2011. július 4., hétfő

Poltergeist

Megsem tudtunk tegnap kenuzni ebed utan, mert uj gyerekek jottek, check-in day volt, nekik volt biztonsagi meg eletmento oktatas a toparton... szivas. Helyette viszont aludtam egy jot, amugy se volt valami jo ido. Meg szombat este atmentunk Summerrel a Burgessbe, fel 10 utan indultunk a vaksotet erdoben, a zseblampam feluton megadta magat, a telefonommal vilagitottam, jo sokat lattunk, gondolhatjatok... Izgis volt. :D Nagy boldogan megerkezunk a Burgessbe, becsekkolunk az office-ban, megyunk a lodge-ba, erre egy lelek sincs ott... szep kis fogadtatas. Ledoltunk a kanapera es elkezdtunk nezni valami allati szinvonalas 80-es evekbeli horrorfilmet videokazettan, aztan megjott Ciaran, Damien meg Ben es egyutt neztuk, de szarra rohogtuk magunkat akkora hulyeseg volt. Talaltam a konyhaban egy zacsko csipszet, befaltuk. 11kor mar majdnem aludtunk, ugyhogy visszaindultunk a Haywardbe, szerencsere feluton Fiona felvett minket a vannel. Mindig szerencsenk van, eddig akarhanyszor atmentunk gyalog, mindig sikerult kocsival visszajonni. :P Tegnap este egesz koran lefekudtem, fel 11kor, viszont eleg nehezen aludtam el... Miutan lefekudtem, valami kattogas vagy nem tom mi kezdodott, mintha valaki vagna a kormet, vagy egy ongyujtot kattogtatna. Vagy fel oraig tartott es nem is egy helyrol hallottam, sztem mozgott a szobaban. Durva, mert rajtam kivul csak Ewa volt a szobaban, a tobbiek mind az office-ban neteztek es Ewa mar elottem lefekudt aludni. Lehet, hogy csak egy allat volt, mokus vagy valami, de ugy befostam, hogy a fejemre huztam a halozsakot es ki se nyitottam a szemem. Paranormal activity az erdo kozepen, ez aztan nagyon hianyzott az eletembol... Igy se mertem wc-re menni ejszaka, tok messze van a kabintol, de ezek utan mar egyedul se akarok lenni a szobaban. Remelem csak egy chipmunk szorakozik velem... :D Ma Craig van a konyhan, Lois szabadnapos, tok nyugis minden. Most megyunk Summerrel kenuzni meg uszni. Ja es Boldog Julius 4-et! George, Ben, Tom and the others, thanks for the independence! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése