2011. június 16., csütörtök

Final Countdown :)

Ez a nap is elérkezett végre, holnap reggel indulok! :) El se hiszem, olyan gyorsan eltelt ez az év. Nagyon izgulok, remélem simán megy majd a 12 óra repülés... Hajnal 3-4 között már a reptéren leszek és beállok a startvonalra a check-in pultoknál, hogy ablak melletti helyet szerezzek, muszáj egy-két fotó az óceánról. :D A prep day óta nem sok történt, vizsgaidőszak volt, minden jó sikerült szerencsére, római jog szigorlat 4-es... :D :D Kötöttem biztosítást a kint tartózkodás időtartamára, de ne legyen rá szükség, le is kopogom. Hetek óta 5-kor kelek tanulni, ma reggel alhattam volna délig, erre már fél 6-kor kukorékoltam, mostam egy csomót, aztán vasaltam, összeírtam mit kell venni, este elköszönés a családtól... Azt hittem könnyebb lesz a bepakolás, pedig már Johnny Gold is megmondta: DE NEM! A bőröndöm tárva-nyitva a szoba közepén, mellette szanaszét a ruhák és cipők... kezdem úgy érezni, hogy ez mission impossible...  Na lépek, ha lesz wifi a reptéren meg a gépen, majd tudósítok! Kálmán, Kovács, Flaisz, csók nektek, jók legyetek, nőjön az inteznitásotok és hajtson titeket a kalandvágy! :))) Ja és majd küldöm a képeslapokat! ;)

1 megjegyzés: