2014. július 10., csütörtök

Jul. 5. (szombat): Kotyagosan, kisebb fejfajassal ebredtem, csak a zuhany alatt sikerult ugy ahogy magamhoz terni. Bementem reggelizni Lois-hoz, kerdezte hogy telt az este, nagyon nagy vonalakban meseltem el, a kinos reszeket gondosan elhallgatva, inkabb arra koncentraltam hogyan veszeltuk at a vihart. 10 orakor visszamentunk Hyannisbe, es 7 oran keresztul loptuk a napot a plazaban. Senkinel nem volt furdoruha, mert azt hittuk folytatodik a rossz ido, erre mindossze 40 fok volt arnyekban es verofenyes napsutes. Szivas. Igy megint szortam a penzt, foleg mivel penteken fizetest is kaptunk. Vettem ket par cipot, ket ruhat, penztarcat, zoknit, rovidnadragot... Amugy a penztarcara tenyleg szuksegem volt, a masiknak elszakadt a cipzarja. Fel hetkor ertunk vissza a taborba, es kezdodhetett a fantasztikus ket oras changeover meeting... Csak tudnam miert kell nekunk is vegigszenvedni, mikor a konyhaval kapcsolatos dolgokat 3 perc alatt megbeszeljuk, majd a hatralevo idoben a counselorokrol es a gyerekekrol van szo, negyed ora elteltevel mar eret szoktam vagni... Most is lementem alfaba, es nyitott szemmel aludtam, majd egyszer csak arra eszmeltem, hogy mindenki ram nez, es Jessie kerdezi, hogy 'Is that okey, Alex?' Halvany lila gozom se volt, hogy mirol van szo, awkward... Kiderult, hogy egy uveg tejet akartak a kavepultba, mondtam, hogy no problem. Es ezzel meg nem ert veget a szereplesem... Fel ora se telt el, feljott az overnight tema. A nover panaszkodott, hogy nem kapta vissza az osszes EPI pent az elso overnight utan, es szeretne ha mindenki visszajuttatna, mert 190 dollar darabja, stb. A lenyeg, hogy Jessie megint kerdezett tolem valamit, amire gondolkodas nelkul, jo hangosan ravagtam, hogy 'NO!'. Na erre irtozatos rohoges tort ki, mindenki szakadt, en meg csak ultem, hogy 'WHAT?WHAAAAAAAAT?' Szoval a kerdes arra iranyult, hogy oda tudnek-e figyelni fokozottabban az EPI penekre az overnightokon, ehelyett azt ertettem, hogy nalunk vannak-e a konyhaban a hianyzo EPI penek. Percekig fetrengtek a nevetestol, mikozben egyre melyebbre sullyedtem a szeken es termeszetesen voros voltam, mint a rak. Hatarozottan nem az en napom volt. Este atmentunk az open mic night-ra a Burgessbe, de nem jutottam el a lodge-ba, Kody lekapcsolt az officeban es ottragadtam. Fel egy utan ertunk haza, masra se vagytam, csak, hogy atoleljem az agyat es rapihenjek a masnapi 290 fos sereg tamadasara. Session 2!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése