2011. június 26., vasárnap

First session starts RIGHT NOW!

El se hiszem, hogy ma delutan 3 es fel ora szabaidonk van... :D Most sokat fogok irni. Valamelyik este vacsi utan nekem kellett felmosni, nagyban csinalom, erre latom, hogy Craig all es nez. Aztan megszolal: It looks like you've moped before. Ez volt a nap mondata, utana ezt nyomattuk Craig akcentusaval. Amugy mar imad engem, a felmosas utan megdicsert, hogy milyen jol dolgoztam es megkoszonte a munkat. Masnap valami Elton John szam ment a radioban, elkezdtem enekelni, o meg kerdezi, hogy tudom-e ki az eloado. Mondom yes Chef, Elton DZSAN. Nagyott nezett, hogy tudom... :D Pentek este volt a kabare, a musorunk borzadaly volt, alig volt idonk gyakorolni... Bobby tok aranyos volt, felvette nekem videore, majd felteszem feszre. Szombaton csak reggeli volt, utana szabadnap, az egesz staff megtamadta a hyannis-i plazat. Mi atkoltoztunk a Haywardbe, utana a kitchen staffot vittek be a varosba eloszor, ugyhogy Sam felvette a fiukat a Burgessben, aztan atjottek ertunk. Allatira be voltunk zsongva, oh my God, vegre day-off!!! Mar a buszban beindult a buli, Sam csutkara tekerte a hangerot, uvoltott a COD Radio, enekeltunk, tancoltunk, eszmeletlen volt. Hyannis tipikus amerikai kisvaros, a plazaban voltunk, volt 5 szabad orank. A sracok elmentek kajalni vmi thai kajat, de en nem voltam ehes, ugyhogy elindultam shoppingolni. Hat mit mondjak, nem olyan olcso mint amire szamitottam, de ki lehet fogni durva akciokat. Csomo szuper dolgot lattam, pl. Kula bacsi bologatos babut, meg Dick in a box csomagot, de smucig voltam, eloszor a repulojegyeimet kell megvenni. Vegul vettem, mososzert, tusfurdot, egy amerikai zaszlos hajpantot meg nyaklancot julius 4-re (felaron volt :P), meg eredeti made in usa red soxos fulbevalot, Craig lemegy hidba ha meglatja. :D Egyszer meg odajon hozzam egy csavo, azt mondja, latott az elobb a boltban es csak meg akarja mondani, hogy mennyire gyonyoru vagyok es ha New Yorkban jarok keressem meg, megadta a cimet meg mindent... aha, soha napjan kiskedden...  A veger mar bazira untam a plazat, be akartam menni a varosba de ebben az orszagban egy nyomorult jarda sincs, csak autok mindenhol.  Inkabb visszamnetem a plazaba, szerencsere osszefutottam Damiennel, Shaunnal, Tomoval, Jasonnel meg aztan jottek a tobbiek is. 5kor Sam visszavitt minket a Burgessbe, a konyhaban befaltunk mindent amit talaltunk, egesz nap alig ettunk. Mikor kimentem kaveert, talakoztam Jasonnel, megnezte a kepeimet aztan beszelgettunk vagy fel orat, tok jo volt, azt mondta durvan jol beszelek angolul, olyan folyekonyan, hogy nem is hinne hogy magyar vagyok. Thanks Jason! :D Vele mindig a deli akcentust toljuk, a delieket 'redneck'nek hivjak, parasztot jelent., tok viccesek mert csomo gyerekuk van es rokonokkal hazasodnak, 2 mondas van amit mindig nyomatunk: If you met your wife at a family reunion you might be a redneck. If you have more than 6 children, ages between 0 and 8, you might be a redneck. Jason nagyon rohogott mikor bedobtam neki a deli akcentussal, Damien tanitotta nekem a plazaban. 7kor Bruce tartott egy utolso beszedet, fantasztikus volt, tatott szajjal hallgattuk, elkepeszto ez az ember, imadom (o az executive director of camp). Volt egy resz amikor megkert, hog alljunk fel, es oleljunk meg legalabb 6 embert, mert az oleles nagyon fontos az emberek eleteben. Nagyon vicces volt, ahogy mindenki tolongott es egymas nyakaba borult. Mindenkit megoleltem akit akartam (ha ertitek mire celzok...:P), raadasul ok jottek oda hozzam, a lanyok irigykedtek is mikor elmondtam... :D A beszed utan megkaptuk a staffos polot, allati jol nez ki majd teszek fel kepet. Utana volt a Closing Campfire, lent a toparton, most nem volt musor hanem barki lemehetett es mondhatott par szot, aztan dobott egy faagat a tuzre. Nagyon meghato volt, eletem egyik legszebb elmenye. Volt aki halott csaladtagjanak ajanlotta a faagat, volt aki otthon maradt baratoknak, volt aki a staffnak, volt egy srac aki a szuleinek, aki a itt voltak counselorok es itt jottek ossze. Meg a fiuk is sirva fakadtak, en is nagyon bogtem. Utolag banom, hogy en nem mentem le, szoval most dobok 3 agat a jelkepes tabortuze: so, the first one is for my parents, who alwasy supported me, the second is for the moment, when i decided to come here, cause probably that was the best decision of my life, and the third one is for the awesome kitchen staff, and the Burgess kitchen and dining hall, cause its the most fantastic dining hall i've ever seen, the four days i've spent there was amazing and i will miss it so so much. :) Ejfelkor lett vege, aztan Sam visszavitt minket a Haywardbe. Alig vartuk, hogy lefekudjunk, az Animal House-ban lakunk  Marianaval, Vivianaval, Karlaval es Ewaval, az erdoben, lent a toparton. Eleg nagy allatok vagyunk, mit ne mondjak... Mexiko allandoan artikulatlanul enekli a thousand miles cimu szamot, tegnap mar lefekudtunk aludni, lekapcsoltuk a lampat, erre jon orditva az erdobol, hogy segitsunk mert nem talalja a hazat a sotetben es fel, azt hittem beszarok a rohogestol. Aztan kergettunk egy rohadt nagy ejjeli lepket, nem akart kimenni a hazbol, csak egykor sikerult elaludnunk... Ma reggel olyan szinten faradt voltam, hogy azt nem tudom elmondani, azt hittem elajulok, ha egy pillanatra is megalltam volna vagy leulok rogton elalszok, ugyhogy egesz delelott dolgoztam. Mexikoval mosogattam, de osszevissza rakta a tanyerokat, mindent el kellett pakolnom utana. Az idiota elmosta a mosogatoban a hajvasalojat es felrobbant vagy mi, nagyon szoke a csaj, es allandoan szunetre akar menni, 5 percenkent. Utana Marianaval elokeszitettunk az osszes asztalt az ebedhez, majd szoltak, hogy pakoljunk vissza mindent, mert a gyerekek itt fognak bejelentkezni es szetszednek mindent. Csak rohogni tudtam az egeszen, hogy lehetunk ilyen szerencsetlenek. Mar megjottek a gyerekek, hat nem irigylem a counseloroket, mindenhol rohangalnak meg visitoznak, a furdo mar most uszik, en nem birnek veluk lenni 0-24. Jaj de hianyzik a tagas, szep es brandnew Burgess konyha meg a fiuk, olyan uncsi nelkuluk... :( Na megyek mert lejart a mosogepem, utana meg melo. Este rakok kepeket meg videot feszre, csekkoljatok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése