2011. június 21., kedd

Overnight

Ezt is megertuk! Elmondhatom magamrol, hogy egy szal halozsakban toltottem az ejszakat az amerikai erdo kellos kozepen! :) Tegnap ejjel volt az overnight, amikor kb. 12 fos (nem szar, hanem szemely... :P) csoportokban kimegyunk az erdobe es ott alszunk a csillagok alatt halozsakokban, elotte tabortuz, sutogetes, beszelgetes... Az egesz nagyon izgalmas, mert kajakra a semmi kozepen vagyunk, hallani az allatok hangjat (meg neha a tobbi eneklo meg rohogo csoportot). Elotte egesz delutan a kajakat keszitettuk elo a konyhan, kis rekeszekbe mindenfelet bepakoltunk. Aztan osszeszedtuk a cuccainkat es a kijelolt csoporttal mentunk a taborhelyunkre. Egyedul Ciarant ismertem a csoportbol, nagy makom volt, ha o nincs ott akkor semmirol nem tudok dumalni a counselorokkel. Eloszor gyujtottunk fat a tabortuzhoz, utana mindenki mondott magarol par szot, es eves. Aztan megtanultuk, hogy kell fasza tabortuzet rakni, es elkezdtunk vacsorat fozni. Faagra tuztunk virslit, de kb csak kormos lett nem sult meg rendesen, de mindenki leszarta befaltuk az egeszet, zacsibol nyomtuk ra a ketchup-ot... :D utana foztunk sajtos makaronit, azt is ketchuppal ettuk. Ezt kovette a snack, mindenki kapott kekszet, egy tabla csokit meg malyvacukrot. Elkezdem enni a kekszet magaba, erre latom, hogy mindenki mas a keksz koze teszi a csokit, ra a megsutott malyvacukrot, es igy eszi egyutt... banyek ilyen allati gusztustalan dolgot meg nem lattam, sejtettem a pakolasnal, hogy sokat fogunk enni, na de kajakra egesz ejjel csak zabaltunk... Ezutan meg ittunk valami kotyvalek puncsot, aminek az lett a vege, hogy a sima port nyalogattuk a ki a zacskobol, meg ettunk cukorkat is... Kozben mindenfele jatekot jatszottunk, de mar annyira faradt voltam, hogy alig birta nyitva tartani a szemem. Egyfolytaban azon gondolkodtam, hogy tokre olyan mintha az Ideglelesben lennenk, vagy a Pentek 13-ban, aztan Ciaran elkezdett dumalni vmi Crazy Johnrol, aki a fiutaborban gyolkolaszott vagy halt meg mar nem tom, Dan meg azt mondta, hogy a pentek13-ban a Kristaly tabort a Burgess-rol mintaztak, mert regen megfulladt ott egy srac... na ettol vegkepp befostam mint allat... Nagy sokara lefekudtunk, egymas hegyen-hatan, baromira faztam meg vmi toboz vagy mi nyomta a derekamat... nem sokat aludtam. Reggel fel hetkor keltunk, aztan 8-ra mentem dolgozni. Mindjart elalszok, este koltozunk at a Burgess-be, party is lesz, valahogy fel kene ebredni... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése