2011. július 10., vasárnap

Changeover

A szerdai cook-out egesz jo volt, rosszabbra szamitottam. A Hayward es a Burgess gyerekek is mind a Haywardben toltottek az egesz delutant, a toparton szorakoztak, mi meg a teniszpalya melletti grillen csinaltuk a vacsit. Szerencsere 14-en voltunk, a konyhas fiuk is atjottek segiteni, nagyreszt ok sutogettek, mi meg neztuk... :D A fust bazi nagy volt, allandoan arra jott amerre en alltam, tudom, hogy szepekre megy, na de megis... :P 6 orakor 400 kiehezett gyerek tamadott, hala az egnek, hogy papirtanyerbol ettek, nem kellett utanuk mosogatni, csak szemetet szedni. A tepsiket meg labasokat amiket a sutesnel hasznaltunk, szegeny Craig egyedul mosogatta a konyhaban. Este eleg koran bedoltem az agyban, allati faradt voltam. Masnap szabadnapunk volt, Summer, Laura, Gazza, Ben, Tomo meg en. Delelott bementunk Hyannisbe, kicsit lezengtunk a plazaban, utana elindultunk a beachre, tobb mint egy orat gyalogoltunk a tuzo napon, Gazzanak meg nekem raegett a vallunkra a ruha meg a taska... :D Megint paprikas volt a hangulat, Summer ideges volt mert magyarul dumaltunk, Gazza meg Ben folyton szivatta egymast, en meg szitkozodtam, hogy mennyit kell meg mennunk. A beach tok szep volt, egesz nap ott doglottunk, sajna elaludtam a napon es ugy neztem ki utana mint egy rak, fostam is, hogy Lois majd lecsesz, mert direkt kihagsulyozta, hogy vigyazzunk a nappal, ne jarjunk ugy mint Ciaran, aki a hofeher ir borevel szarra egett a szabadnapjan... 6 ora fele Bennel bementunk a Main Streetre nezelodni, persze nem vettem semmit mert tovabbra is smucig vagyok. Penteken a changeover miatt csak reggeli meg ebed volt, azok is viszonylag konnyuek, jaaaaaj mekkora durva volt!!! Volt egy kerekasztal beszelgetes Loisszal, hogy telt az elso session, stb. Mindenki elmondhatta, hogy erzi magat, kiderult, hogy most mar Emmanak is baja van Fancyvel, lassan mar senki se birja. Kepzeljetek, 2 het alatt osszesen 10080 adag etelt csinaltunk! Mikor ram kerult a sor, Lois beszol, hogy mielott barmit is mondanek, megegyszer koszonjek meg a tobbiek az overnightos munkamat, mert en vagyokm az overnigtok kiralynoje... Annyira dicser allandoan, hogy mar komolyan zavarba jovok tole. Utana egyutt pakoltunk lent a pinceben, es azt mondta, hogy szeretne ha tudnam, hogy nagyon nagyra ertekeli a munkamat, nagyon kemenyen es jol dolgozok, teljesen meg van velem elegedve es koszoni szepen. Tatva maradt a szam... :) Anya, Apa buszkek lehettek Aleszkara! :D:D:D Delutan 3-kor vegeztunk, este mentunk a varosba, elotte meg beugrottam gyorsan enni valamit. Lois kerdezte, hogy hogy erzem magam a taborban, nem banom-e a sok munkat, nem bantam-e meg, hogy idejottem. Mondtam, hogy nagyon elvezem, tetszik minden, szeretnek jonni jovore is. Erre azt mondta, hogy nagyon remeli, hogy jovok, nagyon remeli. :))) Rajtam nem mulik...  orakor kivittek mindenkit a varosba (ja kozben delutan elmentek a gyerekek), a staff nagy resze ott aludt motelben, en visszajottem, mert ugysem tudok barba menni, meg nem foglaltunk idoben szobat. Folyt. kov!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése