2014. július 3., csütörtök

Jun. 29. (vasarnap): Sleep-in, reggeli 8:45-kor. Waffles? Nem emlekszem. Ebed delben, delutan check-in. 3 es fel ora szunetunk volt, felhivtam anyat, aztan chill a waterfronton Holly-val, Victoriaval es Jucival. Vacsora roast pork es mashed           potatoe. Nekem kellett tepsire tennem a hust sutes elott, meg veres volt es racsopogott a cipomre. Lehet nem Nike futocipoben kene dolgozni.
Jun. 30. (hetfo): Reggeli scones, elozo este megsutottuk, ugyhogy 7:20-ra mentunk. Emily off, Lois a Burgessben szinte egesz nap. Ebed make ur own sandwich. Delelott nem tudtam szunetre menni, mert a Ring Brothers abban pillanatban jott a zoldseg-gyumolccsel, amint kileptem az ajton, igy maradtam atvenni a szallitmanyt, aztan el is pakoltam. Meg reggeli alatt jott egy Sysco is, ebed kozben meg egy hatalmas US Food szallitmany, keringtem mint golyafos a levegoben, hol az ebeddel foglalkoztam, hol a szallitmanyt pakoltam, a tobbiek kiszolgaltak. Marmint a gyerekeket. A cookie-kat kicsit elszamoltam, ebed kozben kellett gyorsan sutnom parat. Lois atjott segiteni ebednel, aztan vacsorara visszament a Burgessbe. Delutan nagyon sokaig maradtam, elo kellett kesziteni a csirket estere, kidobtam a tonnanyi kartondobozt, amit felhalmoztunk, mar 3 ora volt mire vegeztem. Aludtam fel otig. Amig a vacsit csinaltunk, Edwama (az egyik kabin) keszitett egy nagy 'We love you kitchen staff!' feliratot es kiragasztottak az ajto fole a konyhaba. Adtam nekik cookiet cserebe, de megigertettem veluk, hogy jo kislanyok lesznek es megeszik a vacsorat, az egyik bedobta, hogy 'I will eat everything, i love food!'. :D A vacsora katasztrofa volt, mindenbol kifogytunk egy perc alatt a zoldseget kiveve, meg a kesekbol is. Szerencsere nem mosogattam, a felmosban voltam a soros. Lois meg delutan atugrott megcsinalni a biscuitet reggelire, legalabb azzal nem kellett foglalkoznunk. Este zuhanyzas utan mentem vissza vacsorazni, mert elotte semmi idom nem volt enni, szokas szerint...
Jul. 1. (kedd): Reggeli biscuit, sausage, egg patty, cheese. Siman ment, annyira nem volt dolgunk, hogy elkezdtem az ebedet. Tartottunk vagy fel ora szunetet, Lois rank bizta a dontest, hogy mennyi ideig maradunk. Vic es Georgia elmentek a noverhez megmutatni a kiuteseiket, erre az elkuldte oket az orvoshoz a korhazba, igy az egesz ebedet harman csinaltunk, plusz Lois. Chicken caesars volt, elmeny az ontetet belepasszirozni a szirupos uvegekbe, nyakig ragacsos lettem... Hat overnight is volt, pathfinders. Holly vallalkozott, hogy osszepakolja, kivetelesen hagytam ervenyesulni, nagyon meleg volt es nem nagyon akarodzott egy oraig szaunazni a pinceben. Helyette megcsinaltam a pitakat, az ontetet es a csirket. Eszmeletlen kapkodas volt a kiszolgalas, a lanyok csak akkor ertek vissza az orvostol mikor mar takaritottunk. Judittal mosogattam, nagyon hamar vegeztunk, pedig ugy tunt sose fog elfogyni, felbe is kellett egyszer hagynom, hogy atvegyem a Ring Bros. szallitmanyt. Delutan persze megint elhuzott mindenki szunetre anelkul, hogy megneztek volna a listan van-e meg valami teendo, bezzeg B.Alek... igy megint fel oraval kesobb mentem szunetre, mert a pop stop nem volt kesz, szerencsere Judit rendes volt es maradt segiteni. Delutan alvo modba kapcsoltam, am egyszercsak arra eszmeltem, hogy egy fiu beszel. Azt hittem almodok, de nem! Kinyitottam a szemem, es konyhas Petr ott guggolt furdogatyaban es mentomellenyben Vic agya mellett es lokte a sodert a cseh akcentusaval, nem akartam elhinni. A szerencsetlen atjott a Burgessbol kajakkal, hogy megkerdezze Vic mit csinal a szabadnapjan, mert o is akkor lesz off. Love is in the air... Vegul is csak a legalapvetobb szabalyokat szegte meg: fiuk nem mehetnek be lany kabinba, nem lehet mezitlab maszkalni a szabadban, nem lehet mentomellenyt elhozni a waterfrontrol... De Petr ugy latszik szeret veszelyesen elni. Olyan abszurd volt az egesz helyzet, hogy ram jott a rohogogorcs es nem birtam visszaaludni, inkabb elindultam az officeba. A parkoloban oszzefutottunk Loisszal, pont boltba ment gluten-free kajakat venni, es megkerdezte nem akarjuk-e elkiserni, Hollyval be is pattantunk melle a kocsiba. Este lasagne volt, minden uszott a paradicsomszoszban es kajamaradekban, nem gyoztunk takaritani. Elvagtam az ujjam, megegettem magam, csak a szokasos. Kozben megcsinaltunk mindent holnap reggelre, igy 10 szemhunyassal tobbet alhatunk. Co-ed day lesz, vagyis delutan cook-out!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése