2014. június 28., szombat

Jun. 26. (csutortok): Reggel fel 8-kor kezdtunk, nem volt semmi kulonos, mosogattam. Delelott volt 20 perc szunet, aztan gyorsan osszedobtuk a make ur own-t ebedre. Kozben annyi folos idom volt, hogy megcsinaltam a salsat es a sajtot is vacsorara. Szornyu meleg es fulledt ido volt a egesz nap, 98 %-os paratartalom...Delutan mar fel kettokor vegeztunk, Suzyval kicsit kesobb szabadultunk, mert befejeztuk a salatat. A tobbieket inkabb elkuldtem elobb, csak alltak es bamultak, ahogy mi dolgozunk, de egyik se kerdezte volna meg segitsen-e, baromi idegesito volt. Szunetben mostam es szundiztam egy nagyot. Este chicken fajitas volt, spuriztunk mint az allat, mert fel 8-tol dance partyt rendeztek a Toussant Hallban. Naná, hogy csak 8 elott vegeztunk es meg vissza kellett rohanni a kabinba jelmezt krealni. Tok jo temat talaltak ki, olyasminek kellett beoltozni, ami a nevunk kezdobetujevel kezdodik. Elso blikkre semmi nem jutott eszembe, csak 'alma', Jessie azt mondta legyek 'America', Holly szerint 'angyal'. Aztan a kabinban Suzy poenbol bedobta, hogy oltozzek Asa-nak, a Burgess igazgatojanak. Tobb se kellett... :D Staffos polo, ferfi rovidnadrag, hosszu feher zokni, sportcipo, baseball sapka, hatizsak, a tobbiek besirtak mikor elkeszultem. Bevonultam nagy vaganyan a partiba, lenyomtam a Cupid Shuffle koreografiat, ahogy illik, kozben bezsebeltem par elismero rohogest. 5 perccel kesobb ossze is futottam Asaval, egy masodpercig csak bamult, aztan kitort belole a nevetes es kaptam egy high five-ot. Buli utan a dining hallban bandazott a support staff, Joanna iPadjen jatszottunk uvegezest, tortentek csunya dolgok... Mate vetkozeset a Kek osztriga bar zenejere es Peti szenvedelyes smarolasat a rozsaszin cowboy kalappal nem fogom egyhamar kiheverni...
Jun. 27. (pentek): Day-off!! Aludni akartam kicsit tovabb, de egyre inkabb ugy erzem, hogy ez ebben a kabinban mission impossible... Inkabb felkeltem es mostam meg egy adagot, lezuhanyoztam es vegre nyugisan, ulve reggeliztem. 10-kor Pat leszallitott minket Victoriaval Hyannisbe. Ugy volt, hogy Vic elobb a plazaba megy es utana a beachre, de meggondolta magat, mert nem tudja az utat, igy velem jott a beachre. Eloszor nem repestem az oromtol, felreertes ne essek, nincs vele semmi bajom, de jobb szerettem volna kicsit egyedul lenni, a taborban mindig millio ember vesz korul, neha meg tudok orulni egy csendes pillanatert. Vegul nem bantam meg, hogy egyutt voltunk, tok jol szorakoztunk, szetneztunk par boltban a Main Streeten, aztan lesetaltunk a partra. A JFK beachen talaltunk a homokban egy doglott tengeri teremtmenyt, pancelja volt, irto sok karmos laba es 10 centis tuske allt ki a fejebol. Eddig se ereztem tul nagy vagyat, hogy az oceanban lubickoljak, ezutan a labujjamat se tettem bele. Kifekudtunk Kalmus Beachre, sutkereztunk delutan 2-ig, majd elsetaltunk a plazaba. Utkozben beultunk a Taco Bellbe ebedelni, mostanaban teljesen rakattantam a mexikoi kajara. A T.J. Maxx-ben kaptam magamtol ajandekba egy szepseges ruhat, lehet ezt veszem fel nyar vegen a bankettre, ki tudja... :P Hawaii-ra mindenesetre tokeletes lesz, Lois is egybol ezt mondta, mikor megmutattam neki. Patrick pontban 5 orakor vart minket a mozinal, fel 6 elott mar a taborban voltunk. Beugrottam a konyhaba a szokasos esti salataert, aztan lemostam a 2 centi vastag homokreteget, ami ram rakodott a parton. Ma amugy check-out day volt, a gyerekek egy resze elment, a masik resze maradt, es vasarnap csatlakozik hozzajuk egy ujabb adag. Szombat es vasarnap sleep-in, csak 8-ra kell mennunk dolgozni, halleluja!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése