2011. július 25., hétfő

Changeover and Session 3

A mult pentek eleg lassan telt, mar alig birtuk kivarni, hogy elhuzzanak a gyerekek es csond legyen. Ebed utan volt a szokasos Icecream Sundies on Friday, ami annyit tesz, hogy a desszert csoki es vanilia fagyi, es ezt meg lehet spekelni gumimacival, m&m's-szel, szines tortadiszitovel, csokis keksszel, tejszinhabbal, eperkremmel, csokiontettel es cukrozott cseresznyevel, kep feszbukon, magaert beszel... :D Delutan osszekeszultunk, annyira meleg volt, a legmelegebb nap miota itt vagyunk, Bostonban megdolt az 1911-es melegrekord... Folyt rolunk a viz, szo szerint, delutan csak fekudtunk az agyon a hazban, nem tudtunk csinalni semmit. Este bement mindenki a varosba, a tobbiek ott maradtak ejszakara, en viszont nem akartam, mert megint nem foglaltak idoben szobat es csak rohadt dragan talaltak. Helyette kovalyogtam a plazaban, CVS-ben, utana beultem a moziba a Harry Potterre 3D-ben, egesz jo volt, de nem estem hasra, az elso fele jobban tetszett. Masnap vegre egyedul lehettem egy kicsit, lementem Kalmus Beachre, kifekudtem, erre fel ora mulva a lifeguardok mindenkit elkuldtek a strandrol, mert vihar jott, jokat villamlott az ocean folott, tok jo volt nezni. Szoval ultem 2 es fel orat a lifeguard epuletben, szarra untam magam, aztan a vihar utan kifekudtem meg egy orara. Este a Burgessben megint Open Mic volt. Jaj, penteken ment a radioban Taio Cruz- Dynamite, enekeljuk Summerrel, erre Lois megkerdezi, hogy nalunk otthon ugyanigy mennek a szamok angolul??? Nezunk ra, mint borju az ujkapura, persze hogy igy mennek... Utana elmagyaraztuk a szinkront a filmeken es azon rohogtunk, hogy beszoltam, hogy sztem Brad Pittnek jobb a magyar hangja mint az eredeti... Lois egesz nap ezen rohogott... Folyt. kov.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése