2014. június 25., szerda

DISQUALIFIED

Jun. 24. (kedd): Nem sokaig maradtuk este a Burgessben, kicsit partiztunk Josh-sal es Robbal az officeban, aztan beultunk a fiukhoz a kabinba, de Mano es David mar lefekudtek, ugyhogy nem akartunk zavarni. Reggel az overnightokat takaritottam, minden kabin szepsegesen kinyalta a labasokat, viszont talaltam egy kis makaronit a kinti mosogatoban, tehat valaki ott mosogatott reggel, mikor visszaertek. Mivel foszabaly szerint este kell elmosni kint az erdoben, es nem tudtam melyik csapat a tettes, Loisszal egyetertesben ugy dontottem, hogy mindenkit diszkvalifikalok. Ha veletlenul a simlis bandat valasztom nyertesnek, az igazsagtalan azokkal szemben, akik este a sotetben vakartak az odaegett makaronit. Fair play, everyone, fair play! Mondtam Loisnak, hogy akkor jelentse mar be a dontest a nagykozonsegnek, de azt valaszolta, hogy az en reszortom az overnight, en talaltam ki a versenyt, hirdessem ki en az iteletet. Meg is tettem reggeli utan, egy emberkent hordult fel a dining hall, lefogadom, hogy nagyon utalnak most. Amugy Georgiaval mosogattam, fel is ment az agyvizem rendesen... A tanyerok spriccelesen kivul semmit nem csinalt, en pakoltam a piszkosakat, en tettem helyre a tisztakat. Mikor szoltam, hogy takaritsa ki a mosogatot meg a dishwashert, csak allt es nezett, ugyhogy azt is en csinaltam meg, elmeny volt konyekig turkalni a mocsokban. Ebedre grilled cheese volt, Patricia kedvence. Letakaritottam neki a grillt, atvettem hutos szallitmanyt, elpakoltam, aztan osszeraktam a Trailblazer overnightot. Lois kozben atment a Burgessbe, mikor visszajott jol lecseszte Patriciat, mert az osszes kenyeret felhasznalta a grilled cheesehez, pedig egy rekesznek mindig kell maradnia a hutoben. Suzynak szet kellett szednie azokat, amik meg nem voltak megvajazva. Amugy mar megerte ma felkelni, lattam Loist Justin Timberlake-re tancolni fozes kozben, priceless. Delutan volt 3 ora szunetunk , Victoriaval es Hollyval kifekudtunk a ballfieldre, hogy osszeszedjunk valami szint, el is aludtunk, Victoria meg horkolt is. Vacsorara chop suey volt garlic breaddel, Ryanne besurrant az overnight elott es benyomott egy tanyerral, ez a kedvence es kikonyorogte Loistol, hogy sunyiban ehessen belole. Megfoztem a gluten-free makaronit, felcipeltem Suzyval a pincebol a rekeszeket, megtoltottem a vizes hordokat. 6-kor elmentek a Blazerek, kulon felhivtam mindenki figyelmet, hogy ovakodjanak a kinti mosogatotol, ha nem akarnak ugy jarni, mint az Outriggerek. Holnap Georgia off, talan vegre lesz egy nap, amikor normalis tempoban haladhatunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése