2012. július 19., csütörtök

Tegnap ebed utan kiprobaltuk a lanyokkal a trambulint, olyan mint egy oriasi uszogumi, le van horgonyozva a to kozepen. Nagyon vicces volt, ugraltunk vagy egy orat, rendesen megdolgoztattam a fenykepezomet. :D Kicsit ideges voltam, mert en sorban csinaltam a tobbiekrol a kepeket, de rolam senki nem tudott egy ugralosat se, mert a muszaki zsenik mindig rosszkor nyomtak le a gombot... Nagy nehezen sikerult jol idoziteni igy a vegre rolam is keszultek fotok, nem csak a tobbiekkel van tele a gepem... :P Delutan szep kis vihar kerekedett, keszenletbe helyeztuk a papirtanyerokat a vacsorahoz, valahogy nem volt kedvunk 300 tanyert kezzel elmosogatni.  Szerencsere nem tartott sokaig, de azert zuhogott rendesen. Este dance party volt, szokas szerint csapattam mint allat. Kimmel raultunk pihenni a fakeritesre erre leszakadt alattunk, mi meg hanyatt estunk be a bozotba, ugy rohogtem, hogy megfajdult a hasam, ugyanez tortent tavaly a tobbiekkel mikor a teniszpalya folott. :D A vihar miatt kicsit lehult a levego, vegre sikerult aludni is ejszaka. Meg mindig kohogok, lassan mar egy honapja, de csak hogy meg jobb legyen, ma reggel fozes kozben rafroccsent a kezemre a forro oatmeal, es egy 2x2 centis foltban jo igenyesen megegtem, Kim tett ra kenocsot es bekototte, de meg mindig nagyon faj, nemreg csereltem kotest, olyan voros a karom mint a rak... :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése