2014. július 9., szerda

Happy 4th of July!

Jul. 4. (pentek): A check-out miatt csak fel napot kellett dolgozni, ebed utan elmentek a gyerekek. Reggel osszeirtam a teendoket, kitakaritani az egesz konyhat, a pincet, a hutot, a mosogatot, a wc-t stb, a szokasos session vegi nagytakaritas. Nagyon hamar vegeztunk, szerencsere mar delelott el tudtuk kezdeni. 3:45-kor volt a meeting, ahol feliratkoztunk a tabori kocsikra. A 6 orasival kimentunk Hyannisbe, ejfelkor vissza, masnap pedig a 10 orasival ujra Hyannisbe es fel 6-kor vissza. Arthur, a tropusi vihar, delutan kezdett tombolni, ugy szakadt, hogy a munkascipom teljesen beazott, ki is kellett dobnom. A meeting utan amig a counselorok a tabort takaritottak (ehehehe...), mi lezuhanyoztunk, bar tulajdonkeppen az esore is kiallhattunk volna. Miutan elkeszultem, visszamentem a konyhaba enni, es azon az 500 meteren ugy megaztam, hogy facsartam a ruhambol a vizet. 6 orakor Angela vitt Hyannisbe, halalfelelmunk volt a kocsiban, ugy csusztak a kerekek a vizes uton. Be is kapcsoltam magam rogton, kozepen ultem a hatso ulesen, en szalltam volna ki eloszor a szelvedon, ha karambolozunk... A CVS-nel talalkoztunk a fiukkal, megprobaltunk penzt levenni az ATM-bol, de nem mukodott senkinek, ugyhogy vennem kellett egy ragot, hogy kapjak vissza keszpenzt. Eleg sokaig toporogtunk a bolt elott, senki se akart elindulni, de nem allhattunk ott iteletnapig. Elkezdtunk rohanni, szakado esoben, 40 merfold per oras szelben vegig a Main Streeten, bokaig a pocsolyakban, egyszer elhagytam a fel papucsomat is, vissza kellett szaladnom erte. Ugy csattogtunk be a Tommy Doyle's-ba, mint az azott kutyak, meg a bugyim is csurom viz volt. Elol vacsoraztak paran, inkabb hatul ultunk le, jobban elfertunk. Paran kozulunk is kajaltak, de a tobbseg csak ivott. Kezdetnek kikertunk Suzy-val es Balinttal egy kor gin tonicot es egy kor Coronat. 5 perccel azutan, hogy kihoztak, egy jol iranyzott mozdulattal a szemben ulo Peti olebe boritottam egy pohar sort, pedig akkor meg egy kortyot se ittam, Balint is bejatszotta ugyanezt, csak o Esztert ontotte le. Kozben be is telt a pub, egyre tobben menekultek be az eso elol. Fel 10 korul odajott ket szekus ficko, hogy so sorry, de arrebb kell tolni az asztalainkat, mert JON A DJ. Mar pattantunk is odebb, nem sok hianyzott, hogy a nyakukba ugorjak az oromtol. Pont ilyen tancolos estere vagytam, biztam benne, hogy a Tommy Doyle's nem hagy cserben, nem is csalodtam, well done! A DJ rendkivul elegansan, ingben, nyakkendoben nyomta, es nagyon rendes volt, az osszes szamot leadta, amit kertem, pedig biztos az agyara mentem, annyiszor zaklattam. Foleg American Top 40-t jatszott, de egy szavamba kerult, es a Cupid Shuffle meg a Cotton Eyed Joe is elokerult a tarsolyabol, muhahahahahahaha. Megismeteltem a ket evvel ezelotti nagy sikeru fellepesemet, legelol csapattam az osszes koreografiat, a hatam mogott kovetett a fel Tommy Doyle's, egyszer meg a DJ is lejott a pultbol es beallt mellem, allati volt. A folyadekpotlasrol sem feledkeztunk meg, nehogy a vegen meg kiszaradjunk... Azt hiszem valahol a Call me maybe, es a Party in the USA korul kezdtunk elveszni, de a csucspont a Summer volt Calvin Harristol, akkor mar teljes volt az orulet. Suzy jo nehany fenykepet csinalt, masnap betegre rohogtuk magunkat rajtuk. Ket oran keresztul ki se lehetett robbantani a tancparkettrol, ezer eve nem szorakoztam ilyen jol. Nem sokkal ejfel elott indultunk el, de nagyon nem akarozott. Az ital is megtette a hatasat, bucsuzaskor percekig uvoltottem a DJ fulebe, hogy koszonjuk szepen ezt a fergeteges bulit, nagyon jol ereztuk magunkat, azt hiszem meg egy fotot is lottem vele, de utolag nem talaltam meg a telefonomban. Amit viszont talaltam, azt nehany kivetellel azon nyomban top secretnek nyilvanitottam, foleg a videot, amit Suzy csinalt rolam utban a CVS fele, 10 percig megallas nelkul nyomattam a sok bullshitet angolul, zsenialis felvetel. Shayna kocsijaval mentunk vissza a taborba, alig birtam tartani a fejem, olyan faradt voltam. Fel 1-re ertunk a taborba, sminklemosas, fogmosas, pizsama fel, es mar aludtunk is. Fekves elott Suzy le akarta jatszani a bullshit stand up eloadasomat a tobbieknek, de idoben kozbe leptem, jobb, ha orokre titokban marad. Meg elolem is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése