2011. július 11., hétfő

Hat nem mondom, hogy eletem legjobb pentek esteje volt, de egynek elment. Mivel 21 ev a korhatar, nincs ivaszat, es a lanycsapatbol csak en meg Viviana vagyunk 20 evesek. Miutan beertunk a varosba, a fiuk elindultak szobat keresni, mi lanyok meg beultunk a Mekibe kajalni, aztan mindenki elkezdte, hogy menjunk mar piat venni... Mondhatom nagyon jo volt nezni ahogy a tobbiek jol erzik magukat, mi meg Vivivel baktatunk mogottunk, es minden italboltnal el kell bujnunk, mert mindenkitol elkerik az utlevelet. Ja, egyebkent ilyen idojarast meg nem pipaltam mint penteken... Reggel felhos, delelott vihar, de ugy besotetedett, mintha ejszaka lenne, delutan napsutes, este oriasi kod es 40 fok meleg... Cape Cod, Baby! :) Szoval gyalogolunk a kodben a varosban egy rakas piaval, de ugyebar kozteruleten tilos inni, na keressuk meg a fiukat. Senkit nem tudtunk elerni telon, nagy nehezen Gazza valaszolt az smsemre, hogy most indulnak a motelbol kajalni, uljunk be hozzajuk az etterembe. A tobbiek viszont kitalaltak, hogy lemennek inni a kikotobe, mert ott nem jar a rendorseg. Mi Vivianaval otthagytuk oket, nem teszem kockara a nyaram egy csapat idiota miatt. Beultunk a BBC (British Beer Company) nevu eleg puccos helyre a fiukhoz, de ott is csak 10-ig lehetett 21 ev alatt tartozkodni. Megvartuk amig a fiuk megkajalnak, aztan ugy dontottunk, hogy elmegyunk a motelbe es a szobaban meg iszunk egy kicsit, aztan nekunk lanyoknak ejfelre menni kellett a CVS-hez, mert vittek minket vissza a taborba. A 21 ev feletti lanyok ott akartak maradni a pubban bulizni, igy vegul csak mi mentuk Vivianaval a fiukkal. A motelben Alex adott nekunk egy uveg valamit, nem tudom mar mi volt, de jooo volt. :))) Eleg csendes volt a hangulat, csak beszelgettunk, bo felorat tudtunk csak maradni, mert a motel rohadt messze van a CVS-tol, el kellett indulni hamar, hogy odaerjunk idoben. Masnap reggel alhattunk volna 9-ig, erre mar 8-kor kukorekoltam, raadasul nem hasznalhattuk a hozzank kozelebbi furdoszobat, mert a Sherwoodi erdo melle JC fiuk jottek a Burgessbol es ok jartak oda, ezert a tabor leheto legtavolabbi pontjan levo furdobe kellett jarnunk, szerencsere csak 1 napig. 10 orakor visszamnetunk a varosba, mindenki a Mallba akart menni, csak en meg Viviana mentunk a Main Streetre mert talakozni akartunk a sracokkal. Ok viszont menni akartak reggelizni, fu tiszta ideg voltam, utalom mikor nem mehetek oda ahova en akarok a szabadnapomon... Vegul elvaltunk es mentem a magam utjara, hala az egnek. :P Vegigneztem a boltokat a Main Streeten, egy oraig szemeztem egy amerikai zaszlos furdoruhaval, de $38 volt, es sajnaltam ra a lovet... Pedig jol allt. Utana talalkoztam Gazzaval es egyutt elkirandultunk a plazaba, egy oras seta a tuzo napon, eszmeletlen, hogy milyen erovel sut itt, sokkal erosebb mint otthon. A plazaban kettevaltunk, atmentem a Kmartba nezelodni, utana vissza a plazaba es kifosztottam a Macy's nevu ruhaboltot... Vettem egy rovidgatyat, egy farmersortot, egy ruhat, egy szoknyat, aztan a Searsben egy furdoruhat $9.99-ert, ezen kicsit meg is lepodtem, mert az arcedula szerint a felso es az also kulon-kulon kerult 9.99-be de osszesen fizettem ennyit... Anya, baromi jol nez ki, a hulyenek is megerte, hat meg nekem! Meg jo, hogy nem vettem meg a 38 dolcsisat.  Ja meg vettem meg a CVS-ben 70 faktoros naptejet, talan eleg lesz... :D Kicsit meg kovalyogtam, talalkoztam Ewaval, epp Mehiko utlvelet kereste mert a szerencstelen elhagyta valamelyik boltban, nem is o lenne... :D  5:30-kor vittek minket vissza a Haywardbe, nem fertunk be az elso vanbe, de Andy es Sok atadta a helyet, tok rendesek voltak. :) Este volt egy kis megbeszeles a staffnak, de rohadtul untam, 2 oraig tartott es a mi munkankhoz semmi koze nem volt, a Burgessben bezzeg elengedtek a kitchen meg a maintenance staffot... Fel 10-kor mindenki atment a Burgessbe az Open Mic Nightra, osszetomorultunk a lodge-ban es barki aki akart eloadhatott valami dalt. Tok almos voltam, alig tudtam nyitva tartani a szemem, de egesz jo volt, legkozelebb talan en is megprobalom. Ejfelkor Summerrel visszaindultunk gyalog a Haywardbe a vaksotetben, persze nincs zseblampank, de szokas szerint szerencsenk volt, alig indultunk el, jott Anna a vannel es felvett minket. :) Ma reggel csak 9-re kellett menni a konyhara, elokeszitettunk az ebedet meg a vacsorat, tok gyorsan vegeztunk. Emma megint osszabalhezott valamin Fancyvel, a hutokamraban vitatkoztak egy oraig... Delutan harom es fel ora szunet volt, lementunk Summerrel a topartra, de nem a Hayward beachre, hanem kicsit arrebb, a stegre, ahol a Burgess hajok szoktak kikotni. Ott egy lelek se jar, csond van es napsutes... Mostanaban atszoktunk oda, sokkal jobb mint a visitozo gyerekkel tomott beach. Aludni akartam, de sehogy se tudtam, egyfolytaban a tavat meg a kornyeket bamultam, annyira gyonyoru, nem birok betelni vele, mindent megadnek egy hazert itt. :D Summer egy ido utan bement uszni, de en meg mindig halalosan komolyan felek attol, hogy valami szorny lakik a toban, utalok ugy uszni benne, hogy nem latom az aljat... Napozas kozben is azon gondolkoztam, hogy jon egy capa/krokodil/piranha/egyeb es leharapja a labam. Tiszta dili vagyok, bezzeg a 10 eves gyerekek gond nelkul beugralnak a vizbe a hajorol. Ja, egyebkent a capas felelmem nem alaptalan, mar egy csomoszor bemondtak a radioban a hirekbe, hogy nagy feher capakat lattak a cape cod-i obolben, ami azert kulonosen izgis, mert csutortokon nyakig voltam az oceanban, szep lett volna, ha ketteharapnak... Apa emlekszel a fasza filmre amit egyszer regen a Film+on lattunk? Nemhogy a toban, de meg az erdo kozepen levo fahazunkban se vagyok biztonsagban! :D:D:D Ki tudja mikor vesznek korbe a halak... Holnap este 7 csoport megy overnightra, ugyhogy a kiralyno akcioba lendul! Mindenki fellelegzett, mert utaljak csinalni. Kedden viszont szabadnapos vagyok, a tobbieknek kell reggel eltakaritani, latni kellett volna az arcukat mikor rajottek erre... :P A radiorol amugy csak annyit, hogy teljesen fuggo lettem, mar kivulrol tudom a szlogent: WQRC Cape Cod's Fresh Mix on 99.9. Elvonasi tunetem van, ha egy ideig nem hallgatjuk a konyhan, ma meg Mehiko egyfolytaban eltekerte, ha reklam volt, azt hittem megtepem, szerencsere Katherine raszolt, hogy alljon le. Kb. orankent ugyanaz a 10 szam megy, de olyan jo szamok, hogy nem lehet megunni. Tisztara mint otthon a Radio1. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése