2014. július 4., péntek

Jul. 3. (csutortok): Day off!! Reggel felebredtem a tobbiekre, ahogy keszulodtek, nem is nagyon tudtam visszaaludni, csak fetrengtem, eszmeletlen meleg volt a kabinban. Igy aztan 8-kor el is mentem reggelizni, na a konyhaban valosagos pokol volt a sutok miatt, halat adtam az egnek, hogy nem kellett dolgoznom. Ki is ultem levegozni a padokra az ebedlo ele, es beburkoltam a szokasos muzli-afonyas joghurt-eper-szolo kombot. Le is zuhanyoztam gyorsan, mielott a gyerekek raszabadultak a furdore, de semmit nem ert, ugyanugy folyt rolam a viz. A kabinban a legrosszabb, mert beszorul a levego, de kint is elviselhetetlen. Hetvegen nagy vihar varhato, annak az elojele ez a fulledt ido. El is napoltak a julius 4-i tuzijatekot, ekkora B.ALEK is csak en lehetek, hogy vegre a negy evben eloszor szabad leszek a Fuggetlenseg Napjan, erre nincs tuzijatek... Annyi baj legyen, a Tommy Doyle's-ban vedett helyen leszunk a vihar elol, es majd boszen oldjuk a feszultseget. Par pohar utan mar nem fog hianyozni a tuzijatek, I guarantee it. Foleg, ha leadjak a Cupid Shuffle-t, mint ket eve, es ujfent meghoditom a tancparkettet.  Na de ne szaladjunk ennyire elore. Szoval 10 utan jo par perccel vegre megerkezett Ed a kocsival es Danival a Burgessbol, Petr nem volt veluk, biztos a taborban maradt. Pedig szegeny ugy varta mar a szabadnapot Victoriaval... Ed nem igazan volt a helyzet magaslatan, fogalma se volt neha merre menjen, leghatulrol kiabaltam neki, mint valami GPS. A plazaba mentunk, megneztuk a mozimusort, de semmi jot nem adtak, igy csamborogtunk boltrol boltra. Danival kicsit sokaig idoztunk a jatekboltban a Lego Millenium Falconnal (volt hozza Darth Vader, Han, Luke, Chewie, Leia es Obi-Van figura is!!! *.*), es mire kijottunk Joanna es Vic sehol se volt. Nem tudtunk mit kezdeni magunkkal, ugyhogy lesetaltunk a Main Streetre. Bementunk egy Cape Cod boltba, ahol az elado szinte az egesz arukeszletet rank akarta sozni, aztan berangattam Danit a kedvenc vintage es regisegboltomba, minden evben elzarandokolok ide. Az eladono kicsit be volt kattanva, folyton vihogott,  persze a sajat viccein a leghangosabban. Mi udvariasan nevetgeltunk, kozben azon gondolkoztunk vajon mit szivott. Ram eroltetett egy cowboy csizmat, mondtam, hogy nem veszem meg, de addig nem hagyott beken meg fel nem probaltam. Tul szuk volt, jol bele is szorult a labam, alig birtam levenni. Aztan ravett mindkettonket, hogy probaljunk ruhakat, Daninak adott egy osregi, kockas erfi haloinget, nekem meg egy rikito, oriasi trapeznadragos egyberuhat a hetvenes evekbol.
Kozben be akarta adni nekunk, hogy egyebkent szineszno, es olyan filmekben szerepelt, mint Wolf of Wall Street, R.I.P.D., Heat, Ted, Grown Ups... Azt allitotta fent van Imdb-n is, Danival bologattunk, hogy peeeeeersze, naná... Es tenyleg!! Kesobb csekkoltuk a neten, kajak szerepelt az osszes filmben, nem akartuk elhinni. Amugy a bolt zsenialis, valosagos kincsesbanya, csak ugyesen kell keresgelni. Meg is talaltam almaim kalapjat, vintage,100% gyapju, Made in USA, zoldesbarna Fedora, raadasul a szineszno fel aron adta, 19(!) dollarert. Imadom, le se vettem tobbet, szinte hallottam a fulemben a zenet. Tutturuttuuuu-tutturuuu-tutturuttuuuu-tutturuttututu... Tisztara Indiana Jones-nak ereztem magam. :D Miutan nagy nehezen megszabadultunk a tulporgott notol (csinalt rolunk fenykepet a ruhakban es azt mondta feltolti a Facebook oldalukra), olyan szinten lefaradtunk agyilag, hogy semmihez nem volt kedvunk. Vegigsetaltunk a Main Streeten, aztan vissza a plazaba. Olyan jo erzes volt vegre huvos, legkondis helyen lenni, hogy fel oraig csak ultunk a Sears elott a padon, es husoltunk. A Chipotleben ebedeltem egy oriasi tal guacamoles salatat, isteni volt, Viva la Mexica! Kozben vegig rohogtunk, mert eszunkbe jutott, amikor a South Park egyik reszeben Cartman vereset kabelezik a sok csipos mexikoi kajatol, ezert a tv shopbol rendel Chipotle lemosot, ami kihozza a foltot az algajabol. :D Meg mindig volt ket orank, atmentunk az ut tuloldalara az 5 dollaros mennyorszagba. Vettem szunyogriasztos karkotot, osszecsukhato utazos poharat (nem tudom minek, jo otletnek tunt...), utana a Kmartban par tisztalkodoszert, kezd kifogyni a hazai keszlet. Mikor mar vegkepp nem tudtunk mit csinalni, visszamasztunk a plazaba, es a Macy's elotti kenyelmes fotelekben csilleztunk, ahol a multkor Mate elaludt, kezdem erteni miert. Fel otkor jott ertunk a kocsi, addigra Vic es Joanna is elokerult, mint utobb kiderult benyelte oket az Abercrombie es a Hollister. 5 utan ertunk a taborba, gyorsan el is mentem vacsizni a gyerekek elott, utana vegre zuhany. Este Kody es Willie kuldott snapchatet a bulirol 'You're missing it' felirattal, mintha nem bannam igy is elegge... Kesobb Kody ket videot is kuldott a tuzijatekrol a bostoni obolbol, legalabb elmondhatom, hogy lattam valamicsket, ha mar julius 4-en lemaradok rola. Holnap check-out day, vege az elso session-nek, ugy elrepult ez a harom het, mint a villam.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése