2014. június 29., vasárnap

Jun. 28. (szombat): Csak 8-ra kellett menni a taposomalomba, ennek szellemeben beallitottam az ebresztot 7:45-re. Erre 6:38-kor ektelen sipolasra ebredtunk, azt hittem valakinek a telefonja, el is kuldtem magamban melegebb eghajlatra az illetot, ki az a kotoznivalo bolond, aki fel 7-kor kel mikor alhatna... Aztan kiderult, hogy a tuzjelzo indult be magatol, eloszor csak par percenkent csipogott, majd folyamatosan rakezdte. Holly rautott a sepru nyelevel, egy percre elhallgatott, de utana megint rakezdte. Mivel Holly inkabb csak simogatta, felkeltem es ravertem par isteneset (a tuzjelzore, nem Hollyra... :D). Vegre elhallgatott, szepen visszabujtam az agyikoba, betakaroztam, felcsaptam a szemmaszkot, erre ujra sipolni kezdett. Na ekkor durrant el az agyam vegkepp, kihamoztam magam a halozsakbol, es olyat racsaptam, hogy azt hittem leesik a plafonrol, ezzel vege is volt. Sz*r lenne, ha legalabb egyszer nyugodtan indulna a nap, de tenyleg. Lois off volt, Emily a fiukkal maradt a Burgessben, Holly es Georgia szabadnapon, oten maradtunk a konyhaban. Reggelire mini bagel es danish volt, gyorsan osszedobtuk, utana mosogattam, mar nem emlekszem kivel, hosszu haj, rovid esz. A mozgaskoordinacioval is adodtak gondjaim, elejtettem a vizes palackomat es levertem a polcrol a muzlis talkakat, egy ossze is tort, elsullyesztettem a kuka aljara, amirol nem tud Lois, az nem faj ugyebar. Ebed fel 1-tol volt a sleep-in miatt, pizza... :S Szerencsere volt par keszen a fagyasztoban, de igy is sok dolgunk volt. Meg 13 es fel pizza, salatabar, leves, cookie, plusz Lois osszeirt egy listat: kimosni az osszes muzlis kontenert, kimosni es ujratolteni a szoszos uvegeket, elmosni es levinni a pincebe a vizes hordokat, letakaritani a kaves pultot, kimosni a forro csoki gepet, feltolteni a poharakat es a szalvetakat... Csak fel 3 utan vegeztunk, a tobbieket elkuldtem szunetre, en meg negyed 4-ig foztem a vegetarianus opciot estere. Mikor vegre kiszabadultam, ledzsaltam a waterfrontra, egy orat napoztunk Judittal, muszaj dolgozni a szinunkon, szegyen lenne, ha nem csokibarnan mennenk haza. Vacsorara beef stew volt meg breadsticks, hamar elkeszultunk, mert Emily delutan atjott es betette helyettunk a sutobe, ezert jar egy piros pont. Vacsora utan is mosogattam, Victoriaval. Gyorsak voltunk, mint a villam, fel 8-kor mar ballagtunk vissza a kabinba. Este Co-Ed evening volt, filmezes a Toussantban. A Lego Moviet neztuk, de a gyerekek ki-bemaszkaltak, sutyorogtak, nem lehetett hallani, ugyhogy atjottem az officeba. Kody lepattant mellem a kanapera es vegre hintett par kozelebbi infot a jovo heti julius 4-i bulirol. Ja igen, azt elfelejtettem, hogy meg mult heten meghivott az eves hazibulijaba, pont aznap leszek off. Es mivel irto jofej vagyok, elviszem magammal Danit is, ne maradjon magara a szabadnapon. Most kicsit gondban vagyunk a logisztika miatt, Kody elvinni eltud, de visszahozni mar nem, masnap reggel ugyanis 7-tol dolgoznom kell, o viszont csak delutan jon vissza a taborba. Azt mondta megkerdezi Willie-t, hatha o kaphato egy fuvarra, ha nem, akkor elkapjuk Danival az utolso brocktoni buszt, amivel elerjuk az ejfeli tabori van runt Hyannisbol. Kozben eszunkbe jutott Ciaran is, itt dolgozik epp Cape Codon, nelkule nem party a party... :D Megadtam Kodynak a szamat, remelem el tud jonni, jo lenne ujra latni a nagy voros kepet. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése