2012. július 15., vasárnap

A changeover ota nem tortent semmi erdekfeszito, kiveve talan azt, hogy Alice vagy 5 napig nem tudott dolgozni, emiatt hetfon vacsorara es szerdan egesz napra kaptunk egy fiut Burgessbol, hetfon Sameket, szerdan Mattet. Nagy buli volt, foleg Mattel akit ki nem allhatok, valamiert borzasztoan unszimpatikus, raadasul a lengyel csajokhoz hasonloan csigalassan dolgozik, megalszik a szajaban a tej... Het elejen le akartam foglalni a hawaii repjegyeket, de az elso fizut kapeban kaptuk, igy egy arva fitying sincs a kartyamon. Csutortokon voltam szabadnapon, megkertem Ciarant, hogy vigyen el a Bank of Americaba, hogy rategyem a kartyara a lovet, erre a bankban kozoltek, hogy nem tudnak segiteni, mert nem naluk van a penzem, nyissak egy szamlat. Mondom koszi de inkabb kihagyom... A bankba jott meg ket counselor, Dean es Justin, igy utana egyutt toltottuk a napot, elmentunk reggelizni, kozben kishijjan meghaltam, kint ultunk a kerthelyisegben es egy kocsirol odapattan egy kavics, kb 2 centire huzott el a fejem mellett, ha hatradolve ulok a szekben ugy halantekon talal, hogy tobbet nem kelek fel... Ezutan lementunk a beachre, ott talakoztunk Peterrel es Bennel, olyan masnaposak voltak mint allat, Peter csak fetrengett ruhaban a homokban... Justin be akart temetni a homokba, mondtam, hogy inkabb ne, igy csak a hasamat es a karomat szorta tele homokkal, faszan bele is ragadt a naptejbe... Aztan uszni akartak, en mondtam, hogy ne megyek mert fosok a feher capaktol, megint itt olalkodnak a Cape-en, de addig rangattak amig terdig bemereszkedtem, Dean eleg batran beuszott a bolyaig. Delutan Ben es Peter elment a plazaba, Dean es Justin is menni akart, de mivel en meg maradtam a beachen, ok is maradtak, Justin azt mondta soha nem hagy egyedul egy lanyt, mert ha utana tortenne vele valami azt nem tudna elviselni. :D Micsoda ket english gentlement fogtam ki! 4 orakor visszakisertek a CVS-hez, Ciaran mar vart. Utkozben felvettuk a Burger Kingnel Bobbyt es a dragalatos baratnojet (igen, osszetort a szivem... :P). Este bementem a konyhaba kajalni, Kim meselte, hogy ketszer kellett megfozni az american chop sueyt, mert az elsot Viviana kiboritotta a foldre... Olyan kimerult voltam, hogy negyed 10-kor fekudtem le es nem is ebredtem fel semmire egesz ejszaka, ugy aludtam mint a bunda. :) Penteken beszeltem Jessievel a repjegyem ugyeben, azt mondta megoldhato ugy, hogy a tabor kartyajat hasznalom es utana kifizetem neki kapeban a jegyet. Igy aztan sikeresen lefoglaltam a Honolulu-New York jegyemet, Hawaiian Airlines, non-stop jarat, ablak melletti ules, aaaahhhh kiralysag van! :D Szombaton co-ed day volt, delutan cook-out, Craig szabadnapon, Matt szabadnapon, Lois tiszta ideg volt szokas szerint... Ebed utan elokeszultunk, aztan delutan 4-re mentunk vissza, Wito izzitotta a tuzet, de korantsem volt egy god of fire... A zoldsegeket sutottem, de olyan forrosag meg fust volt, hogy kifolyt a kontaktlencsem... 6 ora elott gyulekeztek a gyerekek a teniszpalyan, az egesz kitchen staff ott all a grill mellett, erre Bobby, aki mellesleg ket lepesre allt Kimtol, odajon hozzam, hogy keszen vagyunk-e. Mondom ja, de ezt Kimtol is megkerdezhetted volna kiscsillag... Vacsora utan meg eppen a szemetet takaritottuk, erre lerohant a teniszpalyara es nyomatott egy haromszoros hiphiphurrat a kitchen staffnak, majd kulon is odajott es megkoszonte a vacsorat az egesz KITCHEN STAFFNAK mikozben RAM nezett, Kim meg is jegyezte, hogy kicsit furcsa, hogy soha nem beszel senki mashoz csak hozzam. Este atmentunk a Burgessbe, Kimnek hianyzott Blair... :DDD Beszeltem a fiukkal az utazasrol, ma este lefoglaljuk a vegasi repjegyeket meg a szallast, lehet, hogy az Excaliburban fogunk lakni, juj de izgisss! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése