2011. június 19., vasárnap

First day at camp :)

Vege az elso napnak! Most este fel 11 van, reggel fel 6kor kelnem, mert 7re a konyhan kell lenni, de mivel most van szabadidom (meg szabad laptop), inkabb irok most. Az utazasnal minden siman ment, Romaban volt egy kis technikai problema es masfel ora kesessel indultunk de a pilota behozta, Bostonba mar pontosan erkeztunk. Ott talalkoztunk a tobbiekkel, nagyon vicces volt, mindenki a foldon ult, korulottunk a sok csomag, mint valami hajlektalanok. :P A tabori kocsik egy ora kesessel jottek ertunk, beraktuk a borondoket aztan mindenki beult valahova. 9en sajna eleg rosszul valasztottunk, egy lengyel csaj volt a sofor akinek kb fingja nem volt arrol h merre kell menni, elottunk ment a tobbi auto, erre a csaj egy utelagazasnal rossz fele kanyarodott... csak annyi, hogy egesz Bostont sikerult megneznunk, ami jo is lett volna, csak nem 12 ora repules es 23 ora ebrenlet utan. Azt se tudtam hol vagyok, a gepen nem tudtam aludni hiaba probaltam, csak filmeket neztem, tetriseztem, zenet hallgattam meg ettem, tok jo volt a kaja. :D na mind1, a csaj osszevissza telefonalgatott, mi meg mar csak rohogni tudtunk az egeszen, nem igaz h ilyen szerencsetlenek voltunk... nagy sokara sikerult kideriteni h merre vannak a tobbiek, szoval ujabb masfel ora kocsikazas utan, este 7 helyett 10 oara sikerult megerkezni a taborba, ahol zuhogott az eso... semmire nem voltam kepes, gyorsan lezuhanyoztam es bezuhantam az agyba, amihez mellesleg semmifele agynemu nincs, meg jo h hoztam halozsakot meg a repulorol a parnat es a pledet. Allati jol aludtam, reggel 7kor ebredtem, 8ra mentunk reggelizni, nagyon fini volt, csomo kajabol lehet valasztani es nem is mind hizlalo, persze van boven muffin meg fank is... :D ja amugy a kitchen staffban mindenki jo fej, 7 lany es 7 fiu van. Lanyok: Mariana, Karla, Katherine, Kamila, Viviana, Emma. Fiuk: Andy, Ciaran, Damien, Shawn, Gergo, Bence, Zsolti. Reggeli utan kiderult, hogy nekunk mar ebed utan dolgozni kell, bezzeg a tobbi staff meg nem csinal semmit cdak bulizik meg ismerkedik... thats not fair... :P Lois a konyhafonok tartott egy meetinget delelott, aztan volt 2 szabad orank ebedig, de mar nem tudom mit csinaltam, elfelejtettem... ja nem, bejottem az irodaba netezni, tok jol mukodik a wifi. :) Ebedre megint egy csomo kaja volt, ja meg mindig van salatabar, csupa friss zoldseggel van hozza hal, ezerfele ontet, es meg turo is van nem hittem a szememnek! az ize nem pont olyan mint otthon de nagyon hasonlit. ja es a gyumolcsok meg a zoldsegek egyaltalan nem szarok, nagyon finomak pont mint otthon. lehet h megse fogok elhizni? mondjuk a konyhan azt eszunk egesz nap amit akarunk, tele van csipsszel, csokival, jegkremmel, csokis keksseszel meg pillecukorral... ma elcsabultam egy tenyernyi csokis kekszre, egy abszolut dietas epres jegkremre meg par szem pillecukorra... :D Ebed utan voltak a toparton ismerkedos jatekok, vicces volt ahogy 200 probalja megjegyezni a masik nevet, de aztan megoldodott a problema mert mindenki csinalt maganak nyakba akasztos nevtablat, mindig hordani kell. ja meg van egy bazi nagy papir, amin mindenkinek rajta van a fenykepe, egy srac fenykepezett le minket tok hulye pozokban, es a fenykepek melle odairtuk a nevunket meg egyket infot magunkrol, kint van a papir az ebedloben, nagyon jol nez ki. delutan 3ra mentunk vissza a konyhaba, Lois megmutatta, h mi hol van, aztan elokeszitettuk a vacsorat, en a salatabart csinaltam meg az ebedlot. kozben csomot rohogtunk, az angol sracok nagyon hulyes, pl Geri (allitasa szerint) kiment egy percre az irodaba, erre mikor visszajott Damien meg Ciaran elkezdett rohogni h biztos szarni volt, Geri meg nem ertette, h mi a poen, mi meg szetrohogtunk az agyunkat. vacsi elott kaptunk 20 perc szunetet, kimentunk jatszani, Mariana, Geri, Zsolti meg en megprobalkoztunk a tenisszel, de nem sok sikert konyveltunk, felelmetes h mennyire nincs labdaerzekunk. a tobbiek meg raultek a fakeritesre a dombteton, ami leszakadt alattuk es legurultak a domboldalon, nagyon rohogtunk. vacsoranal lois ez elsosoket kiengedte a tobbiekhez,a visszaterok dolgoztak. vacsi utan tabori szokas szerint mindenki enekelte a tabori dalokat, kozben tancoltak, csahat en ezekbol egyet se ismertem, igy nem volt akkora buli, viszont az is szokas h megkoszonik a konyhasoknak a vacsorat, az egesz ebedlo felall, tapsol es eljenez a konyhasok meg korbemennek es mindenkivel pacsiznak, kb mintha hosok lennenk, allati jo volt. :D utana szepen elmosogattunk, elpakoltuk a cuccokat, kitakaritottuk az ebedlot stb. haromnegyed 8ra vegeztuk, fel 9tol volt az opening campfire (tabornyito tabortuz), elotte gyorsan lezuhanyoztam. aztan felsorakoztunk a toparton, egy sorba a lanyok egy sorba a fiuk, jott rachel, asa, jessie es craig a faklyakkal, a fiu sor eljott melletunk mindenki pacsizott aztan libasorban elvonultunk a tabortuzhoz es mindezt nema csendben. ja mert vannak szokasok, pl ha vki felteszi a kezet mert beszelni akar akkor mindekinek be kell fognia es fel kell tennie a kezet. a tuznel bruce, a tabor foigazgatoja koszontott minket, elsorolta az osszes orszagot ahonnan van szemelyzet, aztan egyutt megideztuk a cape cod-i indianok tuzistenet es bruce meggyujtotta maglyat, bazi nagy langgal egett :D aztan jatszottunk meg enekeltunk egz csomo idiota de vicces dalt, majd rachel es asa ritualisan bezartak a tabortuzet es mindenki mehetett a fahazaba. ott elvileg meg beszelgetes volt a tobbiekkel,de eleg szar a beosztas ezen a heten, gyerekfelugyelokkel vagyok egyutt, raadasul az osszes angol anyanyelvu es ugy hadar mint allat... szerencsere ezutan mar konyhasok egyutt fognak lakni, az fasza lesz nagyon. :) na asszem ennyi torten az elso napon, most van 23:11, megyek is aludni mert reggel koran kell kelnem... puszi mindenkinek innen a vilag tulso felerol! remelem hianyzok :D amugy nagyon durva meg most se hiszem el h itt vagyok a vilag masik felen, annyira allat, minden olyan mint a filmekben, hazak, az autok az emberek es mindenhol fankboltok meg amerikai zaszlok vannak, eszmeletlenul joooo imadom! na most mar tenyleg megyek aludni :)))

2 megjegyzés:

  1. Látom, a Magyar nyelvtan is itthon maradt xD :D Király az élet mi? Épp azt néztem, most már 16 különböző ismerősöm van USAban ezen a nyáron, és ebből csak 4 CL-lel :D

    VálaszTörlés
  2. neked meg a jomodorod veszett el... este 11kor irtam, enyhen szolva is faradtan mivel egesz nap dolgoztam, nem nagyon volt mar energiam, hogy ilyesmire figyeljek. egyebkent igen, minden AWESOME!

    VálaszTörlés