2011. július 6., szerda

Allati jot kenuztunk tegnap delutan Summerrel, megint a Burgessbe eveztunk, de feluton kicsit elcsesztunk es a szigeten kotottunk ki a nadasban, nagy nehezen sikerult csak megfordulnunk. :P Utana pont osszetalakoztunk Gazzaval es Bennel, jottek szembe kenuval, Damien meg Andy szorfoztek. Kikotottunk a Burgessnel, aztan ugraltunk a stegrol meg labdaztunk, masfel oraig voltunk. Este atmentunk a Burgessbe Summerrel es Vivianaval, majdnem megint nem volt senki a lodgeban, mar eppen indulni akartunk amikor megjottek a fiuk. Kint ultunk a teraszon es dumalgattunk, neztuk a tuzijatekot a to folott. Szokas szerint Mehiko es Fancy volt a tema. Tenyleg Fancyrol meg nem is irtam. Egy nagydarab lengyel csaj, es gyakorlatilag mindenkit az oruletbe kerget a konyhan, mert ahogy a neve is jelzi, allandoan puccos ruhakban(Katherine azt mondtam olyan mintha a nagynenjet latna...) meg magassarku cipoben jon dolgozni a konyhara, fullra kisminkelve. Egyszeruen nem tudjuk megerteni, de ha neki kenyelmes, am legyen. :D Eleg fura stilusa van marmint viselkedesre, elso nyara itt de mindenkinek parancsolgat, meg beleszol a dolgainkban, szerencsere nem vele lakok egy kabinban, vagy ahogy o mondana, kejbinben. 11-kor indultunk vissza a Burgessbol nagy banatosan, mert semmi kedvunk nem volt visszagyalogolni, erre jovunk ki az officebol es szembejon Craig (nem a konyhas Craig, egy masik) es epp a Haywardbe ment, ugyhogy gyorsan bepattantunk a kocsijaba. Ekkora makot... :D Ma reggel felvirradt az en napom, 7 csoport ment este overnightra. Reggel megcsinaltam a muzlis meg a kaves pultot, aztan Summerrel mosogattunk, rekordido alatt vegeztunk, 1 ora se volt, pedig 270 ember van a taborban. Utana kaptunk 15 perc szunetet, es 10 orakor elkezdtem osszerakni az overnightot, Lois rambizta az egeszet, kerdezte kell-e segitseg, de a francnak se hianyzik, hogy valaki ott labatlankodjon, siman megcsinalom egyedul. 13 orara kesz voltam mindennel, csak a vizeshordok megtoltese maradt delutanra, aztan meg gyorsan segitettem elokesziteni a vacsorat es 14-kor mar mehettunk is szunetre, volt 3 teljes orank! Mondanom se kell, hogy egybol lehuztunk a tora, fogtunk egy kenut es atmentunk a Burgessbe szorakozni. Annyira jo ido van, hogy az hihetetlen, inkabb le is kopogom, remelem csutortokon a szabadnapon is ilyen lesz, ocean woooohoooo! :) 5-kor megtoltottem a vizeshordokat, aztan felugyelnem kellett meg elviszik, mert Bruce kutyaja allandoan a virslik korul sundorgott. :) Vacsi utan egymagam elokeszitettem mindent a reggelihez, igy holnap 7 ora helyett fel 8-ra kell mennunk, Lois szarra dicsert es mondta a tobbieknek, hogy koszonjek meg nekem, ja meg az overnigtos csoportoknak is mondta, mikor megkoszontek neki, hogy nekem koszonjek mert en csinaltam az egeszet.  Napkozben beszelgettunk, kerdezte hogy mit tanulok, mondtam jogot, erre azt mondja: Fu akkor nagyon okos lehetek... ezt mar Craiggel is beszeltuk, o is kerdezte. Ja Craigrol jut eszembe, mit szolt be hetfon, beszartunk a rohogestol. Emmaval beszelt valamirol es egyszercsak bedobja: "Yeah, I'm cool, that's why my wife married to me." Holnap cook-out, azert remelem lesz delutan szunet, ki kene mar probalni a kajakot meg a falmaszast is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése