2011. június 23., csütörtök

Camp Burgess

Tegnap este atkoltoztunk a Burgessbe, tok jo volt, hajoval vittek at minket a to tuloldalara, nagyon szep volt a naplemente a tavon. Mikor megerkeztem leesett az allam, a Burgess fenyevekkel jobb mint a Hayward... Utobb megtudtam, hogy '91-ben egy hurrikan lerombolta az egeszet, es mindent ujra kellett epiteni. Allati jol nez ki az egesz es minden olyan mint a tipikus amerikai filmekben, de ezt halal komolyan mondom. Majd teszek fel kepeket. Jaj akkora gyoker voltam, a Haywardben hagytam a papucsomat, atjottem a Conversemben... Mindenkit megkerdeztem es senkinek nem volt 2, tiszta ideg voltam, 4 napig itt rohadok papucs nelkul nem tudok zuhanyozni se, faradt is voltam mint allat, elegem volt at egeszbol, aztan Mariana kolcsonadta az ovet, azt mondta nem akarja latni a szomoru kepemet. ;) Tok aranyos, o itt a legjobb baratnom, de termeszetesen Dalmuskanak nem erhet a nyomaba senki! :) este volt a wacky-tacky d-a-n-c-e party, mindenki idiotabbnal idiotabb ruhakban bulizik a toparton, nagyon király volt, csomot rohogtunk es baromu hulyen neztunk ki... :D utana egybol bedoltem az agyba, ma reggel 6kor kellett kelnem... A Burgess konyha maga az alom, nem akarok visszamenni a Haywardbe!!! Amugy ugyanolyan volt a nap mint eddig, esik az eso, de nagyon meleg van, olyan fulledt mint egy dzsungelben, es Lois azt mondta ez meg semmi... Most van a staff aukcio, de nem veszek semmit mert eleg magasra megy a licit. Vett mar hayward pulcsit, meg veszek majd egy burgess mackot, legyen
miben gizdulni otthon. Altalaban mindenki teljesen meg van itt orulve, mintha bolondok haza lenne. :D allandoan enekelnek, tancolnak, minden szart megesznek amit kapnak es idegesitoen affektalnak (mondjuk csak a lanyok). A konyhan ezt szoktuk utanozni, a falra maszunk tole.:) A tancot meg az eneklest majd levideozom, amig nem latjatok ugyse hiszitek el
mit szoktak levagni kajalasnal... :D A kajak amugy nagyon durvak, van amihez bottal se nyulnek hozza, ok meg ugy eszik hogy belefejelnek a tanyerba, de tenyleg nem tulzok. Tisztelet a kivetelnek. Ma amerikai palko volt reggelire, muzlivel, joghurttal, gyumolccsel meg csokisziruppal, hanyni tudtam volna utana, de nagyon finom volt, nem bantam meg. A dieta ugyis hetfon kezdodik...:P ebedre gusztustalan marhahus volt, hozza se nyultam, vacsira meg ravioli. Pentek este lesz a Cabaret, mindenki eload egy kis musort, Emma azt mondta enekelnem kellene, ok meg majd tancolnak meg vokaloznak. Ja mindenki mivan attol hogy az osszes szamot ismerem, COD-t hallgatunk, cape cod-i radio, 101.9 mint a radio1 otthon. Loisnak viszont tetszik az enekles, ugyis o a fonok... :D Craig Potter, a masik konyhafonok meg Red Sox orult, piros zokni van a karjara tetovalva... :P ja nem is mondtam, Emma visszament a papirjaiert a Haywardbe es elhozta a papucsomat! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése