2011. június 29., szerda

Overnight SUPERHERO :)

Tegnap delutan ugy e toparton voltam, tok jo ido volt, egesz sokat barnultam. :) Este nagyon jok voltunk a vacsoranal, minden siman ment, fel 8kor mar vegeztunk is. Jaj, Lois nagyon megdicsert, azt mondta, hogy "You are a very good worker Alex, a very good worker." Tokre orultem neki. :) Nem maradtam fenn sokaig, mert allati faradt voltam mint mindig, raadasul nem erzem jol magam, sztem kezdek megfazni... allandoan tusszogok meg folyik az orrom, biztos mert allandoan ki-be rohangalok a hutokamraba. Ja meg nem szoktam hajat szaritani hajmosas utan, a Burgessbe is vizes hajjal mentem hetfon en marha... :S Ma Craig van a Haywardben, de reggel annyira KO voltam, hogy elfelejtettem felvenni a Red Soxos fulbevalot amit vettem Hyannisben, mindegy, majd vacsira felveszem. :) Ma en voltam az overnight felelos, 5 csoport volt tegnap ejjel, de szegenyek jol megszivtak mert hajnalban elkezdett zuhogni, nem lehetett kellemes elmeny... az ido amugy nagyon valtozo, egyik pillanatban tuz a nap, a masikban meg mar kod van meg eso... de hideg sosincs, mindig fulledt meleg van. Ma reggel is koddel meg esovel indult, es most mar sut a nap (delutan fel 3 van). Szoval ma nem segitettem se a reggelinel, se az ebednel, csak az overnighttal foglalkoztam. Reggel eloszor el kellett pakolni az 5 csoport cuccat, akik tegnap ejjel voltak. Elmosni a fazekakat, a tanyerokat meg az evoeszkozoket, (a fazek nagyon durva mert ugye a tuzon odaeg benne a sajtos makaroni es a kulsejere meg vastagon ra van ragadva vmi fekete dzsuva es mindent le kell vakarni), kipucoltam a vizes hordokat, kidobaltam a szemetet es elpakoltam a dolgokat amik megmaradtak, majd mindent le vittem a pincebe, mert ott van a raktar, ot szoktuk osszerakni a rekeszeket. Az egesszel vegeztem 2 ora alatt egyes egyedul, tegnap Loisszal ketten vegeztunk ennyi ido alatt. Aztan ettem egy vajas kiflit es lekoltoztem a pincebe osszerakni a ma esti 6 csoport rekeszet. (ez az a melo amit tegnap Mehiko nem volt kepes megcsinalni...) Minden rekeszbe kell 1 fazek, 1 nagy kanal, 10 tanyer, 10 kanal, 10 pohar, edenyfogo kesztyu, szivacs, 2 szemeteszsak, so, bors,1  buborekfujo (ezzel be kell kenni a labas aljat fozes elott, es konnyebb lesz levakarni rola a dzsuvat, tok jo otlet), 1 kezfertotlenito, 10 doboz sajtos makaroni, ketchup, gyufa, 10 csomag chips, 1 nagy csomag malyvacukor, 20 csomag kis keksz, 5 tabla csoki, 10 db alma, 10 db virsli, 1 csomag bebirepa, wc papir, szalveta, 1 zacsko puncs italpor meg egy elsosegelycsomag. Na en ezt a 6 rekeszt egy szal magamban osszeraktam 3 ora alatt, ugy hogy delutan 2kor mar mehettunk szunetre. Nem tunik nagy munkanak, de valojaban az, mert nagyon kell figyelni, hogy minden csoportnak meglegyen mindene, plusz le-fol kell rohangalni a cuccokert, zacskoba kell tenni mindent es mindez egy embernek tenyleg nem kis melo. Dehat nem volt mit tenni, Katherine es Fancy day offon van, csak 5en vagyunk es a tobbieknek a kajakkal kellett foglalkozni, de igazabol nem is bantam. Jobb ezt egyedul csinalni, mint ha sokan kapkodunk sokfele. Szepen megirtam a listamat es csak pipalgattam ami kesz van. Delutanra mar csak a vizes hordok megtoltese maradt, mikor mondtam Craignek, hogy kesz vagyok mindennel aaaaa leesett az alla... :D :D Mehiko tegnapi ugykodesehez kepest superhero vagyok... Azert gondolom Loisnak meg Craignek is konnyebb, ha latjak, hogy tudom mit csinalok es nem kell 2 percenket instrukciokat adni, hogy most ezt csinald, azt ugy rakd stb. Remelem ezentul en leszek az overnight felelos, imadom csinalni, a tobbiek ugyis mind utaljak. :P Vacsi utan megyunk a Burgessbe, megtargyaljuk a holnapi szabadnapot, ha jo ido lesz akkor oceanpart, ha szar ido akkor szivas, majd elleszunk a varosban vagy nem tom. Reggel a 10 oras vannel megyunk Hyannisbe, szerencsere AJ lesz a sofor, Donataval megegyszer nem ulok egy kocsiba (o volt az aki eltevedt amikor jottunk a repterrol). Gazzaek az ejfelivel akarnak visszajonni, hat nem tudom, majd meglatjuk, egy kicsit kesoinek tunik, nem fogunk tudni felkelni penteken. Na huzok aludni, mar csak masfel ora szunet van. Peace!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése