2011. július 3., vasárnap

Fu tegnap a szabadnap utan baromi faradt voltam, a szokasosnal is jobban, delutan a szunetben csak fekudtem a toparton, asszem el is aludtam, viszont mar olyan barna vagyok mintha nyaralnek. :) Este nem csinalunk semmit, mar fel 11-kor lefekudtem, szerencsere ma csak 8-ra kellett menni dolgozni. Sztem tegnap ejjel aludtam a legtobbet miota itt vagyok es meg igy se tudtam reggel felkelni, mikor csorgott az ipodom, meg vagy negyed oraig fekudtem... Szerencsere ma Craig volt itt, ugyhogy beke volt es nyugalom, nem az az eszeveszett hajtas mint Loisszal... :) Mindennel idoben vegeztunk, es meg szunetunk is volt delelott, pedig tegnap Lois azt mondta, hogy nem lesz. :P Craignek tok jo kedve volt, kerdezte, hogy hol van a Red Soxos fulbevalom. Mikor az ebedet csinaltuk, elcsesztem egy zacsko kukoricakenyeret, tul sok vizet tettem hozza, Craignek ki kellett onteni az egeszet, de csak vigyorgott, hogy it's okey, no problem. Tudtam en, hogy jo lesz ez a fulbevalo... :D Ebed utan nagyon gyorsak voltunk es 3 ora szunetet kaptunk, bedobtam egy mosast aztan Summerrel lehuztunk a tohoz. Megcsinaltuk a staffos uszas tesztet, 2 hosszt kellett uszni a melyvizben meg par percig tempozni egyhelyben, aaaa nagyon gizda volt a viz, se meleg, se hideg, pont jo. Eppen szabadok voltak a kenuk, ugyhogy gyorsan elkotottunk egyet es meghoditottuk a tavat. :D Eszmeletlenul jo volt, a nap sutott, egy felho se az egen... Az elejen kicsit nehezkesen ment, Summer meg sosem kenuzott es osszavissza evezett, majdnem nekimentunk a szigetnek meg Bobby hajojanak,  nagyon rohogtunk, de aztan belejottunk, korbeeveztuk az egesz tavat, ateveztunk a Burgessbe es ott ugraltunk a vizbe a molorol meg a kenubol, majdnem felborultunk... Nagyon jol ereztuk magunkat, megbeszeltuk, hogy holnap is megyunk, de ugy, hogy a fiuk jonnek a Burgessbol, mi megyunk a Haywardbol es talakozunk a tavon, vagy a szigeten. Remelem hamar vegzunk ebed utan es megint lesz vagy 3 orank. Hetfon lovagolunk, kedden teniszezunk, szerdan cook-out lesz (mind a 2 tabor a Haywardben lesz, jonnek a fiuk is a konyharol es barbeque party lesz a teniszpalya mellett, kint kell majd sutogetnunk nekik az ebedet), csutortokon day-off, megyunk a Hyannisbe az oceanpartra, penteken meg changeover, mennek a gyerekek es jon a bulihetvege! :) Mar alig varom! Ja amugy mar meggyogyultam, Summer adott megfazas elleni gyogyszert. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése