2011. július 20., szerda

Na eszembe jutott mit felejtettem el tegnap. Hetfon ultunk delelott az irodaban a szunetben es egyszercsak beszol az egyik csaj, hogy ott van egy kigyo a postaladak mogott... Nem kicsit fostam be mondhatom... Eddig is hallottam, hogy talaltak kigyokat a taborban, de hat ugye hiszem ha latom. Hat hetfon lattam. Nem volt nagy, kb 30 cm, de okyan gusztustalanul tekergett, azt hittem elhanyom maga
. Nem tom hogy bitten ki mert lejart a szunetunk. Egyebkent a konyhan mindent elnevezunk, Mexiko kezdte el, amikor a gumimacikat elnevezte Michaelnek meg Delilanak, a szellemet amit latott meg Jacknek. Tehat: minden mokus Henry, chipmunkok Steven, kigyok Stanley, pokok Ursula, capak Freddy, a furdoszobamerleg meg Frank. Fu de idiotak vagyunk... :D amugy miota Stanley felbukkant az irodaban, azota lefekves elott kirazom a halozsakomat, sose lehet tudni mi jon be abba az osszetakolt fahazba...penteken este megyek megnezni az uj Harry Pottert meg az Amerika Kapitanyt a moziban, juj de izgis!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése