2012. július 22., vasárnap

2nd Changeover

Kezdem az egesi serulesemmel, meg mindig nagyon ronda, raadasul tegnap nem volt bekotve es veletlenul belekaptam es felszakadt a seb... Na de nem ez a lenyeg, hanem hogy olyan a formaja mint a nagy Magyarorszag Trianon elott, halal komolyan magamra egettem egy tortenelmi terkepet! :D
Tul vagyunk a masodik changeoveren, ez is megert egy miset... Penteken kitakaritottuk a konyhat, de mivel mar csutortokon elkezdtuk, egesz hamar sikerult vegezni. Este az egesz kitchen staff kint aludt Hyannisben, a counselorok tobbsege viszont a taborban maradt, ok azok akik a kelletenel kicsit jobban megnyomtak az elso changeovert... :D Termeszetesen most sem mentek siman a dolgok, kezdodott azzal, hogy 40 percet ultunk a buszban arra varva, hogy a kedves resource staff osszeszedje az utasokat es megszervezze ezt baromi bonyolult 15 perces utat Hyannisbe... De azert nem unatkoztunk egy percig sem, Weird Willie azzal hencegett, hogy o bizony befer a busz ablakan, ezt prezentalta is, az idiota bemaszott a buszba a felig nyitott ablakon, aztan a rotary tetejen csungott mint egy majom... A varosba erve kiderult, hogy Ciaran meg nem tud jonni, mert a spanyol lanyokkal ragadt a bostoni repteren, csak ejszaka jon utanunk, de azert folyamatosan telefonos osszekottetesben alltunk, ha nem beszeltem el 10 dollart vele akkor egy centet se, raadasul meggondolta magat es nem velunk partizott hanem a resource-szal. Mi a kitchen es a maintenance staffnak (plusz JC Bennek...) a Hyannis Travel Innben foglaltunk harom 2 szemelyes szobat, necces volt mert a recepciorol pont odalattak es a csavo folyamatosan leste, hogy hogy kerul oda 16 ember. Aztan nem tudtuk eldonteni, hogy barba menjunk pialni vagy likor storeba, vegul a bolt mellett dontottunk a 21 even aluliakra tekintettel. A 21 ev felettiekkel osszesen fel orat gyalogoltunk es meg vagy fel orat vartunk egymasra mire sikerult vegre feltankolni, akkor visszamentunk a motelbe es bekevertuk a piakat, a lanyokkal vittunk egy gallon narancsot meg egy rahedli csipszet, Wito hozott magaval vagy 5 pulykas szendvicset meg kijevi csirket alufoliaba csomagolva, nem tudom hova keszult a marhaja de porul jart mert nem volt mikro, nem tudta megmelegiteni a csirket. Sort, whiskey-kolat meg vodka-narancsot ittam, igy utolag visszagondolva nem mondhatnam, hogy olyan baromi jo otlet volt, mint amilyennek akkor hittem... Kozben elokerult Ciaran, azt mondta menjunk a Tommy Doylesba, ott vannak Blairrel, Allivel meg Matt waterfronttal. Elindultunk a barba, de 5 dodo volt csak a belepo, igy a csapat fele visszament, a masik fele bement, Ciaranek persze nem voltak ott... A motelben felesz vagy merszet jatszottunk, de mivel meg nem voltunk olyan reszegek nem volt semmi durva, inkabb csak felelt mindenki, de azert igy is kiderult egy-ket erdekes dolog... :P Steve kb. ekkortajt tert magahoz, addig csak fetrengett az agyon mert indulas elott beszedett valami energiatablettat es rosszul lett tole, pedig egy kortyot se ivott. Ejfel fele visszajottek a tobbiek a barbol Ciarannel, Bennel meg Allivel, Ciaran olyan reszeg volt hogy az nem igaz, nem birt megallni a laban, Kim lefektette az egyik szobaban aludni, aztan felhozta a mi szobankba, a szerencsetlen mindket furdoben korbepisilte a wc kornyeket, kozben meg egyfolytaban Kimet szolongatta. 20 perc alvas utan felebredt es kitalalta, hogy o vissza akar menni a masik motelbe, ugyhogy Kim es Matt elvitte, mert meg mindig nem tudott segitseg nelkul talpra allni. Odalent Jana lett rosszul de mint az allat, gluten free letere vodkat ivott, es egesz ejjel hanyt tole. Egyszer meg rohan be Tomasz, hogy itt a rendorseg es mindenkinek be kell menni a szobaba, odalent a 21 ev alattiak a a kadban bujkaltak mint a multkor, de kiderult, hogy nem is a motelbe jottek, csak a szomszed utcaba... Kb. 4 ora fele mentunk VOLNA aludni, de Tomasz nem birta befogni a szajat, harman aludtunk az agyban vele meg Marcival, plusz Kim, Matt es Steve a foldon, Steve mar korabban kiutotte magat es magzatpozban aludt, Viviana teritette ra az agytakarot. Tomasz vagy azt mondogatta, hogy "Ball of steel" vagy azt, hogy "Don't sleep, guys, let's go to drink, drink for Vegas, I wanna drink", Kim es Matt nem is birta sokaig, atmentek a masik szobaba. Mikor vegre elaludt, olyan hangosan horkolt, hogy meg lehetett suketulni, raadasul 5 percenket atfordult a masik oldalara, es lerantotta a takarot... Reggel 7-kor a telefonomra ebredtem, a hulye Ciaran hivott es orditva kozolte, hogy ok mar felebredtek, keljunk fel mi is es talalkozzunk, mondtam, hogy nalunk meg mindenki alszik es kinyomtam, levettem a hangot is. Nem nagyon tudtam mar visszaaludni, mert allandoan pisilnem kellett, 8 utan elmentem zuhanyozni aztan visszafekudtem, erre Steve bekapcsolta a tv-t es elkezdett rajzfilmet nezni... 10-kor Tomasz es Marci visszament a taborba, en Aliceszel lementem reggelizni, csak egy kis muzlit ettem joghurttal de olyan rosszul lettem tole, hogy utana egesz nap egy falat se ment le torkomon. 11 elott kicsekkoltunk, elhagytam fel par fulbevalot, mindenhol neztem, a foldon, az agyban, a furdoben de sehol nem talaltam. Baromi jo, az elozo changeoveren a bokalancomat hagytam el, most egy fulbevalot, kivancsian varom a kovetkezot... A csapat nagy resze lement a beachre, de Kimmel nem voltunk olyan allapotban, hogy orakat fekudjunk a tuzo napon, ugyhogy beultunk egy kavezoba, ott talalkoztunk Ciarannel, meg mindig reszeg volt. :D Hivtunk egy taxit es elmentunk a plazaba, az ettermeknel talalkoztunk Blairrel, Matt waterfronttal, Allivel meg Bennel, ugy dontottunk, hogy megnezzuk az uj Batmant a moziban, jo hosszu es kenyelmesek a szekek, lehet aludni. :D Kozben Ciaran eszrevette, hogy nincs meg se a telefonja, se a fenykepezoje, a mobilt kesobb megtalalta, de a fenykepezore szerintem keresztet vethet. A mozi 2 es fel oras volt plusz 20 perc elozetes az elejen, Ciaran negyed ora kesessel futott be, majd a film kozepen elkezdett csorogni a telefonja es egy ora volt mire megtalalta, nagyon rohogtunk rajta. Matt allandoan a csipszes zacskoval csorgott, Kim minden ruhat magara vett ami a taskajaban volt, mert meg lehetett fagyni a legkondi miatt, en meg olyan almos voltam, hogy alig birtam nyitva tartani a szemem, jobbra-balra dolt a fejem, ketszer konkretan el is aludtam, Blair ult mellettem es mindig bokdosott, hogy ebredjek mert izgis jelenet van, Ciaran az egeszet vegigaludta. :D A mozi utan meg kovalyogtunk egy orat a boltokban, fel hatkor jottek ertunk a taborbol. Visszaerve felzabaltam a fel konyhat, majd vegigultuk a 2 oras meetinget, megint jo sokat beszeltek a kitchen staffrol, erdemes volt ott lennunk... :S Este open mic volt a Burgessben, ejfelkor ertunk vissza, ma reggel szerencsere csak 9-re kellett menni dolgozni. Ugy dontottem probara teszem magam ebben a session-ben, ma elkezdotott a vegan challenge, semmi allati eredetu etelt nem eszek. A hussal nem lesz gond, de ketlem, hogy sokaig birnam tojas, joghurt es sajt nelkul, majd meglatjuk, ha nagyon szenvedek atmegyek siman vegetarianusba. Aaaahhhhhh mar itt is a harmadik session, tul gyorsan megy az idoooo!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése