettem. Lezengtunk a Main Streeten aztan lementunk aludni a beachre, mindenkozben a spanyolok ismet megmutattak mit tudnak, VIVA ESPANA! Steve-nek leegett az a skot feje, olyan lett mint a rak. En nem egtem le, viszont meg vagyok fazva mar lassan egy hete, meg a szunyogok is zabalnak. :S Reggel lementem a noverhez, adott valami cukorkat a torkomra meg leapolta a csipeseket, tiszta rohej, tavaly azt se tudtam hol van a Health Center, iden meg mashova se jarok a szabadidomben... Jaj ajd elfelejtettem a nap fenypontjat, mikor a megerkeztunk este a Burgess office-ba, nem mas fogadott minket, mint Mr. Tavaly Nyari Halalos Szerelmem Bobby, akiirol kiderult, hogy assistant directora Burgessben... Enyhen szolva meglepodtem, mert tavaly azt mondta nem fog jonni iden, ugy latszik megis kapott kimenot a seregbol, remelem sehol a vilagon nem lesz szukseg a skot hadseregre egesz nyaron... :D Hetfon olyan szinten faradtak voltunk, hogy skippeltuk a Burgesst, ez volt az elso este, hogy idoben agyba kerultem... Csaptunk egy wellness partyt a kabinban, zuhany, hajmosas, torna, uborka a szemre, labak felpolcolva, WQRC Cape Cod's Fresh Mix a radioban, nagyon jo volt. :) Kedden delutan lementunk a tora, Kim, Viviana, Jana meg en, vegre valahara kiprobalhattam a csudalatos vizallo fenykepezomet. :) Lefotoztuk ahogy a stegrol ugralunk a vizbe, aztan kivittunk 2 szorfdeszkat es azokon hulyultunk, vegezetul meprobalkoztunk par vizalatti fotoval, de mivel a kontaktlencse miatt nem nyithattam ki a szemem eleg erdekes fejeket vagok. :D Szerdan volt julius 4-e, a Fuggetlenseg Napja, este cook out a Haywardben, nagyon rakeszultunk, mert Matt 21. szulinapja is aznapra esett, Kim csinalt neki sutit. Mindenki kekbe es pirosba oltozott, es elhataroztuk, hgy az atrs and craftos lanyoktol kerunk festeket az arcunkra. Ebed utan megkerdeztem Brionyt, azt mondta egesz delutan megy a festegetes, barmikor mehetunk mi is. Craig "The God of Fire" Potter beizzitotta a grillt, mi meg kaptunk 3 ora szunetet a cook out elott. Kimmel gyorsan megrajzoltuk a plakatokat Matt szulinapjara, aztan zuhany, hajmosas stb. 3 ora fele mondtam a tobbieknek, hogy menjunk mar festetni, mert nemsokara menni kell vissza a konyhaba. Atmentunk az arts and craft hazba, gondoltam majd hozzank vagnak egy doboz festeket aztan csinaljuk magunknak, erre kilometeres sor fogadott, kiderult, hogy a resource staffosok festik az embereket, nem lehet csakugy festeket kapni. Allunk ott tanacstalanul, erre Bobby, aki szinten festegetett, ram nez es kerdezi hogy hova akarok festetni, mondom kicsit idoigenyes lesz, mert vegig az egesz labamra, a jobbra piros csikokat, a balra kek csillagokat. Erre vegignezett rajtam, aztan vigyorogva racsapott maga elott a padra, jelezve hogy no problemo, foglaljak helyet. Tobb se kellett... Azt se tudtam fiu vagyok-e vagy lany, az oleben fogta a labamat, Kim mellettem allt es kiguvadt szemmel bamulta a jelenetet, en meg csak arra gondoltam, hogy en marha ilyenkor bezzeg nem hozom magammal a fenykepezomet... Az egesz tartott vagy negyedoraig, nagyon precizen alkotta a csillagokat. :D Kozben a hatam mogott allt a sor, mindenki arra vart, hogy hozza keruljon, de amikor velem vegzett el kellett mennie valami meetingre, az utanam kovetkezo csaj el is eresztett egy "fucksake"-et mindenki fulre hallatara, Josh ra is szolt, hogy ez bizony NCA szo volt... :DD Jaaaaj, ez volt a napom fenypontja!! :))
 Folyt. kov., mennem kell dolgozni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése