2011. június 28., kedd

Overnight hero

Tegnap allati hajtas volt a konyhan, ki se lattunk a munkabol. Isten lenezett rank es nem hagyta, hogy unatkozzuk... Elment az aram nalunk is meg a Burgessben is, semmilyen gepet nem tudtunk hasznalni, alltunk egyhelyben es vartuk a csodat... Ebedre csirkeburger lett volna, de mivel a suto se mukodott Lois a Burgessbol hozott hust. Delutan kaptunk 2 es fel ora szunetet, Marianaval lementunk a topartra napozni, aaaa csak fekudtunk a fuben, nagyon jo volt. Utana kovetkezett a pulykavacsora, utalom mert sok munka van vele, raadasul 5 csoport overnightra ment, oket is el kellett kesziteni. Este atmentunk a Burgessbe vacsi utan, gyalog a vaksotet erdoben, szerencsere vissza mar kocsival jottunk. Egy orakor fekudtunk le, ma reggel ki se lattam a fejembol... En takaritottam el az overnightos cuccokat, es olyan jol csinaltam, hogy Lois egesz reggel engem dicsert a tobbieknek, biztos nagyon utaltak miatta. Azt mondta, hogy 20 eve nem vegzett meg ilyen gyorsan az elpakolassal, es hogy very organized woman vagyok. Aztan mondta a tobbieknek, hogy koszonjek meg a munkamat, meg hogy ha valaki engem akar, hogy dolgozzak vele, csak utana kovetkezhet mert en az o csapataban vagyok... :P Ja es imadja, hogy allandoan enekelek. :D Reggelente mindig elegem van az egeszbol, de az ilyen pillanatokert megeri itt lenni. Vegulis tudtam, hogy nem nyaralni jovok, es ha mar dolgoznom kell, akkor a ram bizott munkat a leheto legjobban kell elvegeznem. Szerdan megint megyunk a Burgessbe, mert csutortokon szabadnap lesz es egyeztetni kell a fiukkal, hogy mit csinalunk. Cape Cod Baby!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése