2014. június 24., kedd

Session 1

Jun. 22. (vasarnap): Reggel sleep-in volt, Judittal gyorsan bedobtunk egy adagot mosni, aztan 9-re mentunk dolgozni. Ebed make ur own sandwich 11:30-kor, gyorsan osszedobtuk, kozben elrohantam atrakni a ruhakat a szaritoba. Ebed kozben bevallaltam a spagetti fozest estere, igy megusztam a takaritast, cserebe viszont folyt rolam a viz a nagy labas mellett. Szerencsere volt a hutoben 5 font spagetti, mar "csak" 30-at kellett megfozni. A tuzhely folott a hutorendszerbe mar napok ota hallottunk egy mokust szaladgalni, Victoria megprobalta kiszabaditani, a tobbiek meg behuzott nyakkal figyeltek 10 meteres tavolsagbol, nehogy a nyakukba ugorjon, en a testemmel vedelmeztem a spagettit, hatha a mokus azt celozza meg. Hiaba kopogtattuk a ventillator ajtajat, nem jott ki, kesobb meseltek a gyerekek, hogy lattak, ahogy a konyhaban futkarozik es a spagettis dobozok tetejen ugral. Fel 2-kor vegeztunk, mostam meg egy adagot, pakolasztam a kabinban, aludni is akartam, de eltokoltem az idot. 5-re mentunk vissza, 6-kor tamadtak a kis saskak, felfaltak mindent amit lattak. Igazabol rosszabbra szamitottam, egesz jol vettuk az elso rohamot, idoben elkeszultunk es nem fogyott el semmi. Egyedul a mosogatas hagyott nemi kivannivalot maga utan, Vic es Holly csigalassan dolgozott, nem tisztitottak ki a dishwashert es a szemetet se dobtak ki, nekem kellett felmosas kozben megcsinalni. Este mindenki az opening campfire-on volt, igy nyugisan, forro vizzel lehetett furdeni. Egy hosszu nap utan faradtan beallni a kinti zuhanyzoba, szepen kenyelmesen letusolni a szabad eg alatt es kozben hallgatni, ahogy a Burgess Taylor Swift szamokat uvolt a Haywardnek a to tuloldalarol, hat minden masra ott a MasterCard, de ez megfizethetetlen. Ilyenkor tudatosul bennem, hogy mennyire imadok itt lenni, hihetetlen, hogy a vilag masik felen talaltam meg a masodik otthonomat. Love you, B&H!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése