2011. július 20., szerda

6 napja nem irtam semmit, te jo eg... Nem is tudom miert, mindig bejottem az irodaba gepezni, aztan sose volt ra idom, olyan lassu a net. Mostanaban nem tortent semmi nagy esemeny, minden nap ugyanugy telik. Az ido tobb mint jo, allati meleg van, alig lehet kibirni, neha esik kicsit, de utana meg rosszabb, fulledt mint egy dzsungel. Szombaton volt megint cook-out, tortent egy tok durva incidens, en pont nem voltam ott, utolag hallottam. Az egyik kissrac szemetnek nevezte Andy-t es Ciarant, azt mondta, hogy a "huzzatok vissza a konyhaba szemetek, ott a helyetek". A fiuk nem szoltak neki semmit, mert ha visszabeszelnek, hogy pofad lapos kis******, akkor oket veszik elo. En azert beszeltem volna a counselorrel vagy Asaval a helyukben. Az egyik este volt a gyerekeknek dance party a teniszpalyan a Haywardben, atjottek a fiuk is a Burgessbol, asszem jatekok volt a tema, mindenki beoltozott, nagyon hulyen neztek ki. Ciaran meg Shaun is eljottek, kerestunk a lodgeban valami hasznalhato jelmezt, de mar alig maradt, vegul Shaun egy nagy masnit kapott a fejere Katherintol, Ciaran felvett egy bazi nagy amerikai zaszlos kalapot, en meg egy rozsaszin csipkes tutuszoknyat es ugy tancoltunk egesz este, tok jo volt. Ugy nez ki, hogy a kovetkezo sessionben megyunk 2 napra Bostonba (julius 27-28.), Katherine, Andy, Ciaran, Tomo, meg en. 27-en este lesz Red Sox- Kentucky meccs a Fenway Parkban, be kene jatszani, talaltunk jegyet 28 dolcsiert. Utana Cambridge, Harvard, New Englandi Akvarium, ilyesmik. Beszeltem Loisszal a specialty weekrol a tabor utan, azt mondta, hogy orulne ha maradnek, sot ha vissza akarok jonni jovore, akkor szeretne velem kapcsolatban maradni a tabor utan is, hogy tudjunk ertekezni a jovo nyarrol. Igy mar vegre elkezdhettem tervezni az utazasomat a tabor utan. Hat a hatarozottsag szobrat nem rolam fogjak mintazni... Kb minden nap kitalaltam vagy 5 utitervet, osztottam szoroztam, repjegyeket, buszokat, vonatokat, hosteleket neztem. Voltak eleg hajmereszto tervek is, pl vonattal Bostonbol San Fransiscoba 3 nap alatt, busszal Miamibol SF-ba egesz Amerikan at, 6 nap Chicagoban... Aztan tegnap megvilagosodtam es megszuletett az ultimate itinerary: Bostonbol aug. 27-en repulok San Diegoba, ott 3 napig vagyok (varosnezes, SeaWorld Akvarium balnashow-val, fokakkal, delfinekkel, capakkal), onnan busszal Los Angelesbe 3 napra (Hollywood Boulevard, Hiressegek Setanya, Beverli Hills, Universal Studios), onnan vonattal a rokonokhoz San Fransiscoba 3 napra. Ott majd ok tudjak, hogy mit erdemes megnezni, mar beszeltem veluk es nagyon varnak. Raadasul ott toltom a Labour Dayt, ami nemzeti unnep Amerikaban, biztos lesz valami parade vagy ilyesmi. :) SF-bol repulovel megyek New Yorkba, es ott 5 napot toltok, valoszinuleg Zsoltival, de Gazza meg Ben is pont akkor lesz ott. Mar mindent kiszamoltam, tok jol kijonnek ha idoben foglalok. Sot, meg az is lehet, hogy Los Angelesben is a rokonoknal laknek... :P Ma volt szabadnapunk, elvileg Martha's Vineyard nevu szigetre mentunk volna, csak AJ, a langesz sofor, akivel le volt zsirozva, hogy elvisz minket Falmouth-ba a kikotobe, elfelejtette az egeszet, es bevallalt egy csomo fuvart igy ma reggel derult ki, hogy nincs ideje elvinni minket... aaaa nem voltunk idegesek kicsit se... :S Ugyhogy szokas szerint a hyannisi beachen rohadtunk, Summer, Laura, Gazza meg en, mi lanyok csorgattuk a nyalunkat a lifeguardokra (nem tudom, hogy van magyarul...), Gazza meg minden csajra akit meglatott a parton. :D Most ennyi jutott eszembe, valoszinuleg tortent meg egy s mas a heten, de mar nem emlekszem ra. Hosszu haj, rovid esz...

1 megjegyzés: