2014. június 24., kedd

F*ck

Jun. 23. (hetfo): Mivel tegnap hajnal 2-ig irtam a blogot, reggel alig birtam felkelni, tiszta koma voltam. Goffri volt, ebedre chicken patty. Megint kimaradtam a mokabol, eloszor a hatalmas US Food szallitmanyt vettem at es pakoltam el (annyiba kerult mint az egesz nyari fizetesem, es jo ha 3 napra eleg...), aztan a hutoben tettem rendet, majd lekoltoztem a pincebe osszerakni az Outriggers overnightokat. Meg jo, hogy nalam volt a kis 5 dollaros hangszoro, a zene valamelyest elterelte a gondolataimat arrol, hogy mindjart a nyakamba esik egy kigyo... Miota tavaly lattam a dining hallban, ahogy az egyik lecsusszan egy lyukon a pincebe, ez lett a top number 1 halalos felelmem, de szorosan koveti a kigyo a halozsakban. Az ebed totalis katasztrofa volt, Holly nem sutott eleg chicken pattyt, elfelejtettem a gluten-freet, valaki narancslevet rakott ki alma helyett, elfogyott az osszes tanyer, rossz cookie-t vettunk elo a fagyasztobol, es ha mindez nem lenne eleg, teljesen megfeledkeztunk a sajtrol, a salatarol es a paradicsomrol, f*ck it... Elegge ki voltam akadva, de Lois csak legyintett, elintezte annyival, hogy 'they'll be fine, they will have dinner'. Delutan 3 ora szunetunk volt, felcsaptam a szemmaszkomat es aludtam majdnem 2 orat, annyira jooooo volt. Mikor visszamentunk kipakoltam az overnightos rekeszeket, feltoltottem a vizes hordokat, a vacsorahoz csak a brokkolival jarultam hozza, mert utjara kellett engednem az Outriggereket. Kihirdettem a versenyt is, remelem fenyesre sikaljak a labasokat. Judittal mosogattunk vacsora utan, megmutattuk, hogy is kell ezt csinalni, fel 8-kor vegeztunk is. Most atjottunk a Burgessbe megnezni, hogy a fiuk tuleltek-e az elso ket napot nelkulunk, az alapjan, amit Emily a telefonban mondott nagyon necces volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése