2011. június 23., csütörtök

Csak ugy

Time off van, delutan 4-ig szabadok vagyunk, ùgyhogy gondoltam irok par altalanos dolgot, hogy telik egy napunk stb. Reggel 6:30kor kelek, 7-re a konyhaban kell lenni. Elokeszitjuk a reggelit, mindig van muzli, meg gyumolcs, de a foetel valtozo, szendvics, rantotta, palko ilyesmik. Ki kell takaritani a kaves pultot, kavet es forro csokit kell fozni, ki kell pakolni a gyumolcsoket, elo kell kesziteni az asztalokat. Reggelire mindig narancsle van, meg tej es joghurt a muzlihez, ebedre almale, vacsira tej. A reggeli 8kor kezdodik, mi a konyhaban eszunk (0-24 :P). Reggeli utan mosogataa, takaritas, ebed elokeszitese, egy kis szunet fer bele. 11tol mar az ebedet kell csinalni, 12re jonnek. Ebed utan megint takaritas, vacsi elokeszitese, par ora szunet aztan 5tol munka, 6tol van vacsi. Vacsi utan takaritas, altalaban 8 fele mar vegzunk. Most tok szar ido van, esik, kod van meg kicsit hideg is de nem veszes. Szombaton lesz szabadnap, bemegyunk Hyannisbe, remelem addigra jo ido lesz. Tegnap az aukcion $7080 gyult ossze, nagyon durvak voltak az arak, elindultak $15rol es $250 lett belole... Jo, a gyerekek javara lesz, de azert megis... Pl. egy overnight a resource-os fiukkal $400ert kelt el, bar ha jobban belegondolok egy overnight Sam-mel es a tobbiekkel... Dehat smucig voltam, kell a zse az utazasra. Amugy Marianaval es Karlaval
mar kitargyaltuk a pasikat, foleg a resource staffbol, megvan a rangsor... :D bar Mariana ma mondta h szerinte az egyik langyi, de ennek majd meg utanajarunk. :P az aukcio utan eltevedtem a zuhogo esoben, a zseblampan elromlott, eleg jo buli volt vosszatalalni a fahazamba. Total elaztam, itt semmi nincs kivilagitva csak a fout, egyebkent a vaksotet erdoben lakunk, kajakra az orrunkig se latni. Tele van mokusokkal, a het elejen a szobankba is bement egy. :) vasarnap jonnek a gyerekek, aaa nagyon durva lesz a hajtas. Ki kene mar talalni, hogy MIT csinalunk hnap este a kabaren, kene vmi jo kis dal meg tanc. Tudom hogy mar csomoszor irtam, de nem terek napirendre afolott, hogy mennyire zakkantak itt az emberek, es a legdurvabb, hogy meg egy hete se vagyok itt es mar en is bekattantam, igen, jobban mint azelott... :D olyanok mintha bolondgombat ettek volna, lehet, hogy a jeges vizben van valami, azt isszuk egesz nap tonnaszamra... Mar most nyilvanvalo hogy ez lesz eletem legjobb nyara, ezermillio % hogy jovore is jovok, ezt nem lehet kihagyni!!!:) Apa te bazira elvezned, akkora raktar meg huto van mint egy lakas, es egesz nap azt eszunk amit akarunk. :) Babinenik otthon, irjatok mar, hogy mizu! Tiszta ideggorcsben vagyok, az inteznitasomrol
nem is beszelve, tudom gondolom tudjatok mit jelent... Na lepek a topartra, meg van egy oram. Csok a csaladnak, jok legyetek, Adam ne szaguldozz! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése