2011. június 28., kedd

i kill you!

Ujabb frenetikus delutanunk volt... Ebedre pizza volt, meg salatabar, szepen felosztottuk a munkat, Mariana es Viviana csinalta a salatabart, Kamila meg en a pizzakat, Mexiko meg az esti overnightos csoportok cuccait. 25 tepsi pizzat sutottunk, ami 50 pizzat jelent, nagyon kellett sietnunk vele, utana ettem egy tanyer gyumolcsot es mentem mosogatni, masfel oraig tartott, meg se alltam egesz ido alatt. Utana segitettem megcsinalni a salatabart a vacsorahoz es amikor Lois kuldene minket szunetre, kiderul, hogy Mehiko nem csinalta meg rendesen az overnightot es addig senki nem mehet el meg be nem fejezzuk. Azt hittem felrobbanok, mindenki masnak ezer dolga volt, neki meg az az egy rohadt feladata egesz nap, hogy osszerakjon 5 nyomorult rekeszt... semmit nem kellett csinalnia az ebednel, csak ezt es meg ennyit se tudott rendesen elvegezni. Marianaval ugy felment bennunk a pumpa, hogy egy kanal vizben meg tudtuk volna fojtani, de a tobbiek is. Kezd nagyon elegem lenni belole... most miatta 2 es fel ora helyett masfel ora szunet van... na huzok a beachre lenyugodni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése